Komen er 2 op de slaapkamer, en 2 op de zolderkamerquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat doe je me deze mooie witte stoelen dan als je de nieuwe krijgt??:P
hee dat wilde ik ook net vragen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat doe je me deze mooie witte stoelen dan als je de nieuwe krijgt??:P
Jammer, maar we houden zequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef becky27 het volgende:
ach ik heb ook al andere mooie stoelen gevonden!
Google sketchup voor 3D werk, floorplanner (www.floorplanner) voor 2D werk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Coelho het volgende:
Een lang topic kort samengevat in: mooi huis, mooie foto's en mooie inrichting!
Kun je mij vertellen met welk programma dat je je inrichting geschetst hebt? Of ben je gewoon erg goed met grafische programma's? Ik zoek nog zoiets en ook een eenvoudig programma waarmee ik mijn bouwtekening in 3D kan bouwen.
hum? zijn dat leenstoelen dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef dadah het volgende:
Omdat de tafel 'redelijk' massief is willen we juist hele open stoeltjes erbij, en daarnaast ook nog eens met armleuningen. De oude stoelen die ik had bleken tijdens het verhuizen zo verschoten te zijn dat we die niet meer wilden. Dus tijdelijk hebben we deze witte even gehaald tot we de andere binnenkrijgen.(
quote:
Meteen ff een vraag, hoe heet dit IKEA kastje ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:26 schreef dadah het volgende:
[afbeelding]
Ons badkamertje waar we 's ochtend wakker worden met een heerlijke rainshower. Helaas nog geen tijd gehad om het bad uit te testenHet kastje komt van ikea en was de enige mogelijkheid voor opbergruimte omdat verder alle ruimte al was benut.
Dank uquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:34 schreef NieuwHuisje het volgende:
Wat een mooi huis!Gefeliciteerd.
![]()
[..]
Meteen ff een vraag, hoe heet dit IKEA kastje ?
Benieuwd of je hem nog gaat maken die tafel, lijkt me een gigantisch karwei! En dat TV_gerichte verdwijnt vanzelf zodra we de meubels binnen hebben voor voorin. Dat duurt alleen nog minimaal 9 wekenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:44 schreef zwahiel het volgende:
Die tafel stond op mijn lijstje van zelfmaak projecten. Ook idd met kleine stukjes hout. Ik had 'm al eens gezien in 't echt. Ziet er echt super mooi uit!
Zowieso die inrichting is
Alleen vind ik het bank gedeelte wat kaal, mischien nog een salontafeltje. Nu is het erg 'tv' gericht zeg maar.
quote:
Dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven, wij hebben het huis wel gestript gekocht maar in de verkoopprijs was de complete verbouwing al inbegrepen... dus de projectontwikkelaar heeft zelf alles gekocht (CV, sanitair, kozijnen, deuren etc.) en betaald. Ik heb dus geen flauw idee wat dat allemaal heeft gekost.quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:09 schreef Kwelit het volgende:
Dadah, jullie woning is toch helemaal gestipt van binnen? Dan neem ik aan dat je ook een hele nieuwe CV- installatie hebt laten plaatsen? Wat heeft dit je gekost (ongeveer) en hoeveel radiatoren zaten hierbij? als ik vragen mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |