quote:Ik blijf vast erg lang unbanned. Ik ben een uiterst brave vos.
Op maandag 15 juli 2002 18:14 schreef yvonne het volgende:
En hoelang blijf je deze keer unbanned?
En lopen er leuke lieve zwerfkatjes?
En geef je ze wel goed te eten?
Er lopen hier vooral veel zwerfhonden, maar ook wel katten. We verzorgen hier een aangelopen kat, dus met dat voedsel zit het wel goed. Ze heet Giorgos trouwens.
En het is op het moment 36,8 graden celsius.
En ohja, ben je al bruin? En uitgerust? En zijn daar ook cavia's?
quote:Dat was mijn tweede vraag geweest.
Op maandag 15 juli 2002 18:29 schreef Diverse_Reality het volgende:
Nog belangrijker, hebben ze daar ook Grolsch?
quote:Ik heb nog geen enkel boek uitgelezen. Ik ben wel bezig in 'Libra' van Don DeLillo.
Op maandag 15 juli 2002 18:25 schreef RaisinGirl het volgende:
Hoeveel boeken heb je al gelezen?
En ben je al aan je eigen boek begonnen?.
En ohja, ben je al bruin? En uitgerust? En zijn daar ook cavia's?
Mijn eigen boek is nog niet af. Mijn ganzenveer is helaas gesmolten in de Griekse hitte. Gelukkig ben ik wel al lekker bruin geworden. En het is hier ook heerlijk uitrusten! Ik vermoed dat de Pfeiffer-bacillen binnenkort hun laatste adem zullen uitblazen.
Wat de cavia's betreft: die waren er wel, maar ze waren vrij snel op.
Oja, het is hier nu weer 37 graden Celsius.
quote:Ja, er is volop Grolsch in voorraad hier. Daarnaast het boeiende Griekse Mythos-bier.
Op maandag 15 juli 2002 18:29 schreef Diverse_Reality het volgende:
Nog belangrijker, hebben ze daar ook Grolsch?
O, en ik zit zo'n uur ten zuiden van Thessalonikki aan de kust.
En het is nog steeds 37 graden.
quote:Als de computer nog op dezelfde plek staat, dan staan de deuren rechts van je naar het balkon ook open nu, of niet? En die ventilator, staat die al aan in jullie slaapkamer, schuin rechts voor je ?
Op maandag 15 juli 2002 18:36 schreef ABC-tje het volgende:
Kun je ons ook vertellen wat de tempratuur is van het biertje wat je nu links naast je hebt staan op dat tafeltje.
quote:Veel verder dan zon, zee, en strand ben ik nog niet echt gekomen.
Op maandag 15 juli 2002 18:34 schreef yvonne het volgende:
En vertel ons eens, wat doe je allemaal zo'n hele dag
Dat boek moet je uitlezen trouwens, goed boek.
Ja, het is een erg goed boek. Ik ben wel een liefhebber van het werk van DeLillo (en dat terwijl hij volgens mij niet eens een dierenliefhebber is).
quote:Het is op dit moment 95 graden Fahrenheit, Koekepan!
Op maandag 15 juli 2002 18:35 schreef Koekepan het volgende:
Hoe warm is het in Fahrenheit?
quote:Het topic is ook pas enkele momenten oud, Jordy-B. Straks heb ik hier een tijdje niet gepost, en dan zul je zien dat je de behoefte gaat ontwikkelen om de temperatuur in Griekenland te weten te komen. Vandaar deze exclusieve service!
Op maandag 15 juli 2002 18:34 schreef Jordy-B het volgende:
sjah... wrom zou ik vragen welke temp het daar is, als je 't steeds vertelt?
quote:Ik vermoed een graadje of 8.
Op maandag 15 juli 2002 18:36 schreef ABC-tje het volgende:
Kun je ons ook vertellen wat de tempratuur is van het biertje wat je nu links naast je hebt staan op dat tafeltje.
quote:
Op maandag 15 juli 2002 18:42 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Het topic is ook pas enkele momenten oud, Jordy-B. Straks heb ik hier een tijdje niet gepost, en dan zul je zien dat je de behoefte gaat ontwikkelen om de temperatuur in Griekenland te weten te komen.
quote:De deuren zijn dicht op het moment, joker1977. Dat scheelt een enorme hoeveelheid muggen in huis straks.
Op maandag 15 juli 2002 18:38 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Als de computer nog op dezelfde plek staat, dan staan de deuren rechts van je naar het balkon ook open nu, of niet? En die ventilator, staat die al aan in jullie slaapkamer, schuin rechts voor je ?
De ventilator is overigens vervangen door een plafondventilator. En die werkt een stuk beter kan ik je verzekeren. Waar ik nu zit is het wel gewoon snikheet. Maar wel lekker.
quote:De gevoels-temperatuur is vandaar vrijwel gelijk aan de werkelijke temperatuur. Maar toch enig verschil: 37,6 graden Celsius.
Op maandag 15 juli 2002 18:43 schreef zodiaque het volgende:
Wat is de 'gevoels'-temperatuur daar nu?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |