Wat een toeval hier ook nog niet en ik zit nog wel een stuk zuidelijker dan jouw.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef -Marjo- het volgende:
Hier is gelukkig geen sneeuw...
Heel FOT is op pad met cam volgens mijquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
het sneeuwt hier al meer dan een uur
en ja uit voorzorg cam meegenomen![]()
D'r is hier geen zak te fotograferenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:29 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Heel FOT is op pad met cam volgens mij
Dus dat wordt de rest van de week een stortvloed aan sneeuw foto's
Ik heb nog geen nieuwe bots gesproken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:08 schreef Vliegvrager het volgende:
en, en?
kijk maar uit, straks kan je vanavond niet eens meer je spul ophalen, zit alles ingesneeuwdquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:33 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik zit hier nog steeds in een muis grijze omgeving.
Laat eens wat sneeuw zien hier aub
Zit ik toch beter, bedrijven terrein van 1 heel bedrijf en dat dan bijna in the middle of nowhere. Of je wil boeren meetellen als bedrijf. Dan is het 1 groot bedrijven terreinquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
D'r is hier geen zak te fotograferenBedrijventerrein en zo he
En om nou op het parkeerterrein te gaan fotograferen, zie ik ook niet zo zitten
* HM2 spiegeltje, scheermesje en 100dollarbiljet in tasje doet en richting west afreist Snuuuuiiiiiifffffffffquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 spiegeltje, scheermesje en 100dollarbiljet in tasje doet en richting west afreist Snuuuuiiiiiifffffffff
weer es een leuke afwisseling van een sneeuwschuiver...een sneeuwsnuiverquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HM2 spiegeltje, scheermesje en 100dollarbiljet in tasje doet en richting west afreist Snuuuuiiiiiifffffffff
Pas op dit is coke waar je barstende koppijn van krijgt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Benieuwd waar het meeste gaat vallen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:12 schreef Marc H het volgende:
Dat is nog licht, hier sneeuwt het harder.
Woefquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
dadelijk in mijn pauze de cam maar es uitlaten. die zit hier al een uur te piepen dat ie zo nodig uitgelaten moet worden
Ik zou zeggen: just try it!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit te denken of ik nog wat aan de Cokin filtertjes zal hebben in dit weer...een gradueel filtertje ofzo? zou dat werken?
dat zowiesoquote:
Verstandig denk ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik denk dat ik zo met ligfiets maar even laat staan.
Geen zin om onderuit te gaan.
b l o n tquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
en toen had ik bijna geen Cokin filter setje meer. Ik maakte wat testfoto's uit mijn raam, maar omdat de gradueelfilters meedraaien schroef ik 'm er losjes op zodat ik handmatig het filtertje recht houd. Ja en toen pleurde die uit het raam
Sneeuw.... maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
en toen had ik bijna geen Cokin filter setje meer. Ik maakte wat testfoto's uit mijn raam, maar omdat de gradueelfilters meedraaien schroef ik 'm er losjes op zodat ik handmatig het filtertje recht houd. Ja en toen pleurde die uit het raam
Als dan al niet blontdquote:
Das nog altijd beter dan dat als ik hier de weilanden in rij en geen flauw benul heb waar ik uit ga komen laat staan hoe je weer terug komt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:14 schreef Puckzzz het volgende:
en weer terug..het is k-k-k-k-koud!!
maar toch maar een paar plaatjes geschoten, helaas niet zo'n spectaculaire omgeving hier, moest een behoorlijk eind rijden om uit het industrieterrein te komen.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook geen zin meer! Ik wil foto's makenSNEEUW!!!
zal je op moeten schieten, de sneeuw is al papperig aan het worden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:26 schreef Yoni het volgende:
Ik heb ook geen zin meer! Ik wil foto's maken!!!
Ja ik weet 't. Gaat niks worden ook want ik moet gewoon tot half zes werken ofzo. Volgende keer maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:32 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
zal je op moeten schieten, de sneeuw is al papperig aan het worden.
Moet je maar niet in het buitenland gaan wonenquote:
Tis hier nogsteeds aant sneeuwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |