waar vind ik dat topicquote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat zou ik als ik jou was maar even posten in het ongesteldtopic
spaar er een paar op en je hebt een tongzoenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
Hihi, ze zegt iedere keer "kus" aan 't einde van d'r sms.![]()
Mja, dat zeggend de meesten.![]()
Maar deze allemaal vat ik speciaal op.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
spaar er een paar op en je hebt een tongzoen
Dat kan beter.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef Piovan het volgende:
tezz
kijk wat ik net kreeg
anoniem via mail
[afbeelding]
hoe kom je daar nou weer aan!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef Piovan het volgende:
tezz
kijk wat ik net kreeg
anoniem via mail
[afbeelding]
ik en broeker waren even aan het msn-nenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
en ik vind het niet leuk dat jullie allemaal aan het msn-en zijn en ik nie mee mag doen.
broekpaling@live.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
en ik vind het niet leuk dat jullie allemaal aan het msn-en zijn en ik nie mee mag doen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef Tezz het volgende:
ik ga gewoon tv kijken.
Saai.
helemaal alleen.
@livequote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
broekpaling@live.nl
totzo, lekker stuk!![]()
ja is goed hoor. ik zal je adres onthouden in ieder geval.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik weer verder sms-en.![]()
Jottem, ik houd wel een oogje op dit topic hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is goed hoor. ik zal je adres onthouden in ieder geval.
Zit ik hier een beetje alleen te sms-en.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Piovan het volgende:
ik denk dat ik ook tv ga kieken
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Tezz het volgende:
Wat zou dat grietje trouwens doen met die groene zaklamp op het nachtkastje
hous op met broek pestequote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Eej Paling, wat was je eerste smsje?
SEX AAN?
Eigenlijk stuurde zij vorig jaar 't eerste smsje, heb haar ontmoet op een verjaardag van een vriend mij alweer 2 jaar terug.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Eej Paling, wat was je eerste smsje?
SEX AAN?
Piovan kennende, google is z'n beste vrind!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
hoe komt pio trouwens aan die foto. Hij zegt wel anoniem maar ik gleuf het nie!
Snap er geen hol van.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik was in slaap gevallen en nu is het laat en slaap ik vannacht niet en k te weinig peuk om niet te gaan slapen en geen eten enzo gehad dus
Als je je adres ff stuurt kom ik even langs.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef Piovan het volgende:
neuken iemand?
Och arme, ik heb nog wel een paar maskers jekankerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je je adres ff stuurt kom ik even langs.![]()
Wel met ene zak over m'n kop want ik ben niet om aan te zien.![]()
Wie stinkt daarzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
hallo hallo
Ah, een kenner!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Oerh da ken ik
Het mannetje van de radio
Zo grappig was 'ie niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
WHAHAHA
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nou ik moest gewoon even aan vroeger denken.. toen maakte we dat grapje ook altijd al
Wat moet jij een kutjeugd gehad hebben.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nou ik moest gewoon even aan vroeger denken.. toen maakte we dat grapje ook altijd al
Met jou?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hakoena Matatta.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutjeugd gehad hebben.
Linker Tiet Spelen?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:02 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wij gingen vroeger altijd LTS'en. Toen moesten wij altijd WHAHAHA'en.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik was weg, maar ik ben er weer
heyquote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik was weg, maar ik ben er weer
Ook wel kerkhofje genoemd.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Linker Tiet Spelen?
Je moeder was de rechter?![]()
Eigenlijk ben je altijd weg geweest.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
ik was weg en toen was ik er weer en toen was ik weer weg en weer terug en nu ben ik echt weg. Toedels!
Doei!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
ik was weg en toen was ik er weer en toen was ik weer weg en weer terug en nu ben ik echt weg. Toedels!
Van mij.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je altijd weg geweest.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:06 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ook wel kerkhofje genoemd.
Voetbal, poorten, schoppen.
broekpaling@live.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Broekpaling, jouw msn wil ik
schop ze!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Godver, om 4 uur denk ik "Even slapenDan wrd ik wakker gemaakt voor voedsel en kan ik daarna rond 11 uur naar bed
"
niet wakker gemaaktEn alsof dat nog niet genoeg is, we aten stampot rauwe andijvie, mijn food, zo lekker
Omfg
hij loopt al warmquote:Op maandag 5 februari 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
BWHAHAHAHH WTF RTL 4
ghost?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Zon wijf die ineens langzaam en diep ging praten als een dude, alsof een geest haar overnam ofzo
Of die gast die een baby hoort huilen, dat wijf er helemaal niet op reageerd, en hij in één keer over een aardige man begint te lullen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Zon wijf die ineens langzaam en diep ging praten als een dude, alsof een geest haar overnam ofzo
verbeterde versie..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
Ik kan niet slapen, ik kan niet slapen.. in mijn kamer zit een mug, telkens is ie even weg! En dan komt ie trug. Dan vliegt ie met zijn mugmotoren, zo heel dicht langs mijn oren. Dan is het plotseling stil!..... Dan zit ie ergens ik weet het zeker, op mijn wang, mijn kin, mijn neus of mijn bil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |