ze zei nog net niet; Is dat gelukt, eindelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:31 schreef NoizEkick het volgende:
Nu doet ze verbaast over het feit dat haar tieten in beeld zijn geweest... "Oh ja?????"
Ze dacht 3X maar?????????????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zei nog net niet; Is dat gelukt, eindelijk!
Hey brainless.. ik wil ook best achter m'n monitor uitkomen om het te zeggen hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
NEE BRIAN ,over jou alleen maar negatief!!!!
ik hoop en bid dat hij het niet zo bedoeldequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:34 schreef Sebi het volgende:
Vergelijkt Brian zichzelf nou met Nelson Mandela?![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hey brainless.. ik wil ook best achter m'n monitor uitkomen om het te zeggen hoor![]()
Yep.quote:
Ach, wij Nederlanders (jahaa, allemaal) staan wereldwijd toch al niet zo best bekend. Blowen, zuipen voor je 18e, hoeren, Fortuijn en Van Gogh, wereldwijde hoofdkantoor vd Hells Angels. Dus wat we ook doen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vind het misselijkmakende gedrag van die zeekoe ( no offence zeekoeien!) geen vrijbrief tot generaliseren of rascisme, zoals we vanochtend al een posting voorbij konden zien komen. Het is puur pech voor de etnische groep waarin een Brian of een Natasia onder "zou vallen". Denk dat je over het algemeen je ogen al uit je kop kan schamen omdat ze deel zijn van de mensheid in zijn algemeen![]()
Overigens zie je het liegen en overtuigd zijn van de leugens ook wel voorkomen in een minderheid binnen de marokkaanse gemeenschap. Er is een minderheid marokkanen die geloven dat zolang ze iets blijven ontkennen, het geloofsovertuigingtechnisch ook niet gebeurt is. Brian en Natasia en ook NL delen deze methode waarschijnlijk!
proefmiljonair geweest. aantal daagjes.... that`s all.quote:
oei, scherp!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan dat "hihihi" te zien is dit Martin van BB1.![]()
thnx.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.
Die kwam hier toen ook even posten. Eindigde elke post met "hihihi". Werd daarna afgefikt door Nico Dijkshoorn en verdween weer.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef dieenebart het volgende:
Nederland is langzaam een laboratorium voor menselijke experimenten geworden (net als Guantanamo Bay...), met JdM als een eigentijdse Mengele. Met als groot verschil dat John's slachtoffers zich vrijwillig aanmelden
Bespaar me dat aubquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:37 schreef teamlead het volgende:
"ja, maar nena stond ook wel eens onder de douche"jij niet he natasia?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Ik voel een actie............allemaal kaarten van Natsy dat ze in der blote tieten staat.............waar is tie, ff zoeken.![]()
Oh, geen Martin...Die was trouwens ook proefkonijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
proefmiljonair geweest. aantal daagjes.... that`s all.
ik gaf een reactie op een verkeerde topic.![]()
en, je rijbewijs gehaald?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
proefmiljonair geweest. aantal daagjes.... that`s all.
ik gaf een reactie op een verkeerde topic.![]()
Jij bedoelt die met blote tieten met de infrroodcamera toch, die moet wel te vinden zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Ik voel een actie............allemaal kaarten van Natsy dat ze in der blote tieten staat.............waar is tie, ff zoeken.![]()
Helaas werkt het zo dat een minderheid in een land vaak wordt generaliseerd. Ik denk dat een menselijke trek is. Als een individu uit een minderheidsgroep op de voorgrond treedt, komt ie altijd onder een vergrootglas. Ook omdat een groot gedeelte van de grootste bevolkingsgroep vaak in hun eigen omgeving geen contacten heeft met iemand uit een minderheidsgroep of alleen maar nare ervaringen heeft met mensen uit minderheidsgroepen (negatieve associatie)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vind het misselijkmakende gedrag van die zeekoe ( no offence zeekoeien!) geen vrijbrief tot generaliseren of rascisme, zoals we vanochtend al een posting voorbij konden zien komen. Het is puur pech voor de etnische groep waarin een Brian of een Natasia onder "zou vallen". Denk dat je over het algemeen je ogen al uit je kop kan schamen omdat ze deel zijn van de mensheid in zijn algemeen![]()
Overigens zie je het liegen en overtuigd zijn van de leugens ook wel voorkomen in een minderheid binnen de marokkaanse gemeenschap. Er is een minderheid marokkanen die geloven dat zolang ze iets blijven ontkennen, het geloofsovertuigingtechnisch ook niet gebeurt is. Brian en Natasia en ook NL delen deze methode waarschijnlijk!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
Ik lust sil niet ze is taai en lelijk en oud, wat een KUT wijf toch die zdngmw
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoopte dat ik die opmerking verkeerd begrepen had
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:41 schreef Miraaa het volgende:
Hahahaha.............Er zijn absoluut geen foto`s van mij in mijn blootje........alleen hempje en boxer, want zo loop ik altijd..............![]()
![]()
[afbeelding]
Tuurlijk Natas![]()
Ik heb hem.............quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bedoelt die met blote tieten met de infrroodcamera toch, die moet wel te vinden zijn.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:41 schreef Miraaa het volgende:
Hahahaha.............Er zijn absoluut geen foto`s van mij in mijn blootje........alleen hempje en boxer, want zo loop ik altijd..............![]()
![]()
[afbeelding]
Tuurlijk Natas![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef Ashley1 het volgende:
opsturen naar haar, kijken of ie aankomt
nee joh, heb ik al! zou ook tekort zijn in 4 daagjes tijd.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, wij Nederlanders (jahaa, allemaal) staan wereldwijd toch al niet zo best bekend. Blowen, zuipen voor je 18e, hoeren, Fortuijn en Van Gogh, wereldwijde hoofdkantoor vd Hells Angels. Dus wat we ook doen...
Nederland is langzaam een laboratorium voor menselijke experimenten geworden (net als Guantanamo Bay...), met JdM als een eigentijdse Mengele. Met als groot verschil dat John's slachtoffers zich vrijwillig aanmelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |