en dan wordt er nog een pagina aan geweid in de Westlandse Courant.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:35 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Ik hoorde hem inderdaad ook pas. Wat een vreselijk nummer. Niet te geloven, zo slecht.
Daar stond toch in dat ze bezig waren nog een nummer te verkrachten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan wordt er nog een pagina aan geweid in de Westlandse Courant.![]()
Je kan beter zeggen, welk nummer verkrachten ze niet..quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:11 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Daar stond toch in dat ze bezig waren nog een nummer te verkrachten?
Gordon & re-play - Weet dat ik van je hou ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen, welk nummer verkrachten ze niet..
Zit jij weer lekker thuis joh?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:16 schreef GotC het volgende:
Ik zit alweer lekker thuis, school was al snel om te zeggen dat t weeralarm te erg werd
Blokuur Scheikundequote:Op donderdag 8 februari 2007 14:38 schreef dubidub het volgende:
Ik zit nog op school, net blokuur scheikunde gehad, nu tussenuur, ThaRooP zit naast me btw, hierna Economie van een daap![]()
Hij had zeker niks te zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:27 schreef GotC het volgende:
Ik heb Gebleekte gezien, 2x zelfs vandaag, maar ging een beetje vreemd (thanks to moi)
De 1e keer kwam ik de AH uit gecrosst na een minder leuk gesprek (ik stop daar, en ga bij La Place werkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hij had zeker niks te zeggen
Wat was er vreem dan?
Pff, hoe kom je bij La Place terecht dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
De 1e keer kwam ik de AH uit gecrosst na een minder leuk gesprek (ik stop daar, en ga bij La Place werken) en toen realiseerde ik later dat hij t was die ik aankeek toen, en de 2e keer..ehm..nja ik in ultieme verlegenheid durfde niet eens te zwaaien
Zucht. Vrouwen.
M'n beste vriendin werkt er, en nog een zooi mensen die ik kenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Pff, hoe kom je bij La Place terecht dan?
Haha ja .. vrouwen ..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef GotC het volgende:
[..]
De 1e keer kwam ik de AH uit gecrosst na een minder leuk gesprek (ik stop daar, en ga bij La Place werken) en toen realiseerde ik later dat hij t was die ik aankeek toen, en de 2e keer..ehm..nja ik in ultieme verlegenheid durfde niet eens te zwaaien
Zucht. Vrouwen.
Nope, ik ben naar de eerste serie geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:26 schreef InnocentFR het volgende:
Nog luitjes die ook bij de extra uitvoeringen van de musical Kromme Jongens gaan ?
<- Ook naaldwijk trouwens !
de slowchat tussen GotC en Gebleektequote:
Wat?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef keijz het volgende:
Ah laat dan maar
Ik hoorde troiuwens net dat Sjaak vd Tak misschien minister van Onderwijs wordt?
Sjaak op Onderwijsquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:03 schreef Gebleekte het volgende:
Wie van jullie was gister in Naaldwijk? Iemand iets meegekregen van een vechtpartij waar lui van de Tiendweg bij betrokken waren?
Stond trouwens gister voor de stelling op iemand te wachten, en ik kon echt zweren dat ik een paar van jullie naar binnen zag gaan. Kans is best groot want heb daar een uur gestaan ofzo![]()
Ik heb er ook vaag iets van gehoord en wil er ook wel ff het fijne van weten.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:03 schreef Gebleekte het volgende:
Wie van jullie was gister in Naaldwijk? Iemand iets meegekregen van een vechtpartij waar lui van de Tiendweg bij betrokken waren?
Stond trouwens gister voor de stelling op iemand te wachten, en ik kon echt zweren dat ik een paar van jullie naar binnen zag gaan. Kans is best groot want heb daar een uur gestaan ofzo![]()
Ja ik ook ja. 1 van m'n beste vrienden was er bij betrokken namelijk. Klinkt niet verkeerd trouwens!quote:Op zondag 11 februari 2007 18:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb er ook vaag iets van gehoord en wil er ook wel ff het fijne van weten.
*mats meldt af voor carnaval meet
Ik ben de 18de jarig en vier het de 17de met een select groepje vrienden (uitbundig feest wordt hem niet door carnaval hehe). Lekker avondje met 8 man ofzo peaukeren en bier drinken.
Ik lag lekker te slapen in de busquote:Op zondag 11 februari 2007 15:03 schreef Gebleekte het volgende:
Viel erg meequote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik lag lekker te slapen in de bus
Heeft het hier echt zo hard gesneeuwd?![]()
Ik ging denk tien voor half 3 weg daaro, toen was er nog niks aan de handquote:Op zondag 11 februari 2007 15:03 schreef Gebleekte het volgende:
Hardquote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik lag lekker te slapen in de bus
Heeft het hier echt zo hard gesneeuwd?![]()
van half 1 tot half 2 ongeveer denk ik ofzo, dacht al dat ik een bekend gezicht langs zag komenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik ging denk tien voor half 3 weg daaro, toen was er nog niks aan de hand
Wel een klasgenoot (en dus lui van de tiendweg) stond beetje te schreeuwen.... en hij vecht ook wel ongeveer elke week, dus ik zal morgen wel allerlei sterke verhalen te horen krijgen![]()
Maare hoe lang stond je daar te wachten dan ? ik ging denk kwart voor 1 ofzo naar binnen
Nope... hij heet Lexquote:Op zondag 11 februari 2007 20:16 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
van half 1 tot half 2 ongeveer denk ik ofzo, dacht al dat ik een bekend gezicht langs zag komen![]()
Heet die gozer toevallig robert? of ziet tie er een beetje indonesich uit? Beter niet hé.
Oké gelukkig maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:40 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nope... hij heet Lex
Maar je had wel wat mogen zeggen hoor
Op me stage is er een aandeelshoudersvergadering... dus echt veel heb ik niet te doen.. behalve de sudoku maken in de Metro, Fok!ken.. en mailtjes versturen naar mijn klasgenoten..quote:Op maandag 12 februari 2007 10:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Snelheid
Ik verveel me echt de pestMoet een report maken over m'n PSP, woohoo..
Haha nice.. Iedereen is ook op stage tegenwoordig!quote:Op maandag 12 februari 2007 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op me stage is er een aandeelshoudersvergadering... dus echt veel heb ik niet te doen.. behalve de sudoku maken in de Metro, Fok!ken.. en mailtjes versturen naar mijn klasgenoten..![]()
Ja ik had je gister nog gesmst!quote:Op maandag 12 februari 2007 11:05 schreef Gebleekte het volgende:
Verveel me nu ook aardig, maar heb straks inhaaltoetsen dus ga straks weer lekker naar school![]()
Gotc had je me gister trouwens gesmst want er stond dat mn inbox vol zat, en dat staat er alleen als ik een smsje heb gekregen. Maar ik kreeg dus daarna niks binnen![]()
succes verder nog met je report![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |