tussen 9 en 10quote:Op maandag 5 februari 2007 20:11 schreef Miraaa het volgende:
Hoelaat gaat Ilona eruit ???
Dat was gisteren ook zo'n gestoorde aktie van hem, hij ging helemaal over de zeik, voelde zich gelijk het haantje toen Huub net de deur uit was, misschien is er nog een filmpje van te zien. Wonderbaarijk dat Sylvia zo rustig kon blijven.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Niemand die het weet laat staan Ilona zelf.
Lees net op de talpa site dat brian alle contactpunten heeft gepakt uit Syl haar koffer.![]()
Oke Thanx, en dan maar hopen dat er 3 nieuwe aankomen...........quote:
... óf Brian krijgt een gelukstelegram van vriendje. Misschien is vriendje wel dolgelukkig dat ie zo van die snol af komt ...quote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Miraaa het volgende:
Dat wordt straks een jaloers vriendje aan de poort![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... óf Brian krijgt een gelukstelegram van vriendje. Misschien is vriendje wel dolgelukkig dat ie zo van die snol af komt ...
en dan is Brian nog jaloerser. Die gaat dan weer door het lint. Bij Nena vond ik dat niet leuk. Bij Sletty Brard wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef Miraaa het volgende:
Is die Brian nou heel de dag met die Amandel in de weer ????
Leuk![]()
Dat wordt straks een jaloers vriendje aan de poort![]()
Tussen 21.00-22.00 zei zequote:
ALLE??quote:Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Niemand die het weet laat staan Ilona zelf.
Lees net op de talpa site dat brian alle contactpunten heeft gepakt uit Syl haar koffer.![]()
I love dirty talk, maar dit gaat me iets te verquote:Op maandag 5 februari 2007 20:12 schreef Likkende_Lassie het volgende:
gatverdamme... nu hebben ze t over ongesteld worden...enne natasia heeft pijn als ze een tampon in dr kut stopt...ze is wel hoer geweest en dat ging wel, zeur niet zo!
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:21 schreef Pulu het volgende:
El Corte Inglès...leuk dat ze dat kennen........maar Ilona blijft maar paffen...smerig lijkt me dat
Ben ik het niet helemaal mee eens, Zo'n rat moet het verboden worden zijn ding in welke spleet dan ook te stoppen, met uitzondering van de op een kier staande deur, die ik dan met genoegen even hardhandig dicht gooi.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan is Brian nog jaloerser. Die gaat dan weer door het lint. Bij Nena vond ik dat niet leuk. Bij Sletty Brard wel.![]()
Ja en op dat "plof" moment een filmpje van een Huub en Nena die net de Amerikaanse versie samen ingaan.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en dan is Brian nog jaloerser. Die gaat dan weer door het lint. Bij Nena vond ik dat niet leuk. Bij Sletty Brard wel.![]()
Sorry voortaan zal ik tussen haakjes (sarcasme) erbij plaatsenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wie kent dat niet? Sylvia woont overigens in Barcelona dus dan is het niet zo gek he.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens, Zo'n rat moet het verboden worden zijn ding in welke spleet dan ook te stoppen, met uitzondering van de op een kier staande deur, die ik dan met genoegen even hardhandig dicht gooi.
en ook met zijn vette ratten klauwen van andersmans spullen afblijven.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens, Zo'n rat moet het verboden worden zijn ding in welke spleet dan ook te stoppen, met uitzondering van de op een kier staande deur, die ik dan met genoegen even hardhandig dicht gooi.
Wij zouden eens moeten bomen over een script of format voor een nieuw tv programma.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:24 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja en op dat "plof" moment een filmpje van een Huub en Nena die net de Amerikaanse versie samen ingaan.![]()
Gatverdamme, wat een stink rat is het toch ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Lunaflame het volgende:
Brian roept Natasia, Bart en Amanda bij elkaar om de ‘gestolen’ contactpunten van Nathanael te verdelen. “Kijk, ik kan niet volledig vanuit Nathanael spreken, maar hij had zeker niet gewild dat zijn punten naar Sylvia gaan”, zegt Brian nobel. Bart oppert om Sylvia ook een deel te geven, maar daar is Brian niet voor te porren. Betekent dit een schone lei wat betreft de contactpunten?
Bron: Tien.
Ik vraag me dus wel af of hij de punten die hij van Sylvia heeft gepakt aan haar heeft teruggegeven. Ze miste geloof ik wel meer dan 70 punten die van haarzelf waren.
Gesmolten in de sauna hoop ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar is IAmNena?
en hem wordt de hand maar boven zijn vieze vette rattenkop gehouden.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat een stink rat is het toch ook.![]()
Ja maar zonder dat anti fysieke element erin............gewoon lekker allesquote:Op maandag 5 februari 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij zouden eens moeten bomen over een script of format voor een nieuw tv programma.
Het betonnen rijtjeshuis.
Die had hij meteen erna terug gegeven (toen Sylvia klaar was met tellen). Van de 319 contactpunten van Nathanael hebben ze 180 terug 'gekregen'.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Lunaflame het volgende:
Brian roept Natasia, Bart en Amanda bij elkaar om de ‘gestolen’ contactpunten van Nathanael te verdelen. “Kijk, ik kan niet volledig vanuit Nathanael spreken, maar hij had zeker niet gewild dat zijn punten naar Sylvia gaan”, zegt Brian nobel. Bart oppert om Sylvia ook een deel te geven, maar daar is Brian niet voor te porren. Betekent dit een schone lei wat betreft de contactpunten?
Ik vraag me dus wel af of hij de punten die hij van Sylvia heeft gepakt aan haar heeft teruggegeven. Ze miste geloof ik wel meer dan 70 punten die van haarzelf waren.
Volgens mij had hij gisteren wel iets teruggegeven, maar toen Bart vandaag zei om haar ook wat te geven zei die sukkel dat ze dat gisteren al gehad. wer op dezelfde draaierige liegerige manier zodat niemand er meer wat van snapt en het dan maar voor zoete koek slikt. Die eikel komt echt met alles wegquote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Lunaflame het volgende:
Doet volgens mij haar Testemonial, ze kan het niet uitspreken, weet niet wat het is dus kan wel ff durenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar is IAmNena?
Jaaaah! Maar ja, daar is ze te netjes voorquote:Op maandag 5 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
Kan Ilona niet ff in haar laatste uurtje de gitaar van Brian in de vijver flikkeren ofzo?
Dan wordt Brian boos en geeft een schop tegen Ilona dr goeie been waardoor ze onderuit gaat.
Dit wordt superscherp gefilmd door 12 camera's en is op 4 streams tegelijk te zien.
Payback voor het kutgeintje met de beautycase en Brian schopt zichzelf zo naar buiten.
Nee Ilona gaat rond 21.00-22.00 pas weg.quote:
Wat kun jij een mens prettige gedachten bezorgen.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
Kan Ilona niet ff in haar laatste uurtje de gitaar van Brian in de vijver flikkeren ofzo?
Dan wordt Brian boos en geeft een schop tegen Ilona dr goeie been waardoor ze onderuit gaat.
Dit wordt superscherp gefilmd door 12 camera's en is op 4 streams tegelijk te zien.
Payback voor het kutgeintje met de beautycase en Brian schopt zichzelf zo naar buiten.
Helaas ze hebben tegenwoordig een dooie hoek in de kooiquote:Op maandag 5 februari 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
en die dooie meteen door naar die duitse lijkensnijderquote:Op maandag 5 februari 2007 20:32 schreef oosterpark het volgende:
nou nee zeg, die man heeft al een hartkwaal , alhoewel zou John de eerste zijn met een live dooie. 1e BB , 1e live bevalling en dan 1e live dode.
Fijn voor jequote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Gigageil het volgende:
nog een paar uurtjes en we zijn verlost van de eczeemneus van Ilona.....![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Hhaha op degoudenkooi site staat een foto van Natasia die aan het voorlezen is. De titel is "top of the flop?" en daaronder "luistert er uberhaupt iemand nog naar deze verhalen?"
Haalt ze dáárom elke 25 seconden haar neus op?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:33 schreef Gigageil het volgende:
nog een paar uurtjes en we zijn verlost van de eczeemneus van Ilona.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |