abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46019528
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Hhaha op degoudenkooi site staat een foto van Natasia die aan het voorlezen is. De titel is "top of the flop?" en daaronder "luistert er uberhaupt iemand nog naar deze verhalen?"
ikke niet iig
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46019559
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:35 schreef kijhart het volgende:
op de een of andere manier hoop ik dat huub terug komt als ilona eruit gaat:)
Kzie geen streams, maar las iets van huub bij hek ofzo:P

maar goed zal wel te optimistisch zijn. Heb de streams nog niet aangehad vandaag, programma is beetje erg verpest.
Helaas was alleen maar voor een interview bij RTL Boulevard.
pi_46019588
Silicona had allang weg moeten zijn, ze heeft die 24 uur gisteren om 17:15 aangevraagd dus ze zit er al ruim 3 uur te lang...
pi_46019589
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Hhaha op degoudenkooi site staat een foto van Natasia die aan het voorlezen is. De titel is "top of the flop?" en daaronder "luistert er uberhaupt iemand nog naar deze verhalen?"
Het enge is..Vanavond voor het eerst heb ik de kinderen erbij gehaald met de mededeling dat Tante Natasia een verhaaltje voor ging lezen.
De oudste schoot al in de lach bij het eerste woord die uit haar mond kwam.
De jongste zei iets wat ik niet ga herhalen omdat het dan lijkt alsof ik ze niet opvoed maar hij zit nu eenmaal in de poep en plasfase.
Ondertussen ging ik opruimen en toen vroeg ik:"Morgen weer?".
Het antwoord was: NEEEEEEE!!!
Go hard or go home
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 20:38:33 #155
135305 beequeen
Lost.
pi_46019621
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:36 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Haalt ze dáárom elke 25 seconden haar neus op?
Je bent medisch goed onderlegt
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 20:39:42 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_46019665
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Het enge is..Vanavond voor het eerst heb ik de kinderen erbij gehaald met de mededeling dat Tante Natasia een verhaaltje voor ging lezen.
De jongste zei iets wat ik niet ga herhalen omdat het dan lijkt alsof ik ze niet opvoed maar hij zit nu eenmaal in de poep en plasfase.
Gedurft hoor
― Mark Twain
pi_46019681
quote:

[..]

Je kan je kinderen idd dit niet aan doen.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  maandag 5 februari 2007 @ 20:40:11 #158
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46019688
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:36 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Haalt ze dáárom elke 25 seconden haar neus op?
Ik denk het.....en elke paar minuten krabben....
pi_46019701
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Silicona had allang weg moeten zijn, ze heeft die 24 uur gisteren om 17:15 aangevraagd dus ze zit er al ruim 3 uur te lang...
ja ze heeft het zelf ook wel gehad geloof ik...
toch vind ik het wel jammer dat er weer een normaal iemand uitgaat
pi_46019734
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:36 schreef itsme het volgende:

[..]

Helaas was alleen maar voor een interview bij RTL Boulevard.
ik vond het zo zielig, ik geloof het ook niet, volgens mij moet hij dit zeggen alleen is het mij een raadsel waarom
pi_46019788
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik vond het zo zielig, ik geloof het ook niet, volgens mij moet hij dit zeggen alleen is het mij een raadsel waarom
wat heeft hij precies gezegd in het interview? totaal gemist
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
  maandag 5 februari 2007 @ 20:42:45 #162
57497 happyme28
I'm so happy
pi_46019796
Hopenlijk duurt de exit zo lang omdat er gelijk een nieuwe inkomt? Eentje die gelijk binnenkomt met de woorden voor BBNA 'Ik ga jullie het leven helemaal zuur maken' en tegen Sylvia 'Maar jou mag ik wel'
pi_46019810
[quote]Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Haha jij bent gek hahahahah
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46019816
quote:

[..]

Dat valt haast onder kindermishandeling, beloof me aub dat je dat je kids nooit meer aandoet.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_46019826
Waarom duurt eerlijk niet gewoon het langst!
pi_46019873
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
Waarom duurt eerlijk niet gewoon het langst!
Eh, omdat niemand in het huis eerlijk is.....
pi_46019884
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je bent medisch goed onderlegt
Ik heb me daaraan gestoord..... net of ze overal haar neus voor ophaalt, zo'n ongeïnteresseerde tik.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_46019887
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:40 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Je kan je kinderen idd dit niet aan doen.
Toen ze naar bed gingen zei ik op mijn beste Natasiaans:"Mammie houdt hééél vééél van jullie, zovééél dat ik het niet kan omschrijven. Goed uitkijken bij het oversteken en nu tanden poetsen, bidden en lekker gaan slapen. Lekkere schatjes van me. Ik mís jullie zó"
Ze zijn nog nooit zo snel boven geweest. Ik houd het er nog even in. Nu hopen dat ze niet badend in het zweet wakker worden.
Go hard or go home
pi_46019891
3 vriendinnen/vrienden van Syl er in dat levert ons volgens mij een hoop lol en kijkplezier en wat zullen die anderen creperen.

Ach ja ik droom rustig verder
pi_46019895
Uiteindelijk zal de redactie toch ook willen dat iemand die populair is wint? Dan blijft alleen Sylvia over...de rest is intens gehaat.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 20:46:31 #171
135305 beequeen
Lost.
pi_46019956
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:44 schreef noekje het volgende:

[..]

Toen ze naar bed gingen zei ik op mijn beste Natasiaans:"Mammie houdt hééél vééél van jullie, zovééél dat ik het niet kan omschrijven. Goed uitkijken bij het oversteken en nu tanden poetsen, bidden en lekker gaan slapen. Lekkere schatjes van me. Ik mís jullie zó"
Ze zijn nog nooit zo snel boven geweest. Ik houd het er nog even in. Nu hopen dat ze niet badend in het zweet wakker worden.
whahahhaahh, ze zeggen toch wel U tegen je
― Mark Twain
pi_46019987
quote:

[..]

tehehehe!
pi_46020016
quote:

[..]

Moesten ze opeens ook U tegen je zeggen? En heb je ondertussen de hond 'gestraft' omdat hij uit de tuin was weggelopen? Heb je toen bij de voordeur je laatste drugsdeal gedaan terwijl je ook nog eens een topcrimineel in je slaapkamer ontvang tegen gereduceerd tarief? Heb je toen een cassettebandje in je recorder gestopt, het hele gebeuren opgenomen en toen de crimineel weg was er heel groot "ENDSTRA" op geschreven?
pi_46020032
Ilona, toe, de gitaar of z'n "poetry" - weg weg weg, ontvreemd die spullen of verniel ze.
pi_46020033
gisteren om deze tijd sloegen de streams aan de buffer, fok was niet meer bij te houden en nu.... streams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')