Dit eet ik vanavond.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Gellius het volgende:
Eerst boodschappen doen. Wat zal ik de teerbeminde vanavond nu weer eens voorzetten?
Ik doe nog eens een suggestie.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat kan mij het nu schelen wat andere mensen vanavond eten, Lienekien?
Italiaanse salade met basilicumdressing ís een suggestie.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:59 schreef Gellius het volgende:
Dééd je maar een suggestie. Nu moet ik allemaal weer alleen bedenken.
LPT deel weetikveel - klonen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hebben we geen nummer meer?
gevondenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LPT deel weetikveel - klonen.
Kwijt.
Ach ja, nu zie ik het ook. Ik dacht dat het gewoon een topicje was in het culinaire forum. Sorry.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Italiaanse salade met basilicumdressing ís een suggestie.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach ja, nu zie ik het ook. Ik dacht dat het gewoon een topicje was in het culinaire forum. Sorry.
Wij aten vroeger regelmatig preistamppot. Dat vond ik niet lekker. Heeft jaren geduurd voordat ik prei echt ging waarderen.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
prei en spruitjes zijn de enige 2 dingen waar ik serieus, zonder te overdrijven, kostneigingen van krijg...
Alleen de geur ervan kan al genoeg zijn..
kleine stukjes prei, goed doorgekookt kan ik nog wel hebben trouwens
Gewoon brokjes. Het is toch geen zondag, of zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:55 schreef Gellius het volgende:
Wat zal ik de teerbeminde vanavond nu weer eens voorzetten?
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:22 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon brokjes. Het is toch geen zondag, of zo?
Aaah.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Gadver, moet dat nou altijd met die nummers?
En: De volgende die: Beweert dat men over esthetiek snel uitgepraat is: krijgt een pak rammel.
Ja, wie niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was een keer verliefd op een Roel.
Alleen als ik er niet meer bij ben.quote:JAM - maandag 5 februari 2007 @ 02:05
ZING EEN LIED, MET EEN LACH, EN EEN TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:42 schreef Gellius het volgende:
JAM. Zeg eens iets verschrikkelijks.
Volhouden, Gellius. Ik moet bv. al bijna naar bed.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:59 schreef Gellius het volgende:
Dit wordt een verschrikkingsloze nacht, zoveel is wel zeker.
Boerenkool heeft vreemde bijwerkingen he. Dat wist je toch zeker ook wel?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:06 schreef Gellius het volgende:
Ik herken LPT niet meer terug. Nu al..
Ik heb inderdaad even na het eten een uiltje geknapt. Dat uitlje bleek echter een stuk GROTER dan ik mij van tevoren had bedacht. Zeg maar gerust dat ik een UIL, een K O O N I N G S U I L heb geknapt.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:52 schreef broer het volgende:
Ik denk dat JAM al slaapt.
Die arme knul moet tegenwoordig keihard werken.
Geen van beiden. Ik heb een nieuw matras. Ik woon in bed. Mijn bed is mijn huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef broer het volgende:
Gefeliciteerd, JAM.
Is het een kraakpand of dringt de burgerlijkheid nu ook al door in je woonsituatie?
Gelukkig. Ik was ernstig bevreesd geraakt als je nu snel naar bed zou rennen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:24 schreef JAM het volgende:
Fuck it.
Dat je altijd wel weer een nieuwe krib zoekt om je kont tegenaan te gooien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:29 schreef JAM het volgende:
Wat zijn dat, broer, de verwachtingen?
Doet u mij maar een geweigerd koningsgambiet of een potje Engels, dat vind ik allemaal een stuk interessanter dan dat ordinaire koffiehuisdamegegambiet.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:04 schreef Gellius het volgende:
Vrèselijk! Pionnengeoffer in plaats van een Damegambiet. Damegegambiet. Enfin, vreselijk allemaal.
Wat een raar woord is dat, dat met die v aan het begin. Dat heb ik nu nog nooit gezien. Daar pak ik even een woordenboekje bij hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:29 schreef broer het volgende:
Het is oké, JAM. Als ze op 15 maart komt, beloof je dan mooie foto's van haar te plaatsen?
Living vicariously through you, zeg maar.
Ja, genoeg nu met dat woordenboekengelul. Hop! Foto's!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:33 schreef JAM het volgende:
Kijk, kijk.
Ik heb nog veel meer foto's inderdaad; maar die staan allemaal op een andere computer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:40 schreef broer het volgende:
Gisteren- of eergisterenavond nog. Maar je kunt nooit voldoende hebben, hè?
Ik moet nog iets kwijt over pindakaas en geslachtsorganen als zijnde zaken die zich te dicht tot mijn gezicht verhouden om van een prettig ontwaken te kunnen spreken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Nou, dan ga ik morgen zélf wel op zoek naar een Japans meisje.
Als het zo moet, wordt het niks, JAM.
Zon op de Lange Poten. Dat kutweer altijd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:11 schreef Gellius het volgende:
Natte sneeuw op de Wibautstraat! Wat kan een rechtschapen Hollander zich nog meer wensen?
Wat nou, 'boeren'?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:55 schreef JAM het volgende:
Jongens, jongens, die boeren hebben ook altijd mazzel hè..
JAM is een randgroepjongerequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:56 schreef JAM het volgende:
Nee! Het leven van een randstedelijke randgemeenteling gaat niet over rozen!.
Je moet in ieder geval de ramen en deuren goed afplakken, en dan met je rug naar het raam gaan zitten, JAM. Dat zie je de provincie niet. Dat scheelt alvast een beetje. Je zit niet in een al te hoge kantoorflet hoop ik?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:56 schreef JAM het volgende:
Nee! Het leven van een randstedelijke randgemeenteling gaat niet over rozen!.
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:22 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je moet in ieder geval de ramen en deuren goed afplakken, en dan met je rug naar het raam gaan zitten, JAM. Dat zie je de provincie niet. Dat scheelt alvast een beetje. Je zit niet in een al te hoge kantoorflet hoop ik?
Provincialen, agrariërs, boeren, achtergestelde niet-randstelijke Christenfundamentalisten die aan ruilhandel doen, met klompen op onverharde wegen lopen en homoseksuelen verdrinken in een biervat!quote:
Ik kan wel om 'm lachen, Lien!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:53 schreef Lienekien het volgende:
Vervelende kerel.
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef Gellius het volgende:
Lighten up, juffrouw Laps. Zo erg is het allemaal niet.
Hoe kòm je erop!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:25 schreef Gellius het volgende:
En dan weer
Op-en-neer,
Rechts en links door het land,
Hier een villa verwoest, daar een klooster verbrand,
Tot vermaak!
Jung natuurlijk. Die kwakzalver van een Freud vertrouw ik niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:23 schreef Gellius het volgende:
Wil je een Jungiaanse of een Freudiaanse duiding?
Nu doet het plaatje het verdorie alweer nie!quote:
Daarvoor moet je in de Achterhoek zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:43 schreef Gellius het volgende:
Een bakker die goed roggebrood kan bakken, natuurlijk.
Ik doel slechts op mijn vorige reactie, Gellius.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef Gellius het volgende:
Ik post niet enkel voor jouw gerieven, Lienekien.
Dat is Genesis 1, da's niet te moeilijk. Enige bijbelkennis heeft een aankomend student Nederlandse taal en cultuur wel nodig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand toevallig thuis in sms-taal of in bijbelteksten, en liever nog een combinatie van beide?
Want ik krijg het volgende stukje niet helemaal vertaald:
Dag1: _ /_ ; 'cool' zei Gd
2: sky; id.
3: aarde&plnt; id.
4: zon&maan&**;id.
5: <>< & vv; id.
6: U/-~& :-) nr Gds bld;id
7: Gd: chill. Alls good
Het gaatover de schepping van de aarde.
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef JAM het volgende:
Opgebakken boerenkool, gadverdekutzeg! Ik zuig nog liever het zaad van een dooie op!,
,
, !!!
Ja, dat weet ik, maar ik wil graag weten wat er precies staat. Dingen als "U/-~& :-)" bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is Genesis 1, da's niet te moeilijk. Enige bijbelkennis heeft een aankomend student Nederlandse taal en cultuur wel nodig.
Ik heb geen idee wat die tekens inhouden, maar op de zesde dag schiep God man en vrouw naar Zijn beeld. Dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat weet ik, maar ik wil graag weten wat er precies staat. Dingen als "U/-~& :-)" bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:54 schreef Gellius het volgende:
... Met een calvadosje ernaast.
O, ik snap die Surinaamse meneer nou ook. Ja, daar ben je al even mee bezig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:41 schreef Augustina het volgende:
Museologie.
Ach, het komt me mijn neus uit, dit onderwerp. Ik zit er al veel te lang tegen aan te hikken. Soms heb ik dat.
Is dat dat (wanstaltige) ding wat op het Surinameplein staat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef Augustina het volgende:
Herdenkingsmonumenten voor de slavernij. Wie verzint nou zoiets.
Nee, die in het Oosterpark staat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:45 schreef Z het volgende:
[..]
Is dat dat (wanstaltige) ding wat op het Surinameplein staat?
Er is nu ook weer een rel (met) negers, over het standbeeld van Anton de Kom in Zuidoost.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:04 schreef Gellius het volgende:
Ik ben toen nog even wezen kijken bij de onthulling. Dat was nog een hele rel.
Inderdaad, ze mochten niet eens bij de onthulling van hun monument wezen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:24 schreef Gellius het volgende:
Ach, in het geval van het Slavernijmonument in het Oosterpark hadden ze wel een punt hoor. Vond ik.
En Paul Elstak!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:11 schreef Gellius het volgende:
Vergeet Paul Hardcastle niet.
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Z het volgende:
Lijkt me ook wel wat voor dwerg, die Paul W.
Ik ben niet gek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:16 schreef Z het volgende:
Wedden?
Oh ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:17 schreef Augustina het volgende:
Paul Young was pas een Paul.
En nu luister je naar James Morrison. Het bederf is reeds toen ongemerkt, maar onstuitbaar aan zijn opmars begonnen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef Augustina het volgende:
Ik had er wel een poster van, ja. Eentje maar, hoor.
Hmm. Mis je dan niet een zeker gevoel van authenticiteit, Pope? Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat de (overigens wanstaltig onderbelichte) Paint-periode van Van Gogh eerder in dagen dan in maanden uit te drukken is. Post-paint was er weinig meer van zijn talent over lijkt het...quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Soms. Maar dan met balpen.
Stel ik je erg teleur als ik stel dat ik geen kloon ben?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:27 schreef Augustina het volgende:
Vlens! Van wie ben jij een kloon?
Tss. Die Petrus stond dan ook niet echt vooraan in de rij toen Onze Lieve Heer vergevingsgezindheid uitdeelde. Niet dat er iets te vergeven valt overigens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:34 schreef JAM het volgende:
Als ik bij die Petrus kom, daar in die grote kamer daarboven en hij zegt: 'JAM, jongen, je komt er niet in. Je hebt de Duivel in je leven toegelaten.', dan weet ik gelijk over wie hij het heeft, Vlens!
Reken er maar niet op!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:46 schreef LXIV het volgende:
Gelukkig zal het internet spoedig weer afgeschaft worden.
Bedankt voor de motiverende analogie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:26 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Hmm. Mis je dan niet een zeker gevoel van authenticiteit, Pope? Ik heb het ook altijd jammer gevonden dat de (overigens wanstaltig onderbelichte) Paint-periode van Van Gogh eerder in dagen dan in maanden uit te drukken is. Post-paint was er weinig meer van zijn talent over lijkt het...
En als je Augustina heel snel achterstevoren zegt hoor je lucifer.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:07 schreef Augustina het volgende:
Je hebt een rekenfoutje gemaakt. Ergens.
Welkom.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor.
Vlens is inmiddels ook gearriveerd, Lienekien. Vlèns! Het belooft zo langzamerhand een oergezellig topic te worden zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik ben er weer hoor.
Is Vlens een lekker ding met rood haar?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef dwerg het volgende:
Vraag hier Vlens hoe warm het in Griekenland is.
Niemand noemde mij óóit Liene! Waar zijn mijn annalen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef Gellius het volgende:
Ben je op zoek, Liene?
Heu! Je anna.. - geen idee. Waar je ze het laatst gelaten heb, denk ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niemand noemde mij óóit Liene! Waar zijn mijn annalen?
Ik had die van 2007 nog niet aangemaakt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:49 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heu! Je anna.. - geen idee. Waar je ze het laatst gelaten heb, denk ik.
Hoe frappant!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Annalen, dat is nou een worrd wat ik nog nooit gebruikt hebt.
Frappant welquote:
Ik zou niet weten in welke situatie een woord als kronieken naar voren zou moeten komen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef LXIV het volgende:
En kronieken dan? Dat is ook zo'n woord...
Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat jij niet één en dezelfde bent als LieneLien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niemand noemde mij óóit Liene! Waar zijn mijn annalen?
Niet meer dus?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:47 schreef JAM het volgende:
Ik had vandaag diarree.
Nee, niet meer. Het ging al snel voor bij. Het weer eens zo'n ochtendje hete bier- en krokettenkak, maar tegen het middaguur zat ik alweer aan de koffie.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je onder je bureau zitten kakken?
Hoe gaat het verder?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
De UB aan het Koningsplein is tot 23:45 geopend..
.
. Het is er stil en dunbevolkt.
.
Ik durf te wedden dat ik een nog veel tergend normalere, veel nattere, zweterige, opgezwollen en ongeschoren kutbaan heb dan jij.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:14 schreef Stali het volgende:
Kent iemand van jullie Kardemom? En of het kwaad kan in grote hoeveelheden?
Heel lulverhaal in CUL maar want ik hoef natuurlijk geen recepten he. Kardemom, kan dat nou kwaad in enorme concentraties?
Ik wil kauwen, kauwen en herkauwen en dan weer kauwen... op Kardemom..
Help?!
Want ik heb i.t.t. JAMstein en de rest van Fok! een normale kutbaan waarin ik de hele dag moet werken en heb natuurlijk geen tijd voor urenlang pruttelende stoofschotelrecepten.
Omdat jij kunt Fokken?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik een nog veel tergend normalere, veel nattere, zweterige, opgezwollen en ongeschoren kutbaan heb dan jij..
Ik ben een external administrative employee, Stali. Normaler en kutter dan dat wordt het niet.quote:
Jij fokt niet veel?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook zonder computer kan men fokken. Dieren kunnen het immers ook en ik heb zelden een hond achter de computer zien zitten.
Och, ik werk tegenwoordig op inspectie van een enorm Amerikaans bedrijf wat nu in de etalage ligt. Jij kunt tenminste de hele dag Fok!ken en ze zijn ook nog zeer tevreden over je.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben een external administrative employee, Stali. Normaler en kutter dan dat wordt het niet.
Dus jij zit buiten aan een campingtafeltje stempels op flauwekul te zetten? Of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben een external administrative employee, Stali. Normaler en kutter dan dat wordt het niet.
Wellicht is het het beste dat je het je zo voorstelt, dat maakt het allemaal een stuk spannender. Wist je trouwens dat, JAMES BOND, ook external administrative employee was?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus jij zit buiten aan een campingtafeltje stempels op flauwekul te zetten? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Nou je het toch over hebt, pope, wat is eigenlik de etymologie van optiefen? Komt het van tyfus? Is het een verarmzaliging van optypen? Zijn er overeenkomsten tussen tiefen en zouten? Zo maar eens wat taalvraagjes.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Edit.
Hm. Hoe suggestief! Moet je ook altijd zo'n keurig pak aan, net als JB? En is er ook een juffer Gelddubbeltje die de hele dag geil om je heendraait? En een vriendelijke ouwe meneer, die allerlei handige kantoorhebbedingetjes voor je meebrengt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Wellicht is het het beste dat je het je zo voorstelt, dat maakt het allemaal een stuk spannender. Wist je trouwens dat, JAMES BOND, ook external administrative employee was?
Ik zou denken dat het afgeleid is van tyfus, maar waar is dat 'op' dan van afgeleid? Het voelt wel natuurlijk aan voor mij, maar is dat niet alleen omdat we zo bekend zijn met het gebruik van dit ene woord?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:37 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou je het toch over hebt, pope, wat is eigenlik de etymologie van optiefen? Komt het van tyfus? Is het een verarmzaliging van optypen? Zijn er overeenkomsten tussen tiefen en zouten? Zo maar eens wat taalvraagjes.
Jazeker. De tijden zijn ook niet slecht en je hebt zo nu en dan een reisje. Er zijn ergere dingen hoor. (Vergeet het pensioenplan niet, trouwens.)quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hm. Hoe suggestief! Moet je ook altijd zo'n keurig pak aan, net als JB? En is er ook een juffer Gelddubbeltje die de hele dag geil om je heendraait? En een vriendelijke ouwe meneer, die allerlei handige kantoorhebbedingetjes voor je meebrengt?
Wat een toffe baan!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:05 schreef JAM het volgende:
Doe dat nu niet; daar maak je het alleen maar mee KAPOT. Dat is net als van die zestienjarige meisjes die tegen hun zeventienjarige vriendjes zeggen: 'Zeg, uhm...wat hebben wij nu eigenlijk, met elkaar?'
Nou, vanaf die leeftijd. Ik kan het niet precies uitleggen, maar het komt erop neer dat naarmate je van de 18 afgaat juist wil dat je jonger wordt, en dat terwijl mijn ervaring is dat als je jonger dan 18 bent je juist ouder wilt worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dus jij vindt dat je oud wordt op je 18e?.
Geen van tweeën, vermoed ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
OllieA, Gellius, wie van jullie had waar laatst een schone definitie van kunst geplaats?.
Sterf en wordt niet ouder. Simpel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Ik wil altijd sterven, maar ik heb nog nooit ouder willen worden. I don't wanna know what shit you are on.
Ik deed tochquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:14 schreef OllieA het volgende:
[..]
Geen van tweeën, vermoed ik.
Ik had laatst een tirade tegen de 'gewone mens' geplaatst, waarop jij reageerde met diezelfde onbegrijpelijke smiley:![]()
Wat bedoel je daar eigenlijk mee, met die smiley?
Soms wil je dingen die je niet kan realiseren vanwege alle dingen die je wil. Hou nu maar op Erik, je doet heel flauw.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterf en wordt niet ouder. Simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |