NEE. maar als ik mijn gewenste vrouw heb gevonden, dan mag jij ook wel eentje uit kiezenquote:
Je vergeet het fistfuck gedeeltequote:Op donderdag 15 februari 2007 09:41 schreef veldmuis het volgende:
Ik zoek er ook een. Niet ouder dan 15.
Ik ben een 35-jarige man, licht-kalend en heb een sexy buikje. Wil jij dat buikje wel eens voelen, SMS veldmuis naar 9494 en wie weet....
Owja! Toevoeging: Ik heb graag een vuist in m'n bips!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je vergeet het fistfuck gedeelte![]()
Bij GEZ topics hoeft dat nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef melluk het volgende:
TS er moet een richtprijs bij!
Staat er toch bijquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:48 schreef melluk het volgende:
TS er moet een richtprijs bij!
Rijk nog niet, maar ook geen kinderenquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef miss_liss het volgende:
*Ziek*![]()
Okee ik doe ook mee.
Meisje 18 jaar zoekt rijke oude vent zonder kinderen, maar met een hartprobleem.
reageren kan op 0906-melissa![]()
Jij moet op de Community www.seniorenweb.nl zijn, daar zit de doelgroep van jouquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef miss_liss het volgende:
*Ziek*![]()
Okee ik doe ook mee.
Meisje 18 jaar zoekt rijke oude vent zonder kinderen, maar met een hartprobleem.
reageren kan op 0906-melissa![]()
Plug en Play compatible vereist?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Kansloze ict fokker zoekt 20 jarige vrouw om gezellig te kletsen over computers
Weet jij alles af van ram en rom en schrik jij niet weg van het inbouwen van een videokaart dan is dit je kans.
Bel nu 0909-06CrazyM
Gewoon ff zelf naar kaatsheuvel bellen en je probleem is opgelost ^-^quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Kansloze ict fokker zoekt 20 jarige vrouw om gezellig te kletsen over computers
Weet jij alles af van ram en rom en schrik jij niet weg van het inbouwen van een videokaart dan is dit je kans.
Bel nu 0909-06CrazyM
Ik doe aan kasten uitzuigen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:02 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Plug en Play compatible vereist?
Heb je liever iemand die aan (dual) SLI doet, of ben je meer van de Backwards Compatibility?
Ik vind je systeemeisen niet zo duidelijk...
Tuurlijk Plug en Play, anders weer aparte "drivers" nodigquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:02 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Plug en Play compatible vereist?
Heb je liever iemand die aan (dual) SLI doet, of ben je meer van de Backwards Compatibility?
Ik vind je systeemeisen niet zo duidelijk...
ik neem aan dat dit een deal is ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:51 schreef RenateSwaans het volgende:
Hoi!
Nou je hebt zeker geluk want ik kom uit Zwolle en ben 23 jaar. Een jaar ouder geeft toch niet? Lijkt me wel eens wat om met een wildvreemde via internet af te spreken!
PM me ok?
XXX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |