abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46011947
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]
my ass
m'n kont!
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 17:02:50 #202
135305 beequeen
Lost.
pi_46011965
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

dat er dus veel roken
Knap Sherlock
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46011972
Natasia is zo huiselijk bezig. Ik denk dat moederschap haar roeping is. Sociale babbeltjes, koken en alle tijd voor lichaamsverzorging en wat sport.
pi_46011988
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Lieve schat: Ik lees Cos 1 t/m 300 mee, daarna een inhaalslag gemaakt en misschien jouw postings overgeslagen. Dus uitleg is niet nodig. Vriendinnen: my ass
Wat ik niet zo goed begrijp, is dat Nena zo werd opgehemeld...wat betreft uiterlijke schoonheid komt Amanda niet in de buurt van Nena, maar daar is ook alles mee gezegd....Nena is een jong impulsief meisje waar heel weinig uitkwam en helemaal niet wist wat ze met haar leven aan moest....ze heeft meerendeel van haar nog korte leven op haar schoonheid geteerd en is verder volledig gepamperd door haar ouders en haar ex-voetbalvriendje....er wordt hier gedaan alsof Nena een of ander wonderkind was...ja misschien vergeleken bij haar 'beste vriendin' Amanda....maar zelfs laatste zaadlozing staat hoger in de rangorde dan vriendin Amanda......

En dat Nena zogenaamd beter haar passies in de buitenwereld zal ontdekken, acht ik heel klein....ik meen dat ze zei dat ze lekker CC zou nemen en lekker rood zal gaan staan......kans is groot dat ze lekker haar oude leventje oppakt...en waarschijnlijk hopende om weer tegen fortuinlijk vriendje aan te lopen so she can enjoy the easy life

Dat was mijn post over Nena....je doet nu of Nena zoveel beter is Amanda.....
pi_46011991
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:

[..]

m'n kont!
Fer enuffff
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46011998
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:03 schreef CARLAK het volgende:
Natasia is zo huiselijk bezig. Ik denk dat moederschap haar roeping is. Sociale babbeltjes, koken en alle tijd voor lichaamsverzorging en wat sport.
  maandag 5 februari 2007 @ 17:04:20 #207
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46012021
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:

[..]

rijk? weduweuitkering waarschijnlijk.
De moeder was mischien ook Golddigger (zo moeder zo dochter) , Papa de pijp uit, erfenisje......kan ook natuurlijk......maar eerst zien dan geloven.....Amanda houdt ervan om op te scheppen....
  maandag 5 februari 2007 @ 17:04:20 #208
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_46012022
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Please ben effe weggeweest.
hoop bijgelezen in al die topics maar dit niet kunnen vinden
Lees even de 1e pagina van dit, zoek op mijn username !

[COS#325] Huub komt terug :)
pi_46012040
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:03 schreef Pulu het volgende:

[..]

Wat ik niet zo goed begrijp, is dat Nena zo werd opgehemeld...wat betreft uiterlijke schoonheid komt Amanda niet in de buurt van Nena, maar daar is ook alles mee gezegd....Nena is een jong impulsief meisje waar heel weinig uitkwam en helemaal niet wist wat ze met haar leven aan moest....ze heeft meerendeel van haar nog korte leven op haar schoonheid geteerd en is verder volledig gepamperd door haar ouders en haar ex-voetbalvriendje....er wordt hier gedaan alsof Nena een of ander wonderkind was...ja misschien vergeleken bij haar 'beste vriendin' Amanda....maar zelfs laatste zaadlozing staat hoger in de rangorde dan vriendin Amanda......

En dat Nena zogenaamd beter haar passies in de buitenwereld zal ontdekken, acht ik heel klein....ik meen dat ze zei dat ze lekker CC zou nemen en lekker rood zal gaan staan......kans is groot dat ze lekker haar oude leventje oppakt...en waarschijnlijk hopende om weer tegen fortuinlijk vriendje aan te lopen so she can enjoy the easy life

hee joh, dat had je al gepost
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 17:04:57 #210
135305 beequeen
Lost.
pi_46012043
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:03 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Fer enuffff
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46012044
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:

[..]

rijk? weduweuitkering waarschijnlijk.
Ja ik dacht aan een erfenis of zo want de moeder heeft geen nwe vriendje gehad..Pas nu heeft ze weer een vriend.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46012123
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:03 schreef Pulu het volgende:

[..]

Buiten dat ik mijn vriendinnen boeiender vind dan deze 2 bewoners heb ik een andere mening over vriendschap. Nena was oprecht in veel dingen en heeft haar vriendin Amanda nooit zwart gemaakt of in DGK over haar geroddeld. Nena is wie ze is en Amanda is een wannabee Nena die haar vriendin laat vallen. Dat noem ik een groot verschil. ( Naast stemgebruikt, neptieten, lol maken, klasse en nog meer ordinaire dingen.)
  maandag 5 februari 2007 @ 17:07:53 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46012161
Bart tegen Amanda: Dus je krijgt zomaar een auto van je moeder?
Amanda: JA (op een toontje van, da's toch heel normaal?)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46012162
Wat een gemis als Ilona straks weg is, ik heb echt kromgelegen om haar grappen en grollen
En dan die grote bek, echt geweldig...
pi_46012183
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een gemis als Ilona straks weg is, ik heb echt kromgelegen om haar grappen en grollen
  maandag 5 februari 2007 @ 17:08:35 #216
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_46012195
quote:
  maandag 5 februari 2007 @ 17:09:06 #217
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_46012213
quote:
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_46012232
Je merkt gewoon heel goed dat Natasia voornamelijk gewend is om tegen haar kinderen te praten...heel der intonatie, constant het gebruik van troetelwoordjes....schatje, lieverd, poepie (ik haat dat woord)....

Wat ze ook heel vaak doet, als ze zogenaamd eerlijk is of iemand wilt confronteren met iets en het kan kwetsend overkomen voor de ander...dan begint ze der zinnen met een van die troetelwoordjes of bartje/iloontje/huubje/dushi of wat ze ook uitkraamt....en dan denkt ze daar haar mededeling minder hard zal aankomen...

zegt veel over haar persoonlijkheid
pi_46012272
quote:
Op maandag 5 februari 2007 17:09 schreef Pulu het volgende:
Je merkt gewoon heel goed dat Natasia voornamelijk gewend is om tegen haar kinderen te praten...heel der intonatie, constant het gebruik van troetelwoordjes....schatje, lieverd, poepie (ik haat dat woord)....

Wat ze ook heel vaak doet, als ze zogenaamd eerlijk is of iemand wilt confronteren met iets en het kan kwetsend overkomen voor de ander...dan begint ze der zinnen met een van die troetelwoordjes of bartje/iloontje/huubje/dushi of wat ze ook uitkraamt....en dan denkt ze daar haar mededeling minder hard zal aankomen...

zegt veel over haar persoonlijkheid
Maak van praten maar schreeuwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')