waar vind ik dat topicquote:Op maandag 5 februari 2007 21:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat zou ik als ik jou was maar even posten in het ongesteldtopic
spaar er een paar op en je hebt een tongzoenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
Hihi, ze zegt iedere keer "kus" aan 't einde van d'r sms.![]()
Mja, dat zeggend de meesten.![]()
Maar deze allemaal vat ik speciaal op.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
spaar er een paar op en je hebt een tongzoen
Dat kan beter.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef Piovan het volgende:
tezz
kijk wat ik net kreeg
anoniem via mail
[afbeelding]
hoe kom je daar nou weer aan!!!!!!!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef Piovan het volgende:
tezz
kijk wat ik net kreeg
anoniem via mail
[afbeelding]
ik en broeker waren even aan het msn-nenquote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
en ik vind het niet leuk dat jullie allemaal aan het msn-en zijn en ik nie mee mag doen.
broekpaling@live.nlquote:Op maandag 5 februari 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
en ik vind het niet leuk dat jullie allemaal aan het msn-en zijn en ik nie mee mag doen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef Tezz het volgende:
ik ga gewoon tv kijken.
Saai.
helemaal alleen.
@livequote:Op maandag 5 februari 2007 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
broekpaling@live.nl
totzo, lekker stuk!![]()
ja is goed hoor. ik zal je adres onthouden in ieder geval.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dan ga ik weer verder sms-en.![]()
Jottem, ik houd wel een oogje op dit topic hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is goed hoor. ik zal je adres onthouden in ieder geval.
Zit ik hier een beetje alleen te sms-en.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Piovan het volgende:
ik denk dat ik ook tv ga kieken
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:41 schreef Tezz het volgende:
Wat zou dat grietje trouwens doen met die groene zaklamp op het nachtkastje
hous op met broek pestequote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Eej Paling, wat was je eerste smsje?
SEX AAN?
Eigenlijk stuurde zij vorig jaar 't eerste smsje, heb haar ontmoet op een verjaardag van een vriend mij alweer 2 jaar terug.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
Eej Paling, wat was je eerste smsje?
SEX AAN?
Piovan kennende, google is z'n beste vrind!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
hoe komt pio trouwens aan die foto. Hij zegt wel anoniem maar ik gleuf het nie!
Snap er geen hol van.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik was in slaap gevallen en nu is het laat en slaap ik vannacht niet en k te weinig peuk om niet te gaan slapen en geen eten enzo gehad dus
Als je je adres ff stuurt kom ik even langs.quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:55 schreef Piovan het volgende:
neuken iemand?
Och arme, ik heb nog wel een paar maskers jekankerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je je adres ff stuurt kom ik even langs.![]()
Wel met ene zak over m'n kop want ik ben niet om aan te zien.![]()
Wie stinkt daarzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
hallo hallo
Ah, een kenner!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Oerh da ken ik
Het mannetje van de radio
Zo grappig was 'ie niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
WHAHAHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |