Oké, fijn dat er iig uitleg isquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:59 schreef Klonk het volgende:
tja, dit soort topics komen elke dag een paar miljoen keer voorbij, en om nou voor iedereen een hoera ik heb zoveel post's topic te maken dan blijven we bezig, en dan heb ik het nog niet eens over de opsomtopic en de postopkrikkers.
kortom in GC maken dit soort topics geen kans, in ONZ soms wel en vaker ook niet, vandaar.
tnx, het is wegquote:
ik weet welk topic je bedoelt, maar ik kan hem niet vinden...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij was het in dit subforum! Ik zoek het topic waarin foto's werden geplaatst waar wat geks mee is. Waarbij je denkt: wat ís dit?! Iemand enig idee?
Bedoel je van stations?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Volgens mij was het in dit subforum! Ik zoek het topic waarin foto's werden geplaatst waar wat geks mee is. Waarbij je denkt: wat ís dit?! Iemand enig idee?
Vast nietquote:
okquote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
en laten we die josti die met die topics komt niet nog meer aandacht geven
Deze doos modt in SHO.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet
Waarvan is die Kaneeldoos sowieso?
Surequote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Bloed verwijderen van vloer
Dit was een serieuze vraag.
Waarom dat slotje?
Ik was benieuwd naar de reactiesquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure.
Bloed verwijderen, recherche, binnenkort. En dan ook nog serieus?
Ga je het maar even netjes aan de politie vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |