MSN, voeg hem ook toe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar ken jij Huub vn dan?
Gezellig met ze allen naar een Parenclub!quote:als het aan mij ligt komt er zeker een meeting en gaan we nog uitgebreid samen lachen.
#39 back in o-townquote:
Oww haal broeder Gert er nog eens bij, nog een www. van broeder francisquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tukkers zijn allang blij dat een andere 'BN'er in het nieuws is dan Gert Timmerman of Marga Breuk of Bult ofzoiets![]()
Een gewone Tukker-es die het hele drama heeft gevolgd van Huupke, en donders blij is dat er naast Herman Finkers toch ook echt andere leuke jonge leu op d'n oale grond rondhobbelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oww haal broeder Gert er nog eens bij, nog een www. van broeder francis![]()
Dat wordt lastig,zit al een jaar of 15 dicht.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij -met zijn huidige zelfbeeld- komende zaterdag al in elkaar gerost wordt in de Jumbo Dancing in Oldenzaal.
Ja, agressieve mongolen kunnen we altijd wel gebruiken op FOK!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:08 schreef DaMook het volgende:
je bent welkom iig (
Ten 1e hebben we die toch al genoegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, agressieve mongolen kunnen we altijd wel gebruiken op FOK!
Zorgen tenminste voor wat leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
gheh gheh APK, al een tijdje daar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij -met zijn huidige zelfbeeld- komende zaterdag al in elkaar gerost wordt in de Jumbo Dancing in Oldenzaal.
Ach what's in a name. De Siepel dan oid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
gheh gheh APK, al een tijdje daar niet meer geweest.
De Jumbo wordt thans verbouwd tot apartementen![]()
Ik ben ook een Tukker, maar ik zie Huub nou niet bepaald als een BN'er ofzo hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tukkers zijn allang blij dat een andere 'BN'er in het nieuws is dan Gert Timmerman of Marga Breuk of Bult ofzoiets![]()
Jankerds in de FB nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben ook een Tukker, maar ik zie Huub nou niet bepaald als een BN'er ofzo hoorHet is gewoon iemand die meedeed met een spelletje op tv..
Weer mis, in de Siepel zit thans een huisartsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ach what's in a name. De Siepel dan oid.
Meeting met Huub!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja jullie worden op de hoogte gehouden betreffende de meetingkijk af en toe maar in dit topic, en anders start ik wel weer een nieuwe!
Ook Huub heeft een contract moeten ondertekenen, als hij zich daar niet aan houdt dan moet hij een (hoge) boete betalen aan Tien (Talpa)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:23 schreef Cynix ® het volgende:
Afspraken met Talpa? Hebben die enige waarde dan? Wat als je je daar niet aan houdt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |