Oef, dat is wel een opluchting.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien vertelde me dat hij er ook pas na een paar weken achter kwam dat Sirolf == Floris.
Je bent dus niet de enige.
Volgens mij is Michiel meer van de home-made remakes en remixes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
zou Rudy die hierna komt ook zijn eigen versie van gemaakt hebben?
Rudy Rudy Rudy![]()
Vrij vertaald (+ eigen mening): Een heel stuk beter dan Hey Ho, Let It Snow.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
Het is weer eens wat anders dan snow eh oh
Als dit een quiz zou zijn zou je doorgaan naar de koelkast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef D.Rose het volgende:
KLF?
Ik heb al 3 koelkasten, mag het ook een nieuwe combi-oven zijn?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dit een quiz zou zijn zou je doorgaan naar de koelkast.
Klf - Last Train To Trancentral
Ah, deze hebben ze dus ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Pretty Fly for a white guy... leuke platen dit uur zeg
quote:
2 Fok!kers die Maricha al hebben gesproken, coolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Pretty Fly for a white guy... leuke platen dit uur zeg
jouw request?quote:
Ik heb Maricha niet gesprokenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
2 Fok!kers die Maricha al hebben gesproken, cool![]()
Als er twee Fokkers vechten om een plaatsje in de popquiz...quote:
Nee, ik had vorige week Self Esteemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |