Ne var kocum?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef Snever het volgende:
Wallah Hadeh!
We hebben Turkse genen en een stukje papier dat ons Nederlands maaktquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef Tware het volgende:
Waarom voelen jullie je turken? Jullie zijn toch gewoon nederlanders ofnie![]()
Nee het is een moskee uit Turkmenistan.. maar je zat er dichtbijquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef Slayage het volgende:
moskee in OP is toch selimiye in edirne?
turkmenistan? het is gewoon copy paste van een ottomaanse moskee, is ie recent ofzo? want is niet echt turkmeense architectuurquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee het is een moskee uit Turkmenistan.. maar je zat er dichtbij
zie edit van me postquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
turkmenistan? het is gewoon copy paste van een ottomaanse moskee, is ie recent ofzo? want is niet echt turkmeense architectuur
hoe heet het dan kan ik lekker allemaal zelf checken![]()
haha zeker een cadeau van de trukse staat ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:54 schreef Burakius het volgende:
edit: het is Ertugrul Gazi Moskee in Ashgabat
zag et jaquote:
Eh nee..quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha zeker een cadeau van de trukse staat ofzo![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:01 schreef Triggershot het volgende:
Mensen die een zo lang goed lopende reeks willen verpesten vertrekken nu, en wel meteen.
het is echt een kopie van de ottomaanse architectuur suleymaniye selimiyequote:Op dinsdag 10 april 2007 18:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Eh nee.... Tataren onder Timur lenk en onder invloed van Perzen hebben moskeën gemaakt waar je U tegen zegt
Mijn Tataarse helden.. wat doe je met mijn droomquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is echt een kopie van de ottomaanse architectuur suleymaniye selimiye
http://www.myphotographs.net/turkmenistan/picture1.html
en dit is dan weer de recente kocatepe in ankara
[afbeelding]
zoek de verschillen![]()
dit is pas een echte tataarse moskeequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn Tataarse helden.. wat doe je met mijn droom
ps.
Wat zijn dat toch schoonheden![]()
Wat een schoonheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is pas een echte tataarse moskee
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef Triggershot het volgende:
- Nederlands Forum dus spreek ook Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |