Dingie.quote:
quote:
FreakyBob!quote:
Als je gewoon die doodshoofdjes doet durft die 10-euro-turk ook niet meer te jatten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef purplerose het volgende:
Zal ik vrijdag blauwe bloemetjes speldjes in me haar doen of speldjes met doodshoofdjes erop![]()
Hartjes!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef purplerose het volgende:
Zal ik vrijdag blauwe bloemetjes speldjes in me haar doen of speldjes met doodshoofdjes erop![]()
Siemen wel hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef SiemeN het volgende:
Regelen we nog wat flessen drank voor in de trein terug, dames? Het is een lange zit tenslotte.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als je gewoon die doodshoofdjes doet durft die 10-euro-turk ook niet meer te jatten.
Je bent toch geen gothicquote:
Ze claimde eerst emo te zijn, maar daar doet ze veuls te vrolijk voor. Ook om goth te zijn!quote:
Sneeuwt 't bij jou?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze claimde eerst emo te zijn, maar daar doet ze veuls te vrolijk voor. Ook om goth te zijn!
Nee.quote:
Ok, zwarte hartjes zou dan wel weer mogenquote:
Aight!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze claimde eerst emo te zijn, maar daar doet ze veuls te vrolijk voor. Ook om goth te zijn!
De helft van het topic bestaat uit deze reactiesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef longinus het volgende:
Ben je ff weg van Fok en is er zomaar een nieuw topic, welke overigens bijna vol is
Toch maar een TVP dan maar
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:38 schreef -skippybal- het volgende:
PHP zuigtVooral als het niet lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |