Oh ja!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:34 schreef Missy_1974 het volgende:
nena is vervangen door amanda
Amanda was toch voor Nena.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Huub was vervanging van Evil. Je vergeet Nena.![]()
En zelf denk ik 3, die 4e houden ze achter de hand.
4?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Huub was vervanging van Evil. Je vergeet Nena.![]()
En zelf denk ik 3, die 4e houden ze achter de hand.
Wat? Spoken?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef Wireless het volgende:
Ja!
Ja precies, eerder deze dag ging ie al zonder gordel rijden in de leswagen (dat was echt hilarisch) en nu weer aan zijn been krabben... *veeg me op*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:34 schreef Wireless het volgende:
[..]
En maar zeiken dat het zo saai is!
Heb het al aangepast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda was toch voor Nena.
En Huub voor Angelique.
En NL voor Nicolaas.
Hij zei niet dat hij van de afspraak af wilde. Hij zei dat ie daaraan vast zat, maar dat ie het achteraf liever met NL had willen hebben. Dat is geen huichelen. Wel is het raar om zoiets tegen iemand te zeggen die er net in zit, maar Bart was in het begin diép onder de indruk van NL, op het genante af.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat er een afspraak stond? Als je het niet meer wil, zeg je het eerst tegen de persoon met wie je die afspraak hebt, i.p.v. het te vertellen tegen iemand die je nauwelijks kent.
huub was voor evelinequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda was toch voor Nena.
En Huub voor Angelique.
En NL voor Nicolaas.
amanda heeft een vriend alhoewel dat natuurlijk niks wil zeggen met die snolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat Amanda er bewust is ingezet om Brian de kop weer gek te laten maken. Amanda heeft half antiliaans bloed, is mooi ( vind ik niet ) en waar Brian op valt. Zou dit niet de strategie van DGK zijn ?
Waar weet ik niet. Wel wát: dronken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef agter het volgende:
Waar zou Huub nu zijn?
Denk dat je gelijk hebt. Vraag me af wat voor bewoners ze erin gaan zetten. MOet wel iets worden hoor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:37 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat Amanda er bewust is ingezet om Brian de kop weer gek te laten maken. Amanda heeft half antiliaans bloed, is mooi ( vind ik niet ) en waar Brian op valt. Zou dit niet de strategie van DGK zijn ?
Angelique haar vertrek telt ook mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:36 schreef Danny het volgende:
[..]
4?
3 toch? voor nena is AmanDEL in de plaats gekomen, dus moeten alleen Huub, NL en Iloon vervangen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |