Het is niet allemaal als. Het is mijn mening. Ik zeg nergens dat Gentenaar beter is, maar ik zeg dat ik hem beter vind. Punt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat moet ik er op terugzeggen. Het is gewoon ALS ALS wat jij lult. Maar de realiteit is anders. Als ik supergoed was en in Ajax 1 keepte stond ik ook in oranje maar jaaaaaaaaa... Als Gentenaar zoveel beter zou zijn dan TImmer (weet trouwens niet waar je dat op basseert, waarschijnlijk alleen op de zwakte van TImmer af en toe) dan zou het voor marco echt niet uitmaken of die 1e of 2e keeper is.
Maarja misschien is TImmer aardiger. Het ik mag je gehalte.

Spandoeken, bandieri's enz. niet, of ben ik nu verkeerd?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alle sfeeracties zijn georganiseerd?![]()

Ja ik weet ook niet precies waar de grens ligt eigenlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Spandoeken, bandieri's enz. niet, of ben ik nu verkeerd?

quote:Ajax komt in actie tegen illegale doorverkoop
Ajax is in de veronderstelling dat supporters die via de reguliere weg (=TicketBox) toegangskaarten kopen, altijd de intentie hebben om ‘ons aller Ajax’ te steunen bij wedstrijden. Deze kaarten dienen uiteraard niet te worden aangeschaft om commercieel door te verkopen en hierbij zelf winst te maken.
Ajax wil iedereen er nadrukkelijk op wijzen dat het verboden is toegangsbewijzen commercieel te verkopen of af te geven (met name tegen een hoger bedrag dan dat op het ticket staat vermeld). Door te handelen in strijd met dit verbod, vervalt de geldigheid van deze toegangsbewijzen (wij verwijzen hiervoor naar de huisregels van Amsterdam ArenA, zie www.ajax.nl/www.amsterdamarena.nl).
Ajax spoort actief naar alle vormen van doorverkoop en zal bij constatering van doorverkoop van kaarten direct de betreffende kaarten blokkeren en een maatregel nemen tegen de (Seizoen/ Supporters) Club Cardhouder. Doorverkoop van kaarten wordt volgens de landelijke richtlijn van de KNVB bestraft met 18 maanden stadionverbod en een boete van ¤ 450,-! Daarnaast wil Ajax op het feit wijzen dat je als Club Cardhouder verantwoordelijk én aansprakelijk bent voor de gedragingen van de personen die met gebruikmaking van jouw Club Card of de door jou gekochte tickets toegang hebben gekregen tot het Stadion.
Zo zal de Club Cardhouder bestraft kunnen worden met één van de in artikel 6 (zie voor voorwaarden clubcard: www.ajax.nl) te noemen sancties, indien iemand die toegang tot een Evenement of Stadion heeft gekregen met gebruikmaking van diens Club Card, zich tijdens dat Evenement of in dat Stadion aan wangedrag heeft schuldig gemaakt of dat er bv sprake is van gebruik door een persoon aan wie een strafrechtelijk of civielrechtelijk stadionverbod is opgelegd.

Misschien zijn niet anders gewendquote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Tering, je zou toch zeggen dat al die kakkerlakken zich hier niet willen vertonen na gisteren, maar blijkbaar zijn ze de schaamte al voorbij![]()

+- 22.30quote:Op maandag 5 februari 2007 20:01 schreef Black-Death het volgende:
Hoe laat komen die pot en de snor?

Dat blijkt, idd.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Tering, je zou toch zeggen dat al die kakkerlakken zich hier niet willen vertonen na gisteren, maar blijkbaar zijn ze de schaamte al voorbij![]()

Dodenlijst ?quote:

Moet je maar geen foto's plaatsenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word lastig gevallen met rare telefoontjes![]()

Het was niet bepaald een offer i can't refusequote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef PLAE@ het volgende:![]()
Ik had een leuk aanbod voor m maar hij wil niet.

Drugs ? Alcohol ?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:22 schreef PLAE@ het volgende:![]()
Ik had een leuk aanbod voor m maar hij wil niet.

Mathijs de jood tegen die kale de kakkerlakquote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Holland Sport straks over de klassieker.

Met Stein Huijsegems.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Holland Sport straks over de klassieker.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |