ik moet mijn ogen ook niet per ongeluk dicht laten vallenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef Thrackan het volgende:
Uhhhhhg koffie helpt niet meer en mijn bureau ligt te hard...
ik wil naar huis!
LoLquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Thrackan het volgende:
en ik moet straks nog in een paar bussen en metro wakker blijven :/
en training geven
bah
Lekker onderuit Liggen?quote:
Kopieermachine kennendequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Lekker onderuit Liggen?
ja dat zou wel goed zijn...
ik ken dat gevoelquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Thrackan het volgende:
en ik moet straks nog in een paar bussen en metro wakker blijven :/
en training geven
bah
Tazzz hijs ziek hequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Whehe.
LoL EiNZ Palama unne aarsch
lolboys ik neuk jullie deze liefdes dag![]()
Je hebt geen reden hem te sluiten. Hij is serieus en bevat een richtprijsquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:39 schreef Dizer het volgende:! Ik laat hem nog even open
.
.
Nu maar eens naar mijn werk!
Het is vragen om een dienstquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je hebt geen reden hem te sluiten. Hij is serieus en bevat een richtprijs![]()
Niet ik wil een vast object kopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is vragen om een dienstReden genoeg
.
volgens mij heb je een dealquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[GEZ] Leuke dame in de buurt van Zwolle.
...open? waarom krijg ik dan meteen goatse beelden voor mequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Geen idee.. laat nog maar even open, ik sta voor alles open
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |