Ik denk dat Zebra Lounge het voortijdig zal afblazen - stiekem wel even van de mediaaandacht profiteren, naturlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat er donderdagavond hordes anti brainles fans staan bij de Zebralounge. Tis dat het te ver weg is anders zou deze gestoorde er ook nog wel gaan staan.
Hoewel Brainles kan dan ook weer denken dat het allemaal fans zijn van hem .
Plus 't paardje.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af, ik weet er zijn weinig bewoners over, maar moeten die &*#$&)(#@&$(# streams op die 2 randdebielen.
Brian zegt net dat hij gewonnen heeft van Huub...quote:
Dat voelen ze zich al maandenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brian zegt net dat hij gewonnen heeft van Huub...
Die twee voelen zich op dit moment helemaal de top![]()
tropische hoek...zeer scherpe en creatieve manier om het trio-tje van asocialen te beschrijvenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:23 schreef dieenebart het volgende:
Het breken van de trend (lees: met de waarheid de leugens bestrijden) wordt de opdracht van iedere nieuwe bewoner/10.000'er. Voor de tropische hoek wordt dat een 'emotional rollercoaster' waar geen einde aan blijkt te zitten.
Als we een collectieve straf willen voor Natasia, lijkt me dat die reeds is ingegaan. Ze weet het alleen nog niet.
Laten we maar hopen op drie nieuwe Huub's in het huis!quote:
Luister dan je wilt niet weten hoeveel mensen uit de (hoe jij dat noemt) 'etnische' wereld (en met name de surinaamse achterban) die haar uitkotsen....omdat deze vrouw zoveel negatieve vooroordelen weer bevestigd......je ziet ook aan de reacties hier dat mensen die normaal gesproken politiek correct zouden zijn dat Natasia zoveel negativiteit, zoveel haat, bloeddorstigheid en ook gewoon racistische onzin triggertquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:14 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Nou, op Mamjo is de stemming denk ik 50/50. En die 50% die haar steunt, doen dat alleen uit etnische overwegingen, omdat de hele witte "wereld" haar uitkotst...
Klopt, ze hebben al 'tig mailtjes ontvangen over de evt. acties, zin suf als ze dat risico gaan lopen en de publiciteit hebben ze al binnenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Zebra Lounge het voortijdig zal afblazen - stiekem wel even van de mediaaandacht profiteren, naturlijk
heerlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:19 schreef Llewella het volgende:
Paardje staat weg te mijmeren, hoe zal haar prachtige veulentje eruit zien, welke naam zal ze het geven?
Wel lekker rustgevend zo, vogeltje op de achtergrond enzow
Het klinkt gek, maar ik mis zelfs NL met zijn arrogante kop. En ja 3 nieuwe Huubs zou geweldig zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laten we maar hopen op drie nieuwe Huub's in het huis!
De GFT Bak??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
tropische hoek...zeer scherpe en creatieve manier om het trio-tje van asocialen te beschrijven![]()
![]()
![]()
Veel beter dan die mensen die meteen allerlei ziektes gaan gebruiken, denk dat ik BAN voortaan ga omschrijven als "Club Tropicana" ofzo, iemand een betere naam?
Sjekkie (uit de bus) Die moet erin. Die hakt Stasia in honderdduizend mootjesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat zijn al veel betere ideeen!!! Sabine uit BB1 zou ook leuk zijn, da's best een harde tante.
Wat dacht van Hummie zelf, of is dat een zieke gedachte?
3 Huub's is misschien wat veel van het goeie hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Het klinkt gek, maar ik mis zelfs NL met zijn arrogante kop. En ja 3 nieuwe Huubs zou geweldig zijn.![]()
hoezo, alweer?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:24 schreef nibbieworld het volgende:
ik zou er best wel weer in willen gaan. maar helaas zal dat niet meer lukken! snik snik!
als het toch zo zou zijn dan zou ik mij eerst bij sylvia en misschien ook wel bartje aan sluiten.
de boel eens effe rustig analyseren, kijken waar mijn kracht ligt en hoe ik mijn zwaktes kan verbergen. En dan natuurlijk de BAN groep langzaam maar steeds harder aanpakken. Even wat weetjes boven water halen over bv Natasia`s voormalige beroep enzo.. hihi.![]()
Brian heeft haar 5 punten geleend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan ze nou bellen??????????? Ze heeft toch geen CP's genoeg? Dan heeft ze ze idd vanachter gekregen, dat geloof je toch niet![]()
![]()
![]()
Die is al meerdere malen geopperd dacht ik. Zouden ze hem nu al een keer gebeld hebben?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:24 schreef kissa het volgende:
[..]
Sjekkie (uit de bus) Die moet erin. Die hakt Stasia in honderdduizend mootjes![]()
![]()
![]()
Mwah, ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel wat bleke hollanders ken van dit kaliber, ze is echt niet uniek wat dat betreft, en dat achterbakse is al helemaal niet etnisch bepaald. Ze wordt nu errug uitvergroot voor de cams, maar nederland heeft een behoorlijke voorraad natasja's.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef Pulu het volgende:
[..]
Luister dan je wilt niet weten hoeveel mensen uit de (hoe jij dat noemt) 'etnische' wereld (en met name de surinaamse achterban) die haar uitkotsen....omdat deze vrouw zoveel negatieve vooroordelen weer bevestigd......je ziet ook aan de reacties hier dat mensen die normaal gesproken politiek correct zouden zijn dat Natasia zoveel negativiteit, zoveel haat, bloeddorstigheid en ook gewoon racistische onzin triggert
Vind het misselijkmakende gedrag van die zeekoe ( no offence zeekoeien!) geen vrijbrief tot generaliseren of rascisme, zoals we vanochtend al een posting voorbij konden zien komen. Het is puur pech voor de etnische groep waarin een Brian of een Natasia onder "zou vallen". Denk dat je over het algemeen je ogen al uit je kop kan schamen omdat ze deel zijn van de mensheid in zijn algemeenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:20 schreef Pulu het volgende:
[..]
Luister dan je wilt niet weten hoeveel mensen uit de (hoe jij dat noemt) 'etnische' wereld (en met name de surinaamse achterban) die haar uitkotsen....omdat deze vrouw zoveel negatieve vooroordelen weer bevestigd......je ziet ook aan de reacties hier dat mensen die normaal gesproken politiek correct zouden zijn dat Natasia zoveel negativiteit, zoveel haat, bloeddorstigheid en ook gewoon racistische onzin triggert
Aan dat "hihihi" te zien is dit Martin van BB1.quote:
die er als eerste uit was?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan dat "hihihi" te zien is dit Martin van BB1.![]()
ze zei nog net niet; Is dat gelukt, eindelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:31 schreef NoizEkick het volgende:
Nu doet ze verbaast over het feit dat haar tieten in beeld zijn geweest... "Oh ja?????"
Ze dacht 3X maar?????????????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zei nog net niet; Is dat gelukt, eindelijk!
Hey brainless.. ik wil ook best achter m'n monitor uitkomen om het te zeggen hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:33 schreef 2live het volgende:
NEE BRIAN ,over jou alleen maar negatief!!!!
ik hoop en bid dat hij het niet zo bedoeldequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:34 schreef Sebi het volgende:
Vergelijkt Brian zichzelf nou met Nelson Mandela?![]()
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hey brainless.. ik wil ook best achter m'n monitor uitkomen om het te zeggen hoor![]()
Yep.quote:
Ach, wij Nederlanders (jahaa, allemaal) staan wereldwijd toch al niet zo best bekend. Blowen, zuipen voor je 18e, hoeren, Fortuijn en Van Gogh, wereldwijde hoofdkantoor vd Hells Angels. Dus wat we ook doen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vind het misselijkmakende gedrag van die zeekoe ( no offence zeekoeien!) geen vrijbrief tot generaliseren of rascisme, zoals we vanochtend al een posting voorbij konden zien komen. Het is puur pech voor de etnische groep waarin een Brian of een Natasia onder "zou vallen". Denk dat je over het algemeen je ogen al uit je kop kan schamen omdat ze deel zijn van de mensheid in zijn algemeen![]()
Overigens zie je het liegen en overtuigd zijn van de leugens ook wel voorkomen in een minderheid binnen de marokkaanse gemeenschap. Er is een minderheid marokkanen die geloven dat zolang ze iets blijven ontkennen, het geloofsovertuigingtechnisch ook niet gebeurt is. Brian en Natasia en ook NL delen deze methode waarschijnlijk!
proefmiljonair geweest. aantal daagjes.... that`s all.quote:
oei, scherp!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan dat "hihihi" te zien is dit Martin van BB1.![]()
thnx.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.
Die kwam hier toen ook even posten. Eindigde elke post met "hihihi". Werd daarna afgefikt door Nico Dijkshoorn en verdween weer.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef dieenebart het volgende:
Nederland is langzaam een laboratorium voor menselijke experimenten geworden (net als Guantanamo Bay...), met JdM als een eigentijdse Mengele. Met als groot verschil dat John's slachtoffers zich vrijwillig aanmelden
Bespaar me dat aubquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:37 schreef teamlead het volgende:
"ja, maar nena stond ook wel eens onder de douche"jij niet he natasia?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Ik voel een actie............allemaal kaarten van Natsy dat ze in der blote tieten staat.............waar is tie, ff zoeken.![]()
Oh, geen Martin...Die was trouwens ook proefkonijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
proefmiljonair geweest. aantal daagjes.... that`s all.
ik gaf een reactie op een verkeerde topic.![]()
en, je rijbewijs gehaald?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
proefmiljonair geweest. aantal daagjes.... that`s all.
ik gaf een reactie op een verkeerde topic.![]()
Jij bedoelt die met blote tieten met de infrroodcamera toch, die moet wel te vinden zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:38 schreef Miraaa het volgende:
Ik voel een actie............allemaal kaarten van Natsy dat ze in der blote tieten staat.............waar is tie, ff zoeken.![]()
Helaas werkt het zo dat een minderheid in een land vaak wordt generaliseerd. Ik denk dat een menselijke trek is. Als een individu uit een minderheidsgroep op de voorgrond treedt, komt ie altijd onder een vergrootglas. Ook omdat een groot gedeelte van de grootste bevolkingsgroep vaak in hun eigen omgeving geen contacten heeft met iemand uit een minderheidsgroep of alleen maar nare ervaringen heeft met mensen uit minderheidsgroepen (negatieve associatie)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vind het misselijkmakende gedrag van die zeekoe ( no offence zeekoeien!) geen vrijbrief tot generaliseren of rascisme, zoals we vanochtend al een posting voorbij konden zien komen. Het is puur pech voor de etnische groep waarin een Brian of een Natasia onder "zou vallen". Denk dat je over het algemeen je ogen al uit je kop kan schamen omdat ze deel zijn van de mensheid in zijn algemeen![]()
Overigens zie je het liegen en overtuigd zijn van de leugens ook wel voorkomen in een minderheid binnen de marokkaanse gemeenschap. Er is een minderheid marokkanen die geloven dat zolang ze iets blijven ontkennen, het geloofsovertuigingtechnisch ook niet gebeurt is. Brian en Natasia en ook NL delen deze methode waarschijnlijk!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
Ik lust sil niet ze is taai en lelijk en oud, wat een KUT wijf toch die zdngmw
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoopte dat ik die opmerking verkeerd begrepen had
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:41 schreef Miraaa het volgende:
Hahahaha.............Er zijn absoluut geen foto`s van mij in mijn blootje........alleen hempje en boxer, want zo loop ik altijd..............![]()
![]()
[afbeelding]
Tuurlijk Natas![]()
Ik heb hem.............quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bedoelt die met blote tieten met de infrroodcamera toch, die moet wel te vinden zijn.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:41 schreef Miraaa het volgende:
Hahahaha.............Er zijn absoluut geen foto`s van mij in mijn blootje........alleen hempje en boxer, want zo loop ik altijd..............![]()
![]()
[afbeelding]
Tuurlijk Natas![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef Ashley1 het volgende:
opsturen naar haar, kijken of ie aankomt
nee joh, heb ik al! zou ook tekort zijn in 4 daagjes tijd.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach, wij Nederlanders (jahaa, allemaal) staan wereldwijd toch al niet zo best bekend. Blowen, zuipen voor je 18e, hoeren, Fortuijn en Van Gogh, wereldwijde hoofdkantoor vd Hells Angels. Dus wat we ook doen...
Nederland is langzaam een laboratorium voor menselijke experimenten geworden (net als Guantanamo Bay...), met JdM als een eigentijdse Mengele. Met als groot verschil dat John's slachtoffers zich vrijwillig aanmelden
nee, vanavond pas.. vanaf een uurtje of 10 ajbquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:44 schreef RTM1988 het volgende:
is saai nu, gooi er een nieuwe in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |