heej! ik heb het zelfde ik kan moeilijk slapen omdat ik overal over na denk en lig dan wakker tot 2uur terwijl ik dan om 6uur weer op moet om naar school tegaan dan lig ik ook maar te piekeren over dingen die sijn gebeurt of nog komen gaan swaar irritant... en net wat je zegt lig je net lekker moet je er weer uiit om naar school te gaaan..quote:Op maandag 5 februari 2007 19:47 schreef heaven7 het volgende:
Overdag is er weinig aan de hand. Maar als ik eenmaal in bed lig worden alle onbelangrijke dingen groot, eng en vooral erg piekerwaardig. Met als gevolg dat ik moeilijk inslaap als ik iets 'naars' voor stage op school in het vooruitzicht heb.
Als ik eenmaal in slaap ben en 's nachts wakker word, zelfde verhaal, woelen, gaan zweten en klaar wakker.
Als ik dan uiteindelijk weer in slaap val word ik helemaal kapot wakker 's morgens
Dingen als eerst lezen voor het slapen gaan of warme melk (yuk) helpt niet.. omdat het puur om gepieker gaat..
Echt mooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:24 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Helemaal mooi als je er manisch van wordt. Ik ga allemaal dingen doen! Schilderijen maken!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |