Lees de OP eens randmongool.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef Sensation89 het volgende:
FiPo
U gaat door voor de wasmachine!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:26 schreef mcDavid het volgende:
Sorry Jan, als het Jaya The Cat is, dan mag het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef mcDavid het volgende:
Ik kan eventueel wel ruilen tegen een stuk of 7 koelkasten!Van die gare studentenhuiskoelkasten zeker? Met een blok ijs van 10 kilo in het vriesvak omdat ze al sinds mensenheugenis niet ontdooid zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Die staan in de opslag van de opgedoekte soos te wachten tot er eindelijk iemand zin heeft ze illegaal te dumpen naar de gemeentewerf te brengen.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Van die gare studentenhuiskoelkasten zeker? Met een blok ijs van 10 kilo in het vriesvak omdat ze al sinds mensenheugenis niet ontdooid zijn
Zo'n programmaatje had ik ook vroegerquote:
Op je gameboy?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n programmaatje had ik ook vroeger.
Nee, ik had niet eens een gameboyquote:
Die ligt toch al net weer aan de ketting?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:30 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet dat Janetje komt hoor, JD!
Meer een ontplofte mollen-topic.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:53 schreef JDude het volgende:
In KPD loopt nog wel een poesjestopic.
Nu ga ik al helemaal niet meer kijken of er ook echt zo'n topic isquote:
Bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu ga ik al helemaal niet meer kijken of er ook echt zo'n topic is.
http://images.google.com/images?hl=xx-bork&q=ontplofte%20mol&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staan er uberhaupt al foto's in dan?
Zoals spontane ontbranding en schizofrenie!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:40 schreef cerror het volgende:
Nu is het niet meer spontaan!
En de dooddoener in gemiddelde contactadvertentiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
Zoals spontane ontbranding en schizofrenie!
En ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:42 schreef JDude het volgende:
[..]
En de dooddoener in gemiddelde contactadvertentie.
Ik verveel me.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:45 schreef JDude het volgende:
En bier.
Ik heb het weekend (dat tegenwoordig drie dagen duurt) teveel geslapen. Dus nu ben ik klaarwakker. Plus enige verveling inderdaad.quote:
Nog wat nuttigs op msn te beleven?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb het weekend (dat tegenwoordig drie dagen duurt) teveel geslapen. Dus nu ben ik klaarwakker. Plus enige verveling inderdaad.
Er is geen multi voorzover ik weet. En ik kom er net achter dat jij niet eens in mijn lijst staatquote:
Niehiet? WTF?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Er is geen multi voorzover ik weet. En ik kom er net achter dat jij niet eens in mijn lijst staat.
Ja stomme MSN he!quote:
Moge het een langzame dood sterven.quote:
Mits pijnlijk.quote:
Zonder dingen!quote:
Dingenquote:
Het kliekje zit op skype, of niet?quote:
Kliekjes.quote:
Bij mij was het druk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hai.,
.
Is het op jouw werk fijn? Hier een beetje saai..
...Vakantie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Mokster het volgende:
Bijna...
Ja. Zon. Massages. En buckets. Met drank.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:51 schreef JDude het volgende:
...Vakantie?
De ene helft van de Passies (die reeds in den vreemde zijn) heeft al e.e.a. op zijn blog staan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef JDude het volgende:
We lezen het verslag wel!
Het begint al met de hoerenbuurt van HongKong. Goed verhaal!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Mokster het volgende:
De ene helft van de Passies (die reeds in den vreemde zijn) heeft al e.e.a. op zijn blog staan.
Dat schept inderdaad bepaalde verwachtingen ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef JDude het volgende:
Het begint al met de hoerenbuurt van HongKong. Goed verhaal!
Okay, ik verveel me, maar heb je dat filmpje van Paula Abdul gezien op die pagina?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
De ene helft van de Passies (die reeds in den vreemde zijn) heeft al e.e.a. op zijn blog staan.
Nu wel... Té erg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef Misstique het volgende:
Okay, ik verveel me, maar heb je dat filmpje van Paula Abdul gezien op die pagina?.
Mên, wat is die stoned..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Mokster het volgende:
Bijna...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die doet het vast heul goed in [OUD]..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef cerror het volgende:
Nieuw nummer af. Buh.
Het sarcasme is er in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh cerror!
was de hele wereld maar zo optimistisch als jij!
wat zou het een mooie wereld zijn
jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:08 schreef mcDavid het volgende:
waarom ik dat deed?
sja geen idee eigenlijk.
Omdat het kán. Denk ik.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:10 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
daarom doe je dingen
en daarom pijpt een aap zichzelf.
hij kan dat.
daar komt die van mij wel langs.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef rompompom het volgende:
Er zit nog een rib in de weg.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef mcDavid het volgende:
[OUD SC] Het sneeuwwitte badpakkenspeeltuinbankje
Húúúúúúú.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef timbob het volgende:
niet helemaal, maar als ik m'n best doe kan ik net aan het tuutje sabbelen...
quote:
Ik ben nog aan het werk. En daarna moet ik nog inpakken. Enzo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef timbob het volgende:
hey!
jij moet slapen! voorbereiden op je grote reis morgen!
of iig een smsje terugsturen dan..
pff
Dan ga ik wel slapen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk. En daarna moet ik nog inpakken. Enzo.
Sure. Is het uit met je liefje ofzo?quote:
VERKRACHT HET! HARD!quote:
ANIA GIJ DOM VARCKEN!quote:
Touché.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou makkelijker gaan al was ik een paard
Doe dat. Bij Ania. NICHT BEI MIR!quote:
Als je naast me zat kon ik het aangeven maarjaquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Doe dat. Bij Ania. NICHT BEI MIR!
Tenzij je bier voor me haalt.![]()
2 punten voor mij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je naast me zat kon ik het aangeven maarja
Nope. Lange arm der wet. (mijn arm en bier is de wet).quote:
Hollandia vast vaderlandse wetgeving FTW ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Nope. Lange arm der wet. (mijn arm en bier is de wet).
Euroshopper voor VOLKSGEMEINSCHAFTWERKZEUGEN DRITTE REICH HEIL!quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hollandia vast vaderlandse wetgeving FTW ofzo
I love it.quote:
Fucking mietje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa nee dit vind ik dan weer niks![]()
![]()
Goed geproduceerd maar weer heel erg "ik schrijf nummers over wat ik meemaak in the hood".quote:
Mja moetje ook niet op de tekst lettenquote:Op woensdag 7 februari 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Goed geproduceerd maar weer heel erg "ik schrijf nummers over wat ik meemaak in the hood".
Murphy's Quiznight, jammer dat ik daar niet meer aan toekom nu.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef Janetje het volgende:
Dierentuin én Kwisnijt et de pup...
Goeie dag vandaag.
'Opgefokte hardcore tekst over dingen die ze weten te overwinnen, zoals die ene keer dat ze heul lang moesten wachten in de kassarij en er geen kassabonnetjesrol meer was' >>>>>>>>> Deicide-covers.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Goed geproduceerd maar weer heel erg "ik schrijf nummers over wat ik meemaak in the hood".
Joah.. wel goed... tot de muziekronde..quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Murphy's Quiznight, jammer dat ik daar niet meer aan toekom nu..
Hoe ging het?
Hoi tiekjequote:
Awwww...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:12 schreef Misstique het volgende:
Nope.
Ik heb een leven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waar was je gek het was zo saai hier
Nooit op vrijdag, werk ende zulcks.quote:
Voor de rest bedoel je?quote:Ik wel... eng he?
Nee joh, ik ben een watje.quote:
Zonde.. zonde..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nooit op vrijdag, werk ende zulcks.
Uiteraard.. ik ben stoer.quote:Voor de rest bedoel je?
Ik spreek mezelf nooit tegen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:22 schreef Misstique het volgende:
Je spreekt jezelf tegen.
Utrecht, stairway..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef Misstique het volgende:
Maar goed, waar gaan jullie meeten?
Internet tijdens huiswerk maken ook.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:32 schreef Misstique het volgende:
Internet op t werk is slecht.
'tis wel wat aan de ehhh.... 'gezellige' kant..quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:32 schreef Misstique het volgende:
70!!
Dat is mij sowieso veuls te druk.
Whehehe.. nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:37 schreef Misstique het volgende:
Gaan jullie ook met zn allen eten?
ಠ_ಠquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef Misstique het volgende:
Je houdt niet van McDonalds. Iets met mieren.
Je meent hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef Misstique het volgende:
Je houdt niet van McDonalds. Iets met mieren.
quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:58 schreef Misstique het volgende:
Waar is zn neus?
Muziekronde zuigt vrijwel altijd ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Joah.. wel goed... tot de muziekronde..
Benoem deze rapnummers![]()
*hand schudt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:12 schreef Misstique het volgende:
Nope.
Pfff.. geen idee..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Muziekronde zuigt vrijwel altijd ja.. Hoeveel punten hadden jullie uiteindelijk?
Mwah.. mwah..quote:
Yesh I do.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:33 schreef Misstique het volgende:
I love me?
I do too!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:06 schreef Misstique het volgende:
I love me too.
Digipappie!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:22 schreef Dagonet het volgende:
Babes!
Snookums.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:22 schreef Dagonet het volgende:
Babes!
WTF Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef rompompom het volgende:
Note to self: Voortaan eerder gaan afwassen als dat nodig is om te koken.
Digidochter!quote:
Jij kookt altijd in vieze pannen?quote:
Why.. ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef rompompom het volgende:
Note to self: Voortaan eerder gaan afwassen als dat nodig is om te koken.
Dadaaa *kwijl*... Pap-a... Kijk pappa, zonder handen!quote:
Sharon.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Why.. ?
[..]
Dadaaa *kwijl*... Pap-a... Kijk pappa, zonder handen!
IK LUST GEEN SPRUITJES. Ik hou van je pappie. IK HAAT JE! Waarom moet ik om 10 uur thuis zijn? M'n broer hoeft nooit voor 10 uur thuis te zijn.
Je snapt me ook nooit!![]()
Waarom komt de melkboer zo vaak bij mammie thuis? Mag ik bij mammie gaan wonen als jullie uit elkaar zijn? Hóe heette je nieuwe vriendin ook alweer?
Pappa.. geef je me weg op m'n huwelijk? Pappa, ik wil dat je achter ons huwelijk staat... Ook al mag je Sharon niet zo..![]()
*Verbreekt contact.
Kijk pappa, mamma mag 'r wel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:48 schreef Misstique het volgende:
Sharon is anders best een lekker ding..
Pics! En dan niet van Sharon Stone, want dan klopt je stelling bij voorbaat al niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:48 schreef Misstique het volgende:
Sharon is anders best een lekker ding..
Heb ik niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pics! En dan niet van Sharon Stone, want dan klopt je stelling bij voorbaat al niet.
Nope.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ook niet van half verscholen achter een mok thee? Toevallig?
nee, ik was ze af vóór ik ga koken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kookt altijd in vieze pannen?
Bummer! Ik had me er zo op verheugd!. Nou ja, dan maar eens gaan koken.quote:
Ik moest aan "Midden in de winternacht" denken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Janetje, ik luister nu naar 'op een mooie pinksterdag', dankzij jou.
Lees mijn bericht nog eens goed dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, ik was ze af vóór ik ga koken.
oh goed dat je het zegtquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lees mijn bericht nog eens goed dan.
WrppZ.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lees mijn bericht nog eens goed dan.
Jort Kelder.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef Misstique het volgende:
Wie is dat?
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Janetje, ik luister nu naar 'op een mooie pinksterdag', dankzij jou.
Dies dan weer wel leuk.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef Misstique het volgende:
Heeft er trouwens iemand een vat whiskey voor me?
Oei. Die is wel zwaar zo te zien. Bestaan er ook infusen van 50km?quote:
Wel een fles canei...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:20 schreef Misstique het volgende:
Heeft er trouwens iemand een vat whiskey voor me?
Gaarne.quote:
Infusi?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:27 schreef Misstique het volgende:
Klopt dat wel? Infusen?
Infuzen?
Infuusen?
*Fles probeert open te maken.quote:
Infususquote:
Dat heb ik ook nog geleerd ooit jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:31 schreef Misstique het volgende:
Infusus
Infusi
Infuso
Infusum
Infusorum
Ik deed het op je zusjequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:14 schreef cerror het volgende:
Ik deed het net per ongeluk in mijn broek.
Nu is dus mijn pakje vloei gebogen.
Doe je iets verkeerds.quote:
Nee... ik doe iets niet..quote:
En dat is verkeerd.quote:
Das waar.. nou ja.. morgenavond weer hoor.quote:
Vandaag niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:56 schreef cerror het volgende:
Ik zie wel wanneer.
2 halve liters. Peanuts.quote:
Hmmm.. Naja.. als het maar lekker is toch?quote:
Stoer! Waar dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. Naja.. als het maar lekker is toch?
Oeh, ik heb trouwens een baantje.
Op school..quote:
Uurloon is goed?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op school..
Ik ga wat administratief werk doen voor de ouderen onderwijsgroep in Limburg.
Ze hebben niet heel veel te doen, maar beetje geld is altijd welkom.
Mwah 8 euro per uur.quote:
Minder internets en meer euros.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah 8 euro per uur.
Ik ben wel eens slechter betaald..
Ik moet gewoon zo af en toe eens binnen lopen en vragen of er iets te doen is.
Whehhe..quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Minder internets en meer euros.
Altijd goed.
Ik ben in de running voor een job bij dixons.
Of zo van:quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehhe..
"Meneer, kunt u me iets vertellen over dit en dit product?"
"Whehehehe... N00B!!!!"
"Kan ik hier pinnen?"quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:22 schreef Janetje het volgende:
"Mijnheer, dit product dat ik gister bij u kocht werkt niet meer.."
"ORLY? Pwnd wie unne n00b roflloller."
"Wat voor batterijen moeten hierin meneer?"quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:25 schreef cerror het volgende:
[..]
"Kan ik hier pinnen?"
"Neen, u kan hier alleen betalen via PayPal. ROFLSBBQLOLLER!"
Totdaar was het nog een beetje leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:31 schreef Janetje het volgende:
"Ik zou dit apparaat kopen mevrouw."
"Werkelijk, werkt het beter?"
"Nee, als ik er nog een verkoop word ik werknemer van de maand."
En dan allemaal moeilijke kutvragen stellen die nergens over gaan enzo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:17 schreef Misstique het volgende:
Bij welke Dixons ga je werken c?
Dan kom ik zeker een keertje langs..
Hey hey hey, rustig aan mevrouw.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:02 schreef Misstique het volgende:
SCHOP!.
Je verwacht het niet he.quote:
Er effe rustig de tijd voor nemen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik weet ff niet wat ik er mee aanmoet![]()
Eigenlijk wel hoor..quote:
Stil nou.quote:
Ik weet het echt nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er effe rustig de tijd voor nemen.
Sorry pa.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:04 schreef Dagonet het volgende:
*kiss of life
Enne.. tiek leeft al hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:04 schreef Dagonet het volgende:
*kiss of life
Voor de zekerheid.quote:
Zo istie braafquote:
Verstandig, verstandig, dat wel.quote:
Smart thinking.quote:
Wraf.. wraf waf woef wraf..quote:
Doggy?quote:
Wat is er lief?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef Misstique het volgende:
Euhm..
Ja?quote:
Niks hoor, carry on.quote:
*Over bolletje aait..quote:
Euhm...quote:
Het gaat al beter.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Over bolletje aait..
Wat is er?
Wat is er Dagonetje?quote:
quote:
*inschenktquote:
Hoeft ook niet, slecht voor de lijn en zulcks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
*inschenkt
Ik heb er alleen niets te knabbelen bij..
Daarom heb ik er ook niks te knabbelen bijquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, slecht voor de lijn en zulcks.
*Noteert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Soms mag je best zondigen en een beetje knabbelen hoor.
Maar hou het wel verstandig, van die zoute stengels bijv. lekker én gezond.quote:
Wie is IE?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:39 schreef mcDavid het volgende:
IE moet dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |