Idd. Schop ff een modjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:29 schreef mcDavid het volgende:
Overigens moeten in de OP de linkjes achter de foto's ff aangepast worden naar delft[nr] i.p.v. delftk[nr]
Je weet ons ook steeds te vinden hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Deze Hagenaar meldt zich ook maar eens dan
Ja jullie blijven het proberen he, je te verstoppen voor mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je weet ons ook steeds te vinden he![]()
Hoe wil je dat doenquote:
Volgende keer maken we er Schagen van ipv Delftquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja jullie blijven het proberen he, je te verstoppen voor mij
Ah, de wikiquote:
Of we gaan gewoon in het Den Haag topic posten waar hij woont en toch niemand postquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgende keer maken we er Schagen van ipv Delft![]()
Den Haag topic is echt doodquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon in het Den Haag topic posten waar hij woont en toch niemand post![]()
Joaaaaaaaaaah, rellen in het DH topicquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon in het Den Haag topic posten waar hij woont en toch niemand post![]()
Carequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja die, alleen staat die niet op de wiki
Nogal....wel jammer want was ook best leuk 'clubje' volgens mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Den Haag topic is echt dood
Waarom zouden we? U bent een van de toffere (en lekkerdere volgens ingewijden) Duftenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja jullie blijven het proberen he, je te verstoppen voor mij
DH is een kutstad. En ik kan het weten, heb er driekwart jaar te lang gewoond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joaaaaaaaaaah, rellen in het DH topic
Care, je kan er prima schoenen kopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:52 schreef Autoreply het volgende:
[..]
DH is een kutstad. En ik kan het weten, heb er driekwart jaar te lang gewoond.
Ja, komende donderdag Asta, da's waar. Moet weer 's een keer hard uit, na zondag...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, je kan er prima schoenen kopen![]()
Wat een zwaar leven heb je toch ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, komende donderdag Asta, da's waar. Moet weer 's een keer hard uit, na zondag...
Ik ben een heel weekend in de watten gelegdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch ook![]()
Ik heb het hele weekend in mn bed gelegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik ben een heel weekend in de watten gelegd![]()
Whehehehe....zal vastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend in mn bed gelegen
Beviel ook prima
Alleen geslapen hoorquote:
Dan nietquote:
Jongen, ik heb tijden naast je getukt. Als er iemand andere dingen deed in bed was jij het welquote:
Ow, dan heb ik dat zeker niet bewust meegemaaktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jongen, ik heb tijden naast je getukt. Als er iemand andere dingen deed in bed was jij het wel![]()
Kom je mijn leven nog een keertje opvrolijken dan, ik heb het al zo zwaar![]()
Ach, dat ik nou iedere week vers bloed meenamquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik dat zeker niet bewust meegemaakt
Ja, jouwe jouwnes ""altijd
En dan tel ik Dennis nog niet eens meequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, dat ik nou iedere week vers bloed meenam![]()
Player ben je ook hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, dat ik nou iedere week vers bloed meenam![]()
Hier houd ik mn mond overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En dan tel ik Dennis nog niet eens mee![]()
Volgens de nieuwste verovering wel jah. Da's niet erg toch? Of moet ik je nog wat "kneepjes" bijbrengenquote:
Hij zit voor de verandering 's niet op schoot, maar naast me.quote:
Alleen VVMquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:38 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoor ik daar een verzoekje voor een trio?
Hoezo bot![]()
Player kneepjes hoef ik niet, ik red het ook wel zonderquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Volgens de nieuwste verovering wel jah. Da's niet erg toch? Of moet ik je nog wat "kneepjes" bijbrengen
[..]
Hij zit voor de verandering 's niet op schoot, maar naast me.![]()
Is het uit met Alex???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Volgens de nieuwste verovering wel jah. Da's niet erg toch? Of moet ik je nog wat "kneepjes" bijbrengen
[..]
Ahhh, Bart toch. Je hoeft niet je hele leven alleen te blijven hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Player kneepjes hoef ik niet, ik red het ook wel zonder vrouwen
Zullen we tegen die tijd gedeelde zorg voor hem doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ahhh, Bart toch. Je hoeft niet je hele leven alleen te blijven hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Yepz. Overige details via msn/meets![]()
Pleeg ik nog liever zelfmoordquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zullen we tegen die tijd gedeelde zorg voor hem doen![]()
Krijgt ie toch z'n trio nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zullen we tegen die tijd gedeelde zorg voor hem doen![]()
Ja, maar die zeiktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Krijgt ie toch z'n trio nog![]()
Serieus, Bart, er was toch een meisje wat jouw leuk vond of haal ik nou een paar mensen door elkaar?
WTF? Sol is (ook objectief gezien) gewoon een toffe meid. Mij moet je dan onderweg maar dumpen oidquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pleeg ik nog liever zelfmoord![]()
No offense.
Dat doen alle vrouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |