heb ik ook!quote:Op zondag 11 februari 2007 11:01 schreef conleche het volgende:
Raar genoeg heb ik het andersom: de sportschool vind ik wel leuk, ik doe dan allerlei lesjes van steps tot pilates enz. Thuis heb ik een apparaat en dat staat al een paar jaar te verroesten in de tuin, ik heb géén dicipline om iets thuis vol te houden; ook die Tae bo video's: na een paar x, ook ongebruikt in de kast. Hardlopen is het enige wat ik nog wel een tijdje vrij fanatiek heb gedaan, maar kan me er nu niet meer toe zetten. Wilde er eigenlijk weer mee beginnen, maar verzin iedere keer smoesjes: dan ligt er weer sneeuw, dan regent het en ga zo maar verder.
Da's ook niet leuk!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:25 schreef Thrilled het volgende:
Weer een halve kilo eraf, morgenavond conditie test, ben benieuwd. Ook is het uit met mn vriendin, benieuwd wat voor effect dat heeft op mijn gewicht
Ik vind dat juist fijn, dan kan ik tenminste gewoon gezonde dingen eten, in plaats van troep uit een kantine of automaat. En de hele dag thee drinkenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:54 schreef _Boo_ het volgende:
Ook dat vele thuis zitten is niet echt bevoorderlijk.
Het is bij mij meer zo dat wanneer ik niet actief bezig ben ik teveel aan eten denk. Als ik op m'n werk ben, ben ik gewoon de hele tijd bezig met dingetjes en is er niks aan de hand. Bovendien hebben wij veel gezonde lekkere dingen in de kantinequote:Op maandag 12 februari 2007 12:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind dat juist fijn, dan kan ik tenminste gewoon gezonde dingen eten, in plaats van troep uit een kantine of automaat. En de hele dag thee drinken![]()
Niet hier hoor, ik heb hele tijd buikspierapparaat gehad, maar amper geruikt en zaterdag heb ik hem maar weer verkochtquote:Op zondag 11 februari 2007 10:15 schreef Miss_S het volgende:
als je een fitnessapparaat in huis hebt ga je er ook sneller opstaan zeker als je weinig tijd hebt
als je dan nog eerst naar de sportschool moet dan is de zin meestal al over
ja, das ook waar, het enige apparaat dat ik misschien ooit thuis zou willen hebben is een crosstrainer, das echt een superapparaat en die zou ik wel thuis gebruiken denk ik, maar verder ga ik gewoon lekker naar de sportschoolquote:Op maandag 12 februari 2007 16:07 schreef Miss_S het volgende:
een buikspierapparaat is ook anders daar kan je niet zoveel mee
dan zou ik ook gewoon naar de sportschool gaan
Ja, een crosstrainer zou ik inderdaad ook wel willen hebben! Maar dan wel zo'n goede uit de sportschool en die dingen zijn echt onbetaalbaar.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, das ook waar, het enige apparaat dat ik misschien ooit thuis zou willen hebben is een crosstrainer, das echt een superapparaat en die zou ik wel thuis gebruiken denk ik, maar verder ga ik gewoon lekker naar de sportschool
Idd, beetje jammer dat ze zo duur zijn. In de sportschool sta ik er als ik een uur ga fitnessen zo 2x20 minuten opquote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja, een crosstrainer zou ik inderdaad ook wel willen hebben! Maar dan wel zo'n goede uit de sportschool en die dingen zijn echt onbetaalbaar.
ik weet niet hoeveel mensen er bij jullie thuis naar de sportschool gaan anders als je uitrekent hoeveel je kwijt bent aan de sportschool dan kan je er meestal ook wel een redelijke crosstrainer voor kopenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:24 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja, een crosstrainer zou ik inderdaad ook wel willen hebben! Maar dan wel zo'n goede uit de sportschool en die dingen zijn echt onbetaalbaar.
moet hele nieuwe band op, heb geen bandenplakspul, kan geen banden plakkenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:02 schreef mordradead het volgende:
Ga hem zelf plakkenik kan m'n band inmiddels in 15 minuten plakken omdat ik zoveel ervaring heb, dus dan kan jij dat ook wel.
Kip zonder vel (kipfilet bv.) is het magerst. Kipbraadsticks hebben ook geen vel en zijn daardoor weer magerder dan kippenbouten. Kipkluifjes bevatten veel vet en weinig vlees.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Even een vraagje, misschien weten jullie het antwoord:
wat is de voedingswaarde van (gekruide) kippenbouten? Is een bepaald deel van de kip minder gezond dan een ander deel?
Waarom moet er een nieuwe band op, is ie versleten? Zo ja, dan gaat dat wel meer kosten dan 10 euroquote:Op maandag 12 februari 2007 17:05 schreef Sylvana het volgende:
moet hele nieuwe band op, heb geen bandenplakspul, kan geen banden plakken
geld voor nieuwe band en bandenplaksetje heb ik ook niet, dus schiet gewoon niet op zo
Nee, iemand is zo leuk geweest om met een kapot bierflesje de hele band open te halenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Waarom moet er een nieuwe band op, is ie versleten? Zo ja, dan gaat dat wel meer kosten dan 10 euro![]()
Oh, en leer banden plakken!
Verder: succes met je geldgebrek, ik weet dat het Zeer Irritant is. En een tip: ga rood staan, dan weet je in elk geval zeker dat je elke maand eten hebt![]()
Ongezond eten is over het algemeen een stuk duurder dan gezond eten. Met uitzondering van het vlees.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:17 schreef Sylvana het volgende:
Maar om het ontopic te houden, ik wil dus wel gezond en gevarieerd eten, maar deze maand zit het er dus weer niet in zo
nouja, aardappelen/groenten/vlees kan ik zo'n 2 dagen van eten, met nasi/bami/macaroni/spaghetti enzo kan ik voor 5 dagen maken, gewoon 1 pak rijst/pasta, 1 pak groenten en 1 pak vlees, dus dat is op zich niet zo heel ongezond eten, maar het gaat er om dat ik dus geen geld heb om genoeg te varierenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:25 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ongezond eten is over het algemeen een stuk duurder dan gezond eten. Met uitzondering van het vlees.
Maar qua groente kun je toch wel gewoon varieren![]()
Dat lijkt misschien zo, maar het is gewoon een stuk goedkoper om een grote pan stamppot te maken voor de hele week, dan om elke dag met verse groente en vlees iets te maken. Dus je komt als je weinig geld hebt al snel op een paar gerechten, waar je niet echt heel blij van wordt, qua smaak en qua gezondheid..quote:Op maandag 12 februari 2007 17:25 schreef _Boo_ het volgende:
Ongezond eten is over het algemeen een stuk duurder dan gezond eten. Met uitzondering van het vlees.
Maar qua groente kun je toch wel gewoon varieren![]()
idd, dat is het dusquote:Op maandag 12 februari 2007 17:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien zo, maar het is gewoon een stuk goedkoper om een grote pan stamppot te maken voor de hele week, dan om elke dag met verse groente en vlees iets te maken. Dus je komt als je weinig geld hebt al snel op een paar gerechten, waar je niet echt heel blij van wordt, qua smaak en qua gezondheid..
Yep, ik ken dat heel goed, ik ging dan nog wel eens bij mijn ouders eten, dat was gratisquote:Op maandag 12 februari 2007 17:31 schreef Sylvana het volgende:
idd, dat is het dus
ik vind het ook niet leuk om 5 dagen achter elkaar hetzelfde te moeten eten, dan komt het ook echt me neus uit hoor, maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen
ja ik leef ook altijd erg naar de dag dat de stufi komt toe, en als het dan die dag is dan zit ik ook de hele ochtend op internet te kijken of het al gestort is en dan is het ook gelijk rekeningen betalen en dan wat er overblijft ( meestal euro of 80-100) pinnen om dan de rest van de maand eten van te kunnen kopen. Maar deze maand bijvoorbeeld allemaal borden, bestek en pannen moeten kopen, en als je dan al zo weinig geld heb om eten van te kopen, er al rekeningen blijven liggen tot de volgende maand, dan is dat gewoon erg frustrerend als je zoveel moeite moet doen om de eindjes aan elkaar proberen te knopen. Kan verder ook nergens heen om te eten of geld lenen, dus ja, moet het toch zelf zien te rooienquote:Op maandag 12 februari 2007 17:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Yep, ik ken dat heel goed, ik ging dan nog wel eens bij mijn ouders eten, dat was gratis![]()
Maar ja, dat kan ook niet altijd.
Nou, Sylvana, je komt de maand heus wel door, al is het niet leuk...maar het is dan aan het begin van de maand altijd ERG lekker om zeer luxe ineens verse sla e.d. te kopen en een lekkere salade te maken![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef Sylvana het volgende:
Qua eten heb ik net even mn vriezer geinspecteerd, nadat ik vandaag dus nasi had gemaakt en heb het volgende:
4 bakjes nasi
3 bakjes macaroni
1 bakje roerbakmie
dus voor 8 dagen te eten, dan nog voor 3 dagen eten kopen, aangezien over 11 dagen stufi komt, dus moet te doen zijn
Waarom? Het is zo lekker!quote:Op maandag 12 februari 2007 20:41 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
grmbl ik heb ECHT moeite met gezond eten
dat valt best meequote:
jij houd niet zo van fruit en groente?quote:Op maandag 12 februari 2007 22:56 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dat valt best meehet enige waar ik echt van geniet is een broodje gezond, maar ik vermoed dat dat niet helemaal gezond is met ham, kaas en ei erop (+ tomaat, komkommer, sla)... andere gezonde dingen vind ik niet echt "jammie!" .. een vette hap is echt genieten
![]()
oh jawel.. maar om daar de hele dag mee te vullen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij houd niet zo van fruit en groente?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |