quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:09 schreef Dynabite het volgende:
Voeg me even toe Huub Heddaiseenhoer@hotmail.com![]()
![]()
het kan aan mij liggen hoor maar die quote van JdM bij rtl boulevard waren archief beelden van september ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:14 schreef Alfaro het volgende:
Toch vreemd dat er nu ineens wel beelden zijn dat hij Del wel geraakt heeft.... De grote baas sprak toch van een dodehoek en dat men van getuige verklaringen waren uitgegaan.
Ja, toen hadden ze de dode hoeken nog niet gevondenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:29 schreef Suikeroom het volgende:
het kan aan mij liggen hoor maar die quote van JdM bij rtl boulevard waren archief beelden van september ofzo![]()
Hoi kloonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:46 schreef daWeasel het volgende:
Leuk zeg altijd meelezen maar dan toch maar een account aanmaken. Alles voor en dankzij huuberdehuub!
Nou ehm..... welkom dan maar Newbiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:46 schreef daWeasel het volgende:
Leuk zeg altijd meelezen maar dan toch maar een account aanmaken. Alles voor en dankzij huuberdehuub!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen...... er zijn ook nog een paar mensen die wat anders doen.
ha, dan heb je hem gemist, maar veel boeiends had hij niet, allemaal dingen die we al wisten, daarna was i offlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |