heeeel stoer,. haal het nu maar weer weg ok?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:32 schreef Piovan het volgende:
Ik pwn de moddereters!
achterwege laat....quote:
Dealquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:41 schreef buzzer het volgende:
Eenmalig, op voorwaarde dat je voortaan reakties als:
[..]
achterwege laat....
1 |
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geweldig!
Maar mag de code bovenaan gezet worden?![]()
kom op zeg, met een beetje common-sense kun je het zelf bedenkenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef Skv het volgende:
Zelfmoord.
Waarom pleur je 'm met zo'n onzin-reden dicht?
nee, wel om die uiterst onbeschoftequote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef Slayage het volgende:
ey buzzer
scorpione is toch niet gebanned, door die sarcastische opmerking van hem hier Turken op FOK! #48 ?
vond em wel geinigquote:Op donderdag 12 april 2007 20:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, wel om die uiterst onbeschofte
Jij hebt zojuist je eigen topic verdoemd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:55 schreef HosnerYeah het volgende:
Analyse van tubgirl
Kan een modje de aanhang die mij blijft stalken, eens definitief uit dat topic ruimen?
Dankuwel.
ik weet dat ik tamelijk populair ben onder sommigen (immers, ik ben de Eenoog die hen leidt), maar dat ik zelfs als Messias beschouwd wordtquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef Aoristus het volgende:
de messias zit hier !
Niet hier slowchatten, mijn zoon.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef Aoristus het volgende:
de messias zit hier !
Het is volbracht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist je eigen topic verdoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |