Vrouwen die batsen zeggen...quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erm, tis niet de bedoeling dat ik het hoef te zeggen he
Speak for yourselfquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:31 schreef sanni het volgende:
Nee, als je ook maar daadwerkelijk iets van vrouwen weet,dan weet je dat die van
zachtheid en tact houden.![]()
Zo'n nickname hebben dan met zo'n achterlijk clichématig kutadvies komen, for. fucks. sake...quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef annadeepthroatexpert het volgende:
Koop eens een leuk setje en verras hem eens als hij van zn werk of op bezoek komt. Dat je er echt op en top sexy uit ziet!
Been there, done that, still doin' thatquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:06 schreef annadeepthroatexpert het volgende:
Koop eens een leuk setje en verras hem eens als hij van zn werk of op bezoek komt. Dat je er echt op en top sexy uit ziet!
Als jij al knettergek en -geil wordt van een simpel vrouwtje in doorsnee lingerie die wil dat je haar "batst" dan heb je óf slechts 1 keer in het decennium seks óf ben je zelf meer van het poepsnuiven, so don't even go therequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:56 schreef Webdesign21 het volgende:
Kastanova is een beetje gayalles wat de vrouwen hier zeggen om de man op te geilen is verkeerd volgens hem
Nu niet zo gemeen doen hoorquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef kastanova het volgende:
Als jij al knettergek en -geil wordt van een simpel vrouwtje in doorsnee lingerie die wil dat je haar "batst" dan heb je óf slechts 1 keer in het decennium seks óf ben je zelf meer van het poepsnuiven, so don't even go there.
???quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:27 schreef dborhem het volgende:
Hoe maak je mij gek in de positieve zin?
Je lekkere lijf in iets korts hijsen,en ook zichtbaar LEUK VINDEN dat je het aanhebt,want zoniet is dat echt wel te zien.
Verder houd ik er erg van dat een vrouw er naturel en schoon uitziet/ruikt/voelt,maar wel met de benodigde spullen op/aan/in (deo enz......).
Valse dingen (haarstukken/weaves/pruiken,wimpers,plakaatmake-up,nagelklauwen enz.)mag in de winkel/salon blijven liggen.
Tenslotte zoals hierboven mag er altijd in 'gehapt' worden (zonder tanden uiteraard) en 'mmmmmm...'gedaan worden,dan is het bij mij echt volledige overgave.
![]()
Op welke school heb jij Nederlands geleerd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
???Met wat voor vrouwen kom jij in contact
![]()
hoezo?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Op welke school heb jij Nederlands geleerd?![]()
Rokje aan zonder slipje en hem dit laten wetenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:30 schreef Sannelie het volgende:
Oke, ik ga morgen uit en wil iemand ff lekker teasen.. Hoe kan je dit het beste doen??
Je piepende vriendin 3 weken moeten verzorgen omdat ze met griep en een blaasontsteking in bed ligt, daar word je als man inderdaad knettergek van...quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Rokje aan zonder slipje en hem dit laten weten
Jij ziet ook altijd beren op de wegquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je piepende vriendin 3 weken moeten verzorgen omdat ze met griep en een blaasontsteking in bed ligt, daar wordt je als man inderdaad knettergek van...
Liever een beer op de weg, dan een valse kraai in m'n bedquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jij ziet ook altijd beren op de weg
Allerlei soorten vrouwen,je denkt in de verte 'mmmmmmmm......quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:29 schreef LoggedIn het volgende:
???Met wat voor vrouwen kom jij in contact
![]()
Hey!, wat is er mis met poepsnuiven?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als jij al knettergek en -geil wordt van een simpel vrouwtje in doorsnee lingerie die wil dat je haar "batst" dan heb je óf slechts 1 keer in het decennium seks óf ben je zelf meer van het poepsnuiven, so don't even go there.
Ik d8 al wtf doe je hier, maar dit verklaart genoegquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:09 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hey!, wat is er mis met poepsnuiven?
en dan zeg ik: hmm ja, het ruikt naar chlamydia... WIE WAS HETquote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef maaike1987 het volgende:
Om maar weer even on topic te gaan... jezelf klaar vingeren op de wc.. en dan een jongen laten proeven aan je vinger en in zijn oor fluisteren dat het lekker was...
Kan je dat ruiken dan? Dat wist ik echt niet joh. Je leert elke dag wat bij op fok!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
en dan zeg ik: hmm ja, het ruikt naar chlamydia... WIE WAS HET
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan je dat ruiken dan? Dat wist ik echt niet joh. Je leert elke dag wat bij op fok!![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef maaike1987 het volgende:
Om maar weer even on topic te gaan... jezelf klaar vingeren op de wc.. en dan een jongen laten proeven aan je vinger en in zijn oor fluisteren dat het lekker was...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |