Volgens mij niet, kans zal ook niet zo heel groot zijn... Nederland heeft echt een mini vloot van 130 (ofzo) f16'squote:Op donderdag 8 februari 2007 20:51 schreef HAL9000S het volgende:
Geen fighterpilots aanwezig hier?
Klopt maar wel meer dan 130 F16 piloten, zo rond de 250 schat ik. (niet dat dat veel is idd)quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:57 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kans zal ook niet zo heel groot zijn... Nederland heeft echt een mini vloot van 130 (ofzo) f16's
www.watbenjedan.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:04 schreef Autoreply het volgende:
http://www.spaceref.com/news/viewsr.html?pid=20396
Ow, prachtig![]()
steek je piemel erin dan heb je er nog wat aan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
zelfs met bier op enna genoten te hebben van een portie sneeuwpret (waardoor het gebouw blank staat) vind ik de TT zwaar kut!!!
Ghehehe, oh dude, you crack me up!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
steek je piemel erin dan heb je er nog wat aan.
Ja man wat ziet er chemisch uit, op bestemming ben ik ook maar direkt gaan checken of er nog niks van de fuselage was weggevroten door dat spul.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef Alternate het volgende:
En ik vraag me af wat erger is, een paar kleine vlokjes stuifsneeuw op de vleugels, of een lekkere dikke plakkerige laag killfrost.
Ja die shit ziet er idd zwaar ranzig uit! Op HEL hadden ze roze/oranje shit, volgens mij hebben ze alle kleuren van de regenboog... Ziet er niet uitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:17 schreef Mojave het volgende:
[..]
Alle kisten op SPL gif groen, net of de HV vloot was gegroeid
De kleur hangt af van het type. Zogenaamde type IV (of killfrost) is lichtgroen (emerald green) type II stro geel en type I oranje. Ik dacht dat dat redelijk gestandardiseerd was, met andere woorden, op Hel zullen ze dan wel type I of II gebruiken, geel en oranje lijkt na gebruik nogal op elkaar....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja die shit ziet er idd zwaar ranzig uit! Op HEL hadden ze roze/oranje shit, volgens mij hebben ze alle kleuren van de regenboog... Ziet er niet uit
Ah ok, op die fiets Ik heb er niet zoveel verstand van... Ze hebben het zeker nodig, want op HEL wil het uiteraard nog wel eens een nachtje vriezenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
De kleur hangt af van het type. Zogenaamde type IV (of killfrost) is lichtgroen (emerald green) type II stro geel en type I oranje. Ik dacht dat dat redelijk gestandardiseerd was, met andere woorden, op Hel zullen ze dan wel type I of II gebruiken, geel en oranje lijkt na gebruik nogal op elkaar....
Zit die knakker gewoon in een verwarmde cabine?! Staat een aardig mooie A332 aan de overkant....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:40 schreef Mojave het volgende:
had maar eens een fototje genomen
[afbeelding]
ZO! Dat zie je goed!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Staat een aardig mooie A332 aan de overkant....
Op een v/d foto's van Scottsdale zag ik een DC4 volgens mij? Iig het was echt een zwaar vette oldschool bak met 4 props.quote:
Yep lekker warm en gezellig.... Er zijn tegenwoordig zelfs de-icing trucks waarbij de spuiter in die cabine zit, en ook het voertuig bestuurdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Zit die knakker gewoon in een verwarmde cabine?!
Ja naar de albert heijn...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:16 schreef Mojave het volgende:
Ja, personneel zat op Schiphol!
Ik ga zo naar Berlijn, iemand anders nog op pad?
Hahaha, ben jij ALWEER vrij!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ja naar de albert heijn...(vliegen is leuk, maar je moet het niet overdrijven)
Tsja, tussen mijn laatste vlucht, en de volgende zitten 8 of 9 dagen "vrij", waarvan 2 dagen sim en de rest studieverlof.... Je moet zo;n opleiding ook niet te zwaar maken he?quote:
Hahahah wat een leventje als Capt. zijn die sim dagen tbv de opleiding of prof check?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, tussen mijn laatste vlucht, en de volgende zitten 8 of 9 dagen "vrij", waarvan 2 dagen sim en de rest studieverlof.... Je moet zo;n opleiding ook niet te zwaar maken he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |