abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47010140
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:47 schreef heaven7 het volgende:
Overdag is er weinig aan de hand. Maar als ik eenmaal in bed lig worden alle onbelangrijke dingen groot, eng en vooral erg piekerwaardig. Met als gevolg dat ik moeilijk inslaap als ik iets 'naars' voor stage op school in het vooruitzicht heb.
Als ik eenmaal in slaap ben en 's nachts wakker word, zelfde verhaal, woelen, gaan zweten en klaar wakker.
Als ik dan uiteindelijk weer in slaap val word ik helemaal kapot wakker 's morgens
Dingen als eerst lezen voor het slapen gaan of warme melk (yuk) helpt niet.. omdat het puur om gepieker gaat..
heej! ik heb het zelfde ik kan moeilijk slapen omdat ik overal over na denk en lig dan wakker tot 2uur terwijl ik dan om 6uur weer op moet om naar school tegaan dan lig ik ook maar te piekeren over dingen die sijn gebeurt of nog komen gaan swaar irritant... en net wat je zegt lig je net lekker moet je er weer uiit om naar school te gaaan..
pi_47022325
Het is bij mij gelukkig over, het kansloze gepieker 's nachts. Ik zeg vrij hardnekkig kappen! tegen mezelf als ik merk dat ik begin te piekeren. Als het echt niet lukt om zulke gedachten uit mijn hoofd te zetten ga ik nog even mijn bed uit.
Ik gebruik de tijd die ik nodig heb om in te slapen om relaxed te fantaseren over het winnen van een paar miljoen in de loterij of iets dergelijks.
pi_53697579
Nou, nieuwe stage En weer opnieuw hoor! En het zijn geen vervelende dingen waar ik over pieker, het gaat hartstikke goed. Ik ben gewoon erg onrustig en lig vanalles te bedenken
pi_53789307
Whehe dat heb ik ook Alleen ga ik dan gewoon rustige muziek luisteren _! Door dat gepieker slaap ik wel altijd pas een uur ofzo =[
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:25:17 #95
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53789332
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:24 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Helemaal mooi als je er manisch van wordt. Ik ga allemaal dingen doen! Schilderijen maken!
Echt mooi.
Zyggie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')