Dat gevoel heb ik ook, maar t zal toch anders zijn, ze kunnen nergens heen, ze zien die koppen of ze nou willen of niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het valt me keer op keer op dat ze na een ruzie weer normaal tegen elkaar doen. Als Natasia tegen mij had gezegd dat ik een rimpelkop had en dat een strijkbout nog niet zou helpen zou ik echt niet meer naast haar aan tafel zitten of überhaupt tegen haar praten. Zelfde met Brian, ik zou echt niet meer normaal tegen hem doen.
Sommige koelkasten werden vroeger ook wel ijskast genoemd, als ze gekoeld werden door blokken ijs die door een ijsfabriek werden geleverd of uit een ijskelder werden gehaald. Tegenwoordig zijn de woorden in praktische zin synoniem, maar het woord "ijskast" wordt vaker gebruikt in kringen waar vroeger de ijsman aan de deur kwam.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ijskast ??
Koelkast heet zoiets.
en anders is het een vriezer![]()
????? Kan nietquote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef Myriam1978 het volgende:
De vriend vertrouwt Amanda? Hij kent haar maar sinds kort...![]()
![]()
![]()
Zag je Amanda denken toen Bart tegen haar zei: "wat doe je hier als je niet van acteren houdt?" Ze snapte het echt niet...je zag haar heel zwaar denken, stoom kwam bijna uit haar hoofd!
Vroeger, juist jaquote:Op maandag 5 februari 2007 18:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Sommige koelkasten werden vroeger ook wel ijskast genoemd, als ze gekoeld werden door blokken ijs die door een ijsfabriek werden geleverd of uit een ijskelder werden gehaald. Tegenwoordig zijn de woorden in praktische zin synoniem, maar het woord "ijskast" wordt vaker gebruikt in kringen waar vroeger de ijsman aan de deur kwam.
(van Wikipedia)
![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef tipsch het volgende:
sorry, maar waarom mag Bert nu dan toch mee naar die Zebra Lounge? Dit is toch weer aardig inconsequent van DGK_REDACTIE?
das engels voor vriezer, geen koelkastquote:Op maandag 5 februari 2007 18:08 schreef tipsch het volgende:
volgens mij is het freezer, of nie?
Mooi dat ze dat zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef tipsch het volgende:
sorry, maar waarom mag Bert nu dan toch mee naar die Zebra Lounge? Dit is toch weer aardig inconsequent van DGK_REDACTIE?
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
In Suriname is het vroeger dan hier![]()
Tja, omat het bij de eerste stemming hierom toch ook niet mocht? Dat werd toen toch benadrukt Eerst werd er gekozen wie er mocht gaan, keuze uit Bert en Briaan. Degene die daarvan niet gekozen werd, mocht in ieder geval niet mee naar de Zebra Lounge.quote:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen !quote:Op maandag 5 februari 2007 18:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tja, omat het bij de eerste stemming hierom toch ook niet mocht? Dat werd toen toch benadrukt Eerst werd er gekozen wie er mocht gaan, keuze uit Bert en Briaan. Degene die daarvan niet gekozen werd, mocht in ieder geval niet mee naar de Zebra Lounge.
Ga je Amoebe vergelijken met Mandela?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:11 schreef Gigageil het volgende:
Brian doet echt zijn best om niet constant naar Amandela te kijken.....![]()
Voor wat het waard is: ik vind wel dat je een punt hebt!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef Pulu het volgende:
Ik verschiet mijn laatste kruit nu aan jou tipsch (anders maak ik me schuldig aan topicvervuiling)
Ten eerste andere mensen betitelen al een hele tijd Nena als intelligent. Het lijkt mij als je een statement maakt door iemand als intelligent te bestempelen dat het dan wordt onderbouwd met voorbeelden. Helaas heb ik daar niks van gezien. En nu val jij mij aan dat ik het tegendeel moet bewijzen omdat ik het tegenovergestelde zeg van jouw bewering.
Ten tweede ik herhaalde de inhoud van een vorige post voor kleinzusje....vervolgens wilde jij grappig zijn met je 'deze heb je al eerder geplaatst'....ik probeerde grappig terug te zijn met LOI leescurcus opmerking...deze was onschuldig bedoeld, maar blijkbaar raakte het jouw gevoelige snaar...want de ondertoon van je reactie was venijnig....
Nu probeer je weer een soort van quasi grappig te zijn door te zeggen dat ik discussie probeer om te starten die niet werd opgepikt......daarvoor is het internet te overbevolkt met idioten...
Tsja misschien is dat het. Ik weet van mezelf wel dat ik om een klein stom dingetje een hele dag kwaad kan blijven, en in dat huis zou ik dat waarschijnlijk elke dag hebben. Toch zou ik dat huis wel in willen om lekker ruzie te maken met Natasia!!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, maar t zal toch anders zijn, ze kunnen nergens heen, ze zien die koppen of ze nou willen of niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |