Ik ook Zilveren Kruis maar nog geen brief en geen geld.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:05 schreef digispeed het volgende:
zilveren kruis heeft mij al uitbetaald EUR 255
Waar zeg ik dat ik dat afhandel met de verzekeraar? Natuurlijk weet ik dat ik daarvoor bij degene moet zijn die het kwijtgeraakt is... brief is inmiddels de deur uit.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk zelf regelen met diegene die het kwijtgeraakt is, niet met je verzekeraar.
Die handelt alleen de betalingen af.
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ook Zilveren Kruis maar nog geen brief en geen geld.
Verloskundige hulp lijkt me meer als jij bezig met je kind er uit te persen. Bloedonderzoek staat daar los van.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:33 schreef E.T. het volgende:
Ik heb de brief van Zilveren Kruis binnen![]()
Alleen klopt 't niet volgens mij.
Bloedonderzoek tijdens de zwangerschap is toch verloskundige hulp?
En de kaakchirurg in december staat er niet bij..
Maar bloedonderzoek bij zwangeren is een standaard procedure; bij iedere zwangere wordt (tenminste één keer) bloed geprikt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Verloskundige hulp lijkt me meer als jij bezig met je kind er uit te persen. Bloedonderzoek staat daar los van.
En de kaakchirurg zal zijn rekening nog niet ingediend hebben dan, dus reken maar op terugbetalen.
Van die kaakchirurg had ik idd bedacht.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Verloskundige hulp lijkt me meer als jij bezig met je kind er uit te persen. Bloedonderzoek staat daar los van.
En de kaakchirurg zal zijn rekening nog niet ingediend hebben dan, dus reken maar op terugbetalen.
Zelfs grote kans dat je in juli alsnog die laatste 69 euro moet terugbetalen omdat je mogelijk ruim over die 255 euro heen bent maar nog niet alle rekeningen van het ziekenhuis bij je zorgverzekering zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
Nah...
BIj mij gaat ook alles mbt de zwangerschap van mijn no claim af.
Controle-echo, bloedprikken, ctg...
Mooi balen dus.
Er blijft van mijn 255 euro maar 69 euro over... *snif*
Ging ik ook al vanuit. De ctg van 27-12 staat er wel op, maar die van 30-12 niet. En de bevalling op 31-12 ook nog niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zelfs grote kans dat je in juli alsnog die laatste 69 euro moet terugbetalen omdat je mogelijk ruim over die 255 euro heen bent maar nog niet alle rekeningen van het ziekenhuis bij je zorgverzekering zijn.
Dat had mijn zusje ook met haar zwangerschap. Kreeg eerst toch wat terug, was blij, 4 maand later alsnog terugbetalen...
Ik neem aan dat ergens gedefinieerd staat wat er wel en niet ondervalt?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Van die kaakchirurg had ik idd bedacht.
Maar volgens mij valt het gehele pakket 'verloskundige hulp' inclusief alle controles en echo's etc. onder verloskunde en hoort dus niet van de no-claim af te gaan
En mijn brief van Zilveren Kruis is binnenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:03 schreef Xebrozius het volgende:
Zilveren kruis houdt het graag spannend merk ik wel, ik ga morgen maar eens bellen wat ik mogelijk kan verwachten...
Vreemd, ik heb vorige week al een brief gekregen. Krijg bovendien de volle mep terugquote:
Dat is zeker vreemd zeg! kzal eens bellen morgenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb vorige week al een brief gekregen. Krijg bovendien de volle mep terug
Maar goed dat je dierenartskosten er niet vanaf gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef Biancavla het volgende:
Nog niets van Trias gehoord, maar ik verwacht zo'n 150 euro terug te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |