Neh, hoeft niet. Ik maak alleen steeds typfouten, wat een beetje irritant aan het worden is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb je toch op MSN? Ken je wel ff helpen..
Wat is de min. leeftjd daaro dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De vorige keer werd ik toen ik ff buiten had gezeten naar m'n ID gevraagt.!
18quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:33 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Wat is de min. leeftjd daaro dan?
lul niet skippy, het is een gewone kroeg, waar iedereen dus naar binnen kan. Alleen later op de avond, na tienen ofzo, staan er portiers bij de ingang en dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen om binnen te komen als je er heel erg jong uit ziet. Zoals PC-fr34kquote:
Hoe moet ik nou weten hoe die kroeg er voor 10 uur uitziet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
lul niet skippy, het is een gewone kroeg, waar iedereen dus naar binnen kan. Alleen later op de avond, na tienen ofzo, staan er portiers bij de ingang en dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen om binnen te komen als je er heel erg jong uit ziet. Zoals PC-fr34k
Echt?! Laat het afzeggen dus maar beginnen jongens!quote:
Danke schoon.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
lul niet skippy, het is een gewone kroeg, waar iedereen dus naar binnen kan. Alleen later op de avond, na tienen ofzo, staan er portiers bij de ingang en dan zou je wel eens problemen kunnen krijgen om binnen te komen als je er heel erg jong uit ziet. Zoals PC-fr34k
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kom niet :R
Als fraubitch er maar is, kuthond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kom niet :R
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Echt?! Laat het afzeggen dus maar beginnen jongens!
en volgens mij ken je als je 16 bent ook gewoon naar binnen hoor. Was alleen beetje druk rond die tijd en dan gaan ze overal wel wat strenger controleren. Inmiddels ben ik 19. Die meet 18.quote:
Ja, een hond hoort aan een lijntje aan een boom in een donker verlaten bosquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als fraubitch er maar is, kuthond..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
en volgens mij ken je als je 16 bent ook gewoon naar binnen hoor. Was alleen beetje druk rond die tijd en dan gaan ze overal wel wat strenger controleren. Inmiddels ben ik 19. Die meet 18..
Als ik een pet op zet lijk ik helemaal jong..
weinig kansquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:04 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als fraubitch er maar is, kuthond..
we gaan binnenkort wel muziek maken dan he ?quote:
jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
we gaan binnenkort wel muziek maken dan he ?
quote:
was wel grappig om te zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik altijd bij. Geen zin in een boete, je weet maar nooit wat er gebeurt dat je je ineens moet kunnen legitimeren. En natuurlijk altijd handig voor coffeeshops/clubs.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]boeiend dat je jong lijkt, neem je ID mee dan ist geod toch.
M'n andere gitaar en versterkert staan bij fraulein omdat die ookg itaar wou leren spelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jammer. k ga namelijk geen versterker meejassen naar jou toe.
Doe bij de meet dan een pet op, en een nijntje tas.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
en volgens mij ken je als je 16 bent ook gewoon naar binnen hoor. Was alleen beetje druk rond die tijd en dan gaan ze overal wel wat strenger controleren. Inmiddels ben ik 19. Die meet 18..
Als ik een pet op zet lijk ik helemaal jong..
gaan we daar wel zittenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n andere gitaar en versterkert staan bij fraulein omdat die ookg itaar wou leren spelen
ik doe wel een pet op, en dan verwacht ik van jou dat je een nijntje pak huurt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe bij de meet dan een pet op, en een nijntje tas.
Kunnen we lachen.
Wat snap je er niet aan dat daar 1 versterker staat én hier 1quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gaan we daar wel zittenhebben we iig 2 versterkers en dan kan ik mn bassgitaar
( vét geile streepjes gitaar ) meenemen.
Brb even eten
Ja en dan hou jij heel de meet je jas aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kunnen we lachen.
Pet zat ik aan te denken voor terug in de trein, lekker donker maken die klep naar beneden, en dan zit inmiddels m'n haar waarschijnlijk niet emmeer goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kunnen we lachen.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan dat daar 1 versterker staat én hier 1
jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
of wonen jullie vét ver uit elkaar
Jij bent zijn 'snoepje' voor de hele avond dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kreeg een PM van remlof!
Ik mag aan z'n tafeltje zitten [afbeelding]
Nee, want ik ben nu niet ziek.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan hou jij heel de meet je jas aan![]()
dat staat gelijk aan "mag ik aan je zitten?"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kreeg een PM van remlof!
Ik mag aan z'n tafeltje zitten [afbeelding]
Dan kunnen we wéér lachen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan hou jij heel de meet je jas aan![]()
Volgens mij omdat je per 10 personen een tafel kan regelen in de stairway. En die tafel die remlof had geregelt zat al vol. Iedereen mocht antuurlijk ook zelf een eigen tafel regelen voor andere mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |