Nee, ontploft niet!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef RickoKun het volgende:
Hallo gastjes!
Ik had wel es effe weer zin om ff van die smeerpijpige broodjes bapao op te halen, weetjewel, uit de vriezer in zo'n plastic verpakkinkje.
Je mot em in de magnetron doen, althans zo staat achterop dat ding. En zoals de meeste weten, word het dan een sponzige bedoening.
Vroegâh, toen ik nog lievvvvvwas, zat ik op een school en daar douwden ze die broodjes bapao gewoon de oven ofzo in, resultaat: 10x beter dan in de oven! w00t w00t!
Maar mijn vraag aan jullie is, zou ik zo'n kreng ook in de oven kunnen pleuren? of ontploft dat hoerending dan?
Dat is dus veel te lang wachten voor zo'n broodjequote:Op maandag 5 februari 2007 15:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, ontploft niet!
In de oven word zo'n broodje misschien wat hard, ik denk dat als je hem in aluminium folie doet en dan op zo'n 180 graden 10/15 minuten in een voorverwarmde oven doet het best goed komt.![]()
Kiezen of delen, in de oven duurt nou eenmaal even en TS vroeg of het kon, ja dus!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:18 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dat is dus veel te lang wachten voor zo'n broodje
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kiezen of delen, in de oven duurt nou eenmaal even en TS vroeg of het kon, ja dus!
@ TS, nou, niet te strak of met heel veel folie, gewoon omwikkelen en de uiteinden dichtknijpen niet heel strak maar het voch moet niet ontsnappen, dan eet je geen spons maar zeemleer namelijk.
Lees die zin nog eensquote:Vroegâh, toen ik nog lievvvvv was, zat ik op een school en daar douwden ze die broodjes bapao gewoon de oven ofzo in, resultaat: 10x beter dan in de oven! w00t w00t!
Succes en eet ze!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]Okidoki, ik zal eensch eventjes kijken!
stond er geen boodschap op, zoals bij een fortune cookie?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
Ik heb een keer een hartje (oid) gevonden in m'n mond, na een hap van die troep.
Eet ik dus nooit meer
Een boodschap? Zoals 'niet eten, zit iets hards in'?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:34 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
stond er geen boodschap op, zoals bij een fortune cookie?
Zover was hij al!quote:Op maandag 5 februari 2007 15:37 schreef Deetch het volgende:
Niet vergeten het plastic eraf te halen.
quote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef Qwea het volgende:
het is IMHO juist lekkerder in de magnetron. Dat soppige en kleffe broodje
Hmm, dan moet hij er dus langer in, misschien kun je proberen of hij als je hem nu kort in de magnetron doen ook een beetje steviger blijft, blijven proberen, eens gaat het lukken!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:27 schreef RickoKun het volgende:
Resultaat:
De buitenkant smaakte zoals verwacht, een stuk knapperiger!
Alleen was de binnenkant nog steeds koud, wat niet te kanen is natuurlijk!
Ik weet niet of et een goed idee is om de volgende erin te kijlen zonder folie dr om heen, dus ik verwarm em wel met de magnetron
TS geeft aan dat hij dat niet zo lekker vind, als hij zijn bapao anders wil eten dan op het pakje staat kan dat toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
bapaos horen helemaal niet knapperig te zijn, dan moet je maar een loempia halen ofzo!
voortaan dus gewoon weer bereiden in de magnetron zoals aangegeven, aangezien ze gestoomd moeten worden
OMG!!! Mijn favoriete snack wat doe je!:quote:Op maandag 5 februari 2007 19:26 schreef Gesloten het volgende:
eerst ff kort in de magnetron en daarna in de frituurpan!
Is serieus erg lekker en wordt geen vetspons!
Overquote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef Smittend het volgende:
Was ie wel ontdooit ?
Een bevroren Baopao moet natuurlijk langer in de over. (wat de smakelijkheid misschien niet ten goede komt)
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Over. Wat zie ik veel mensen dat in dit subforum fout schrijven, 'over' zei ik als 5 jarige ofzo
.
Heel mooi plaatje, maar ik ben geen spellingchecker, een d of een t ergens teveel zal me een bal jeuken, maar het woord 'over' ipv 'oven' moet ik altijd om lachenquote:
Jij maakt zeker nooit een typefoutje he.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Over. Wat zie ik veel mensen dat in dit subforum fout schrijven, 'over' zei ik als 5 jarige ofzo
.
Nee, echt waar! Zelfs de lokale Vietnamees verkoopt ze zo!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:10 schreef EricT het volgende:
[..]
OMG!!! Mijn favoriete snack wat doe je!:![]()
![]()
om te huilen is dit gewoon
Eerst proberen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef EricT het volgende:
HOU OP! xD
klopt heb zelf ook wel eens een bapao gefrituurd, is ook een traditie, of gestoomd natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:52 schreef Gesloten het volgende:
Bestel eens een gebakken bapao bij de loempiakraam
Ik zal deze week wel een paar foto`s maken van een gefrituurde bapao!
Tot het goudbruin wordt. Heb het zelf uitgeprobeerd op 180°.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef Jarno het volgende:
Hoe lang frituur je die krengen dan? En hoe heet is je vet dan?
maar,dat brood neemt toch al het vet opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Tot het goudbruin wordt. Heb het zelf uitgeprobeerd op 180°.
In Schotland frituren ze zelfs pizza. Ik kan me daar ook NIKS bij voorstellen gewoon.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar,dat brood neemt toch al het vet opdan krijg je toch een enorme spons met vet
![]()
?
Zal een beetje hetzelfde idee zijn als een Doughnut/Donut of een oliebolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar,dat brood neemt toch al het vet opdan krijg je toch een enorme spons met vet
![]()
?
Waarom stopte gij een broodje bakpau in de frituur, dat hoort toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:46 schreef Gesloten het volgende:
Broodje eerst ff in magntron laten ontdooien. Dan in de frituurpan op 180 graden.
Je moet het frituumandje er wel op houden anders blijft ie drijven
fixed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Waarom stopte gij een broodje bakpau in de frituur. met een bounty erbij. Dat hoort niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |