Hey!, wat is er mis met poepsnuiven?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als jij al knettergek en -geil wordt van een simpel vrouwtje in doorsnee lingerie die wil dat je haar "batst" dan heb je óf slechts 1 keer in het decennium seks óf ben je zelf meer van het poepsnuiven, so don't even go there.
Ik d8 al wtf doe je hier, maar dit verklaart genoegquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hey!, wat is er mis met poepsnuiven?
en dan zeg ik: hmm ja, het ruikt naar chlamydia... WIE WAS HETquote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef maaike1987 het volgende:
Om maar weer even on topic te gaan... jezelf klaar vingeren op de wc.. en dan een jongen laten proeven aan je vinger en in zijn oor fluisteren dat het lekker was...
Kan je dat ruiken dan? Dat wist ik echt niet joh. Je leert elke dag wat bij op fok!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
en dan zeg ik: hmm ja, het ruikt naar chlamydia... WIE WAS HET
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan je dat ruiken dan? Dat wist ik echt niet joh. Je leert elke dag wat bij op fok!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef maaike1987 het volgende:
Om maar weer even on topic te gaan... jezelf klaar vingeren op de wc.. en dan een jongen laten proeven aan je vinger en in zijn oor fluisteren dat het lekker was...
Gewoon de dude meenemen naar wc en dan daar voor zn neus te gaan vingeren en hem dan laten proevenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef maaike1987 het volgende:
Dat zou dan weer te weinig subtiel zijn. Ik prefereer de voorgaande tipquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gewoon de dude meenemen naar wc en dan daar voor zn neus te gaan vingeren en hem dan laten proeven
Ligt aan me bui, beiden opties zijn leuk om te doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat zou dan weer te weinig subtiel zijn. Ik prefereer de voorgaande tip
Dat heb ik meer gehoord,maar ik zit er niet op te wachten dat mijn ingewanden gefileerd worden door zo'n 'franse manicure',of zoals ik ze noem 'nepklauwen''.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:49 schreef Vicious_R het volgende:
Anaal vingeren.
Dat is natuurlijk ook iets wat me niet aangenaam lijkt....maar korte nagels en een beetje glijmiddel daarentegen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:04 schreef dborhem het volgende:
[..]
Dat heb ik meer gehoord,maar ik zit er niet op te wachten dat mijn ingewanden gefileerd worden door zo'n 'franse manicure',of zoals ik ze noem 'nepklauwen''.![]()
Opzetje noemt ie datquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:03 schreef freebee30 het volgende:
het verhaal van kastanova is iig een goed opzetje![]()
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Of elke avond goede tijden slechte tijden kijken als er een mannelijk programma op discovery is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |