quote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
goede actie van jullie bestuur
JWTquote:Op maandag 5 februari 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Ja Cantona Zuid 1 is vast wel lijp, maar Zuid 2 is ook wel lachen hehe.
quote:
Moraalridder.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Kneus.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Soms wil hem zn kop kapot slaan met zn stoere gelul.Maar aan de andere kant zonder hem is fok niet meer lachwekkend.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
Das toch pure frustratie joh bij Jorien. Laat m lekkerik lach me dood om m haha.
hoorde van een betrouwbare bron. dat jij niet door de catering kanquote:Op maandag 5 februari 2007 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
Das toch pure frustratie joh bij Jorien. Laat m lekkerik lach me dood om m haha.
nee nadat hij langs is geweest is de catering uitverkocht dat is wat andersquote:Op maandag 5 februari 2007 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoorde van een betrouwbare bron. dat jij niet door de catering kan![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoorde van een betrouwbare bron. dat jij niet door de catering kan![]()
Als jij erbij bent zeker jaquote:Op maandag 5 februari 2007 18:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
nee nadat hij langs is geweest is de catering uitverkocht dat is wat anders
Jorien wilde door de catering naar 410 gaan en dan slopen jwt.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat gaat t nou de hele tijd over de catering hier. Ik koop daar nooit wat![]()
Gekke Irakees met ze wapenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef Chen het volgende:
Jammer dat jullie geen supporters mee mogen nemen naar onszou leuk zijn geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |