Bij mij doet 't plaatje van Shark het ook niet...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef CocaColaLight het volgende:
@HM-II die eerste![]()
Maar die kikker er onder
Ik vroeg altijd of ze bloemkool lustten. Aan het antwoord zie je vanzelf of het een bot is...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef Shark.Bait het volgende:
bij mij doet alles het
Zegge, hoe weet je of iemand een bot is of een levend wezen? Er zit een of andere Russin op ICQ mij te vragen wat ik in een vrouw zoek.
Ik vertrouw het voor geen meter
Eigenlijk zijn het er 2. Gisteren tenminste een echte Israelische gesproken
Of vragen of ze ook zo van paarden houdenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik vroeg altijd of ze bloemkool lustten. Aan het antwoord zie je vanzelf of het een bot is...
HM2 is al een goffikquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ijsberen eten schattige zeehondjes
Dan had je maar een
[afbeelding]
moeten zijn...![]()
* HMaster-II polsen controleerd, checked op tribal tattoo's, piercingcontrole doet op plekken die je niet wil weten.. en tot de conclussie komt geen goffik te zijn...quote:
Lolquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:22 schreef freud het volgende:
Zooo, welkom op de dag dat nederland eindelijk blank wit wordt.
Je InternetExplorer cache/tijdelijke internet-bestanden leeg vegen in je extra>opties venster.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:06 schreef Dutch50 het volgende:
Fok doet raar![]()
De laatste paar dagen kon ik maar een(1) keer inloggen en iets posten (aankoop) en verder niks.
Bij de index zie je dat je ingelogged bent, maar bij een topic kan je niks.![]()
Blijft alleen lurken over
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:30 schreef freud het volgende:
Ik ga zo in de lunchpauze mijn auto alvast wat tactischer positioneren in de wijk... Anders doe ik vanmiddag 40 minuten over 300m Binckhorstlaan...
Ik zal straks een foto voor je maken hier in Rotterdamquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:17 schreef Yoni het volgende:
Ik ben ook met de auto, want ik moest vanmorgen ff ergens langs. Nou is het maar een ieniemienie stukje naar mijn huis vanaf kantoor, maar als het erg glad is, dan laat ik de vroem lekker hier in de garage staan
Voorlopig geloof ik er overigens geen zak van dat het gaat sneeuwen.
Blaas het effe deze kant opquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal straks een foto voor je maken hier in Rotterdam
Ik heb mijn best gedaan, maar de wind is te hardquote:
Tis er alquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar de wind is te hard
Jeeehhhh , hiero de eerste , zei het bescheiden, vlokjesquote:
Hmzzzz Fok!servers voeren al een jaar of 5 een eigen koers, die zelfs de meest dronken schipper niet zou kunnen uitstippelen..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:41 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
...
@HM-II, cache opruimen , uitloggen en opnieuw inloggen had geen effect. Fok heeft een eigen koers, denk ik.
Hier is het al lang niet meer bescheiden inmiddels hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:41 schreef Dutch50 het volgende:
[..]
Jeeehhhh , hiero de eerste , zei het bescheiden, vlokjes![]()
nabij CS in Den Haag.
@HM-II, cache opruimen , uitloggen en opnieuw inloggen had geen effect. Fok heeft een eigen koers, denk ik.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef LekkerApart het volgende:
Pekela nog steeds zonnig, maar de lucht wordt zo langzamerhand wel grijs...
Ik wil sneeuw...
Maar moet eerst kamer uitmesten, stoffen, stofzuigen, aqa vissen opruimen + water verversen en het filter van mijn schildpaddenaqua dringend schoonmaken..
Ook in t Stad is t nog 'droog' enzoquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:00 schreef LekkerApart het volgende:
Pekela nog steeds zonnig, maar de lucht wordt zo langzamerhand wel grijs...
Ik wil sneeuw...
Maar moet eerst kamer uitmesten, stoffen, stofzuigen, aqa vissen opruimen + water verversen en het filter van mijn schildpaddenaqua dringend schoonmaken..
En er is nog niemand met een foto??quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:14 schreef freud het volgende:
Aardig wit hier al. Heb auto net maar even verplaatst. Ik hoop niet dat parkeerbeheer actief is vandaag, want dan wordt het een duur dagje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |