OMG!!! Mijn favoriete snack wat doe je!:quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef Gesloten het volgende:
eerst ff kort in de magnetron en daarna in de frituurpan!
Is serieus erg lekker en wordt geen vetspons!
Overquote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef Smittend het volgende:
Was ie wel ontdooit ?
Een bevroren Baopao moet natuurlijk langer in de over. (wat de smakelijkheid misschien niet ten goede komt)
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Over. Wat zie ik veel mensen dat in dit subforum fout schrijven, 'over' zei ik als 5 jarige ofzo
.
Heel mooi plaatje, maar ik ben geen spellingchecker, een d of een t ergens teveel zal me een bal jeuken, maar het woord 'over' ipv 'oven' moet ik altijd om lachenquote:
Jij maakt zeker nooit een typefoutje he.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Over. Wat zie ik veel mensen dat in dit subforum fout schrijven, 'over' zei ik als 5 jarige ofzo
.
Nee, echt waar! Zelfs de lokale Vietnamees verkoopt ze zo!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:10 schreef EricT het volgende:
[..]
OMG!!! Mijn favoriete snack wat doe je!:![]()
![]()
om te huilen is dit gewoon
Eerst proberen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef EricT het volgende:
HOU OP! xD
klopt heb zelf ook wel eens een bapao gefrituurd, is ook een traditie, of gestoomd natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:52 schreef Gesloten het volgende:
Bestel eens een gebakken bapao bij de loempiakraam
Ik zal deze week wel een paar foto`s maken van een gefrituurde bapao!
Tot het goudbruin wordt. Heb het zelf uitgeprobeerd op 180°.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang frituur je die krengen dan? En hoe heet is je vet dan?
maar,dat brood neemt toch al het vet opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Tot het goudbruin wordt. Heb het zelf uitgeprobeerd op 180°.
In Schotland frituren ze zelfs pizza. Ik kan me daar ook NIKS bij voorstellen gewoon.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar,dat brood neemt toch al het vet opdan krijg je toch een enorme spons met vet
![]()
?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |