abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 20:13:31 #101
111260 Charmian
a little joy
pi_46018525
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:11 schreef Miraaa het volgende:
Hoelaat gaat Ilona eruit ???
tussen 9 en 10
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_46018532
Is die Brian nou heel de dag met die Amandel in de weer ????
Leuk
Dat wordt straks een jaloers vriendje aan de poort
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46018562
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef itsme het volgende:

[..]

Niemand die het weet laat staan Ilona zelf.

Lees net op de talpa site dat brian alle contactpunten heeft gepakt uit Syl haar koffer.
Dat was gisteren ook zo'n gestoorde aktie van hem, hij ging helemaal over de zeik, voelde zich gelijk het haantje toen Huub net de deur uit was, misschien is er nog een filmpje van te zien. Wonderbaarijk dat Sylvia zo rustig kon blijven.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_46018600
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Charmian het volgende:

[..]

tussen 9 en 10
Oke Thanx, en dan maar hopen dat er 3 nieuwe aankomen...........
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  maandag 5 februari 2007 @ 20:15:52 #105
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46018609
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Miraaa het volgende:
... óf Brian krijgt een gelukstelegram van vriendje. Misschien is vriendje wel dolgelukkig dat ie zo van die snol af komt ...
pi_46018661
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:15 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

... óf Brian krijgt een gelukstelegram van vriendje. Misschien is vriendje wel dolgelukkig dat ie zo van die snol af komt ...
pi_46018691
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Miraaa het volgende:
Is die Brian nou heel de dag met die Amandel in de weer ????
Leuk
en dan is Brian nog jaloerser. Die gaat dan weer door het lint. Bij Nena vond ik dat niet leuk. Bij Sletty Brard wel.
Go hard or go home
pi_46018695
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef Black_king het volgende:

[..]

weet niemand
Tussen 21.00-22.00 zei ze
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46018741
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef itsme het volgende:

[..]

Niemand die het weet laat staan Ilona zelf.

Lees net op de talpa site dat brian alle contactpunten heeft gepakt uit Syl haar koffer.
ALLE??
pi_46018799
Bart wordt naar kantoor geroepen
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46018824
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Tussen 21.00-22.00 zei ze
Ik hoorde het net ook Natasia zeggen....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_46018833
El Corte Inglès...leuk dat ze dat kennen........maar Ilona blijft maar paffen...smerig lijkt me dat
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 20:22:21 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_46018882
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gatverdamme... nu hebben ze t over ongesteld worden...enne natasia heeft pijn als ze een tampon in dr kut stopt...ze is wel hoer geweest en dat ging wel, zeur niet zo!
I love dirty talk, maar dit gaat me iets te ver
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 5 februari 2007 @ 20:22:35 #114
57497 happyme28
I'm so happy
pi_46018895
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:21 schreef Pulu het volgende:
El Corte Inglès...leuk dat ze dat kennen........maar Ilona blijft maar paffen...smerig lijkt me dat
Wie kent dat niet? Sylvia woont overigens in Barcelona dus dan is het niet zo gek he.
pi_46018943
Maar al dat geplan van Ilona over wie ze allemaal van DGk gaat afspreken.....heb je in je eigen leven geen vrienden of zo
pi_46018946
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef noekje het volgende:

[..]

en dan is Brian nog jaloerser. Die gaat dan weer door het lint. Bij Nena vond ik dat niet leuk. Bij Sletty Brard wel.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Zo'n rat moet het verboden worden zijn ding in welke spleet dan ook te stoppen, met uitzondering van de op een kier staande deur, die ik dan met genoegen even hardhandig dicht gooi.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 20:23:53 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_46018966
Gaat zdngmw nou weer kanen???????? ze hebben net gegeten
― Mark Twain
pi_46018979
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja en op dat "plof" moment een filmpje van een Huub en Nena die net de Amerikaanse versie samen ingaan.
pi_46018994
DGK_REDACTIE: " Brian ... Wegens herhaaldelijk inbreek te plegen op andermans privespullen, mag je nu je koffers pakken en over 2 uur de villa verlaten"

tis heeeel simpel .... laat plasmaboy dat nu maar zeggen
pi_46019010
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:19 schreef tipsch het volgende:

[..]

ALLE??
nee sorry. niet alle.
Syl reageerde heel relaxed. ze zei hij doet maar.
pi_46019015
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Wie kent dat niet? Sylvia woont overigens in Barcelona dus dan is het niet zo gek he.
Sorry voortaan zal ik tussen haakjes (sarcasme) erbij plaatsen
pi_46019036
Brian roept Natasia, Bart en Amanda bij elkaar om de ‘gestolen’ contactpunten van Nathanael te verdelen. “Kijk, ik kan niet volledig vanuit Nathanael spreken, maar hij had zeker niet gewild dat zijn punten naar Sylvia gaan”, zegt Brian nobel. Bart oppert om Sylvia ook een deel te geven, maar daar is Brian niet voor te porren. Betekent dit een schone lei wat betreft de contactpunten?

Bron: Tien.

Ik vraag me dus wel af of hij de punten die hij van Sylvia heeft gepakt aan haar heeft teruggegeven. Ze miste geloof ik wel meer dan 70 punten die van haarzelf waren.
pi_46019039
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens, Zo'n rat moet het verboden worden zijn ding in welke spleet dan ook te stoppen, met uitzondering van de op een kier staande deur, die ik dan met genoegen even hardhandig dicht gooi.
Yeahhhhhhh.........
pi_46019052
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

en ook met zijn vette ratten klauwen van andersmans spullen afblijven.
pi_46019068
Zou kamp Noord op dit moment nog instructies krijgen om het vertrek van Ilona toch nog spannend te maken??
pi_46019103
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:24 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Ja en op dat "plof" moment een filmpje van een Huub en Nena die net de Amerikaanse versie samen ingaan.
Wij zouden eens moeten bomen over een script of format voor een nieuw tv programma.
Het betonnen rijtjeshuis.
Go hard or go home
pi_46019116
Waar is IAmNena?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46019140
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Lunaflame het volgende:
Brian roept Natasia, Bart en Amanda bij elkaar om de ‘gestolen’ contactpunten van Nathanael te verdelen. “Kijk, ik kan niet volledig vanuit Nathanael spreken, maar hij had zeker niet gewild dat zijn punten naar Sylvia gaan”, zegt Brian nobel. Bart oppert om Sylvia ook een deel te geven, maar daar is Brian niet voor te porren. Betekent dit een schone lei wat betreft de contactpunten?

Ik vraag me dus wel af of hij de punten die hij van Sylvia heeft gepakt aan haar heeft teruggegeven. Ze miste geloof ik wel meer dan 70 punten die van haarzelf waren.
Gatverdamme, wat een stink rat is het toch ook.
pi_46019145
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar is IAmNena?
Gesmolten in de sauna hoop ik.
pi_46019198
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Gatverdamme, wat een stink rat is het toch ook.
en hem wordt de hand maar boven zijn vieze vette rattenkop gehouden.
pi_46019206
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:26 schreef noekje het volgende:

[..]

Wij zouden eens moeten bomen over een script of format voor een nieuw tv programma.
Het betonnen rijtjeshuis.
Ja maar zonder dat anti fysieke element erin............gewoon lekker alles
pi_46019210
quote:

Die had hij meteen erna terug gegeven (toen Sylvia klaar was met tellen). Van de 319 contactpunten van Nathanael hebben ze 180 terug 'gekregen'.
  maandag 5 februari 2007 @ 20:29:29 #133
111260 Charmian
a little joy
pi_46019214
quote:

Volgens mij had hij gisteren wel iets teruggegeven, maar toen Bart vandaag zei om haar ook wat te geven zei die sukkel dat ze dat gisteren al gehad. wer op dezelfde draaierige liegerige manier zodat niemand er meer wat van snapt en het dan maar voor zoete koek slikt. Die eikel komt echt met alles weg
  maandag 5 februari 2007 @ 20:29:43 #134
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46019223
Zijn de nieuwe bewoners er al?
  maandag 5 februari 2007 @ 20:30:00 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46019240
Kan Ilona niet ff in haar laatste uurtje de gitaar van Brian in de vijver flikkeren ofzo?
Dan wordt Brian boos en geeft een schop tegen Ilona dr goeie been waardoor ze onderuit gaat.
Dit wordt superscherp gefilmd door 12 camera's en is op 4 streams tegelijk te zien.
Payback voor het kutgeintje met de beautycase en Brian schopt zichzelf zo naar buiten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 20:31:09 #136
135305 beequeen
Lost.
pi_46019280
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar is IAmNena?
Doet volgens mij haar Testemonial, ze kan het niet uitspreken, weet niet wat het is dus kan wel ff duren
― Mark Twain
pi_46019294
Stelen is blijkbaar niet crimineel. Fysiek geweld wel.

En stelen doen miljonairs toch ook altijd
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  maandag 5 februari 2007 @ 20:31:33 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46019302
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
Kan Ilona niet ff in haar laatste uurtje de gitaar van Brian in de vijver flikkeren ofzo?
Dan wordt Brian boos en geeft een schop tegen Ilona dr goeie been waardoor ze onderuit gaat.
Dit wordt superscherp gefilmd door 12 camera's en is op 4 streams tegelijk te zien.
Payback voor het kutgeintje met de beautycase en Brian schopt zichzelf zo naar buiten.
Jaaaah! Maar ja, daar is ze te netjes voor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46019313
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:29 schreef Darklight het volgende:
Zijn de nieuwe bewoners er al?
Nee Ilona gaat rond 21.00-22.00 pas weg.
pi_46019327
quote:
Wat kun jij een mens prettige gedachten bezorgen.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46019336
nou nee zeg, die man heeft al een hartkwaal , alhoewel zou John de eerste zijn met een live dooie. 1e BB , 1e live bevalling en dan 1e live dode.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 20:32:51 #142
135305 beequeen
Lost.
pi_46019362
quote:
Helaas ze hebben tegenwoordig een dooie hoek in de kooi
― Mark Twain
  maandag 5 februari 2007 @ 20:33:27 #143
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46019396
nog een paar uurtjes en we zijn verlost van de eczeemneus van Ilona.....
  maandag 5 februari 2007 @ 20:33:35 #144
111260 Charmian
a little joy
pi_46019401
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef oosterpark het volgende:
nou nee zeg, die man heeft al een hartkwaal , alhoewel zou John de eerste zijn met een live dooie. 1e BB , 1e live bevalling en dan 1e live dode.
en die dooie meteen door naar die duitse lijkensnijder
pi_46019408
Hhaha op degoudenkooi site staat een foto van Natasia die aan het voorlezen is. De titel is "top of the flop?" en daaronder "luistert er uberhaupt iemand nog naar deze verhalen?"
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 20:34:23 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_46019442
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Gigageil het volgende:
Fijn voor je
― Mark Twain
pi_46019467
Maar als ze een beetje nadenken, indien iets zoek is dan weten ze het dat Brainless is...

Je familie beslist idd niet om met die show mee te doen. Ik kan me voorstellen dat bv de broer van Iloon geen zin in had.
pi_46019478
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Hhaha op degoudenkooi site staat een foto van Natasia die aan het voorlezen is. De titel is "top of the flop?" en daaronder "luistert er uberhaupt iemand nog naar deze verhalen?"

hé, hé, hebben ze het EINDELIJK DOOR
pi_46019481
op de een of andere manier hoop ik dat huub terug komt als ilona eruit gaat:)
Kzie geen streams, maar las iets van huub bij hek ofzo:P

maar goed zal wel te optimistisch zijn. Heb de streams nog niet aangehad vandaag, programma is beetje erg verpest.
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
pi_46019520
quote:
Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Gigageil het volgende:
Haalt ze dáárom elke 25 seconden haar neus op?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')