ik moet mijn ogen ook niet per ongeluk dicht laten vallenquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:51 schreef Thrackan het volgende:
Uhhhhhg koffie helpt niet meer en mijn bureau ligt te hard...
ik wil naar huis!
LoLquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Thrackan het volgende:
en ik moet straks nog in een paar bussen en metro wakker blijven :/
en training geven
bah
Lekker onderuit Liggen?quote:
Kopieermachine kennendequote:Op woensdag 14 februari 2007 15:22 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Lekker onderuit Liggen?
ja dat zou wel goed zijn...
ik ken dat gevoelquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:08 schreef Thrackan het volgende:
en ik moet straks nog in een paar bussen en metro wakker blijven :/
en training geven
bah
Tazzz hijs ziek hequote:Op woensdag 14 februari 2007 21:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Whehe.
LoL EiNZ Palama unne aarsch
lolboys ik neuk jullie deze liefdes dag![]()
Je hebt geen reden hem te sluiten. Hij is serieus en bevat een richtprijsquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:39 schreef Dizer het volgende:! Ik laat hem nog even open
.
.
Nu maar eens naar mijn werk!
Het is vragen om een dienstquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:39 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je hebt geen reden hem te sluiten. Hij is serieus en bevat een richtprijs![]()
Niet ik wil een vast object kopenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is vragen om een dienstReden genoeg
.
volgens mij heb je een dealquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:35 schreef KopieerMachine het volgende:
[GEZ] Leuke dame in de buurt van Zwolle.
...open? waarom krijg ik dan meteen goatse beelden voor mequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:03 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Geen idee.. laat nog maar even open, ik sta voor alles open
![]()
Kijk achter je, het is je vader op de webcamquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
...open? waarom krijg ik dan meteen goatse beelden voor me
...achter me zit alleen een kale collega te bellen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Kijk achter je, het is je vader op de webcam![]()
Hey man,quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Kijk achter je, het is je vader op de webcam![]()
neem maar van mij aan: het is nietneuken op de eerste date, maar het is genaaid worden zonder datequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:30 schreef Snever het volgende:
[..]
Hey man,
Die renate is nog best geil volgens mij als ik zo naar haar foto kijk
Neuken op de eerste date![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
neem maar van mij aan: het is nietneuken op de eerste date, maar het is genaaid worden zonder date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]nee hoor, maar ik krijg even een deja-vuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
hangt er natuurlijk wel vanaf wiensch bilquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:11 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Gratis van de bil gaan is ook niet verkeerd btw![]()
Elk gat kent zijn charmesquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:19 schreef KopieerMachine het volgende:
TRUE BUZZERik wil wel eerst weten wat voor vlees er in de kuip zit, stront hoef ik niet :-)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:17 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden...
Ach, goed man! Met jouw?quote:
WTF! Hoorde je de PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP niet?quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef FredvZ het volgende:
Aaargh! Vanavond de grootste fout gemaakt in mn hele detailhandelcarriëre... Klant koopt TFT scherm, klant pint, pin-transactie mislukt... en jawel... FredvZ geeft de TFT gewoon mee
quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef FredvZ het volgende:
Aaargh! Vanavond de grootste fout gemaakt in mn hele detailhandelcarriëre... Klant koopt TFT scherm, klant pint, pin-transactie mislukt... en jawel... FredvZ geeft de TFT gewoon mee
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:45 schreef Snever het volgende:
Je kickt binnen 1 dag en dat is niet toegestaan. Zie Faq
Snever, gaan we weer beginnen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 06:47 schreef Snever het volgende:
Je mag je spullen niet boven de aankoopprijs verkopen. Of prijsaanpassing of een mooi Slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |