met zoveel ervaring heb je denk ik niet meer veel voorbereiding nodig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laatste half jaar bij Juve Kut
Eerste half jaar bij Barca : Goed
Eerste jaar bij Spurs: Goed (al zou ik eerder zeggen redelijk/voldoende)
2e jaar bij Spurs Kut
eerste half jaar bij Ajax: Goed
Welke Davids wordt het? En dan is het ook nog een Davids die geen voorbereiding heeft gehad
maar niet om in vorm te komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Juist meer, omdat je conditie moet opbouwen, wedstrijdritme moet opdoen en minder snel herstelt.
Hey Edje, moet je niet trainen nu?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:53 schreef EdgarDavids het volgende:
Komt allemaal we goed hoor.
We?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:53 schreef EdgarDavids het volgende:
Komt allemaal we goed hoor.
Ook dat. Als ze slim zijn, laten ze hem voor de winterstop zo afentoe spelen en dan voorbereiden op de 2e helftquote:
Dat vind ik flauwquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef rubbereend het volgende:
gevalletje Winter zo langzamerhand?
Omdat hij na een half jaar langs de zijlijn heeft gestaan, z'n draai nog niet kan vinden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:10 schreef rubbereend het volgende:
gevalletje Winter zo langzamerhand?
ik doelde meer dat hij daar is aangekomen, vorig seizoen was hij belangrijk maar hij lijkt na zn foutje bij Go Ahead moeilijk terug op niveau te kunnen komenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Omdat hij na een half jaar langs de zijlijn heeft gestaan, z'n draai nog niet kan vinden.
Kom op man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |