Newbe, voorbeelden genoeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef Pulu het volgende:
Ik verschiet mijn laatste kruit nu aan jou tipsch (anders maak ik me schuldig aan topicvervuiling)
Ten eerste andere mensen betitelen al een hele tijd Nena als intelligent. Het lijkt mij als je een statement maakt door iemand als intelligent te bestempelen dat het dan wordt onderbouwd met voorbeelden. Helaas heb ik daar niks van gezien. En nu val jij mij aan dat ik het tegendeel moet bewijzen omdat ik het tegenovergestelde zeg van jouw bewering.
Ten tweede ik herhaalde de inhoud van een vorige post voor kleinzusje....vervolgens wilde jij grappig zijn met je 'deze heb je al eerder geplaatst'....ik probeerde grappig terug te zijn met LOI leescurcus opmerking...deze was onschuldig bedoeld, maar blijkbaar raakte het jouw gevoelige snaar...want de ondertoon van je reactie was venijnig....
Nu probeer je weer een soort van quasi grappig te zijn door te zeggen dat ik discussie probeer om te starten die niet werd opgepikt......daarvoor is het internet te overbevolkt met idioten...
Nog steeds?quote:
hee psst, het is bart en anders boerbartquote:Op maandag 5 februari 2007 18:19 schreef tipsch het volgende:
kom op nou GDK_REDACTIE, Bert MAG helemaal niet. die regel heb je zelf gemaakt joh! (een kans op actie laten ze weer voorbijschieten) Zijn jullie soms vergeten dat Huub van Bert niet naar het pokertoernooi mocht - in plaats daarvan ging hij zelf liever.
Brilletje nodigquote:Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar zdngmw ziet er niet eens zo beroerd uit vandaag.
Denk dat dat wel zal meevallen, stel dat er 10 anti-Brian mensen zijn, das maar een stipje in zo`n zaal. Dat hoor je nauwelijks met de muziek aan. En als mensen overdreven gaan staan schreeuwen worden ze verwijderd...quote:Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef demins het volgende:
Natasia: Kan Bart al die aandacht wel aan?
Goede vraag! Zeker omdat het negatieve aandacht zal zijn...
liever bert, ik hou bert aan, consequent, wen er maar aanquote:Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hee psst, het is bart en anders boerbart
He bah, ik dacht net hetzelfde. Ze ziet er zelfs beter uit dan Amanda.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:21 schreef mootie het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar zdngmw ziet er niet eens zo beroerd uit vandaag.
Er zijn zat voorbeelden te noemen, zoals bijv. theorie examen, sudoku's, gitaarspel, noten lezen, geschreven voordracht voor Judith, discussie over concentratiekampen/jappenkampen met Huub, diverse opmerkingen over het gedrag van medebewoners en haar inzichten daarover en zo kan ik nog wel even doorgaan. Scanman kon het ook mooi zeggen, maar die is er niet (meerquote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef Pulu het volgende:
Ik verschiet mijn laatste kruit nu aan jou tipsch (anders maak ik me schuldig aan topicvervuiling)
Ten eerste andere mensen betitelen al een hele tijd Nena als intelligent. Het lijkt mij als je een statement maakt door iemand als intelligent te bestempelen dat het dan wordt onderbouwd met voorbeelden. Helaas heb ik daar niks van gezien. En nu val jij mij aan dat ik het tegendeel moet bewijzen omdat ik het tegenovergestelde zeg van jouw bewering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |