Nog niet bekend. Aangezien het om een verbeterde versie van de SAGE engine gaat lijkt het me het meest aannemelijk dat de systeemeisen net wat hoger zullen zijn dan Battle for Middle-Earth II. Verder las ik ergens dat alle FMV´s in HD zijn, dus dat zal ook nog wel wat vragen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:17 schreef Kadesh het volgende:
Ik hoop wel dat je lekker ver kunt uitzoomen, ik hou van overzicht. Met Generals vond ik het tegenvallen. Bij Tiberium Sun kon je goed uitzoomen zodat je je hele basis mooi kon overzien.
Wat verder uitzoomen dan dit.
[afbeelding]
Wat zijn de Systeem eisen eigenlijk?
noem eens een paar ra95 mappenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:55 schreef zquing het volgende:
ik hoop dat ze weer cow's 3vs3(ofzo) met speedmod uitkomt voor de multiplayer. Dat was de beste multiplayer map ooit
kan ik niet srry, maar wat heb ik die map veel gespeeld zeg, eerst 15 bombers langs gooien, dan snel een hoop van die tanks droppen, hmmm the good old days, of als NOD turtlen als een gek en steets een beetje meer optrekken zodat je de artillery steeds dichterbij kon zettenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
noem eens een paar ra95 mappen
dan zou ik gelukkig zijn
Ik vond het obsessief map scrollen naar doosjes het leukste.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:11 schreef zquing het volgende:
[..]
kan ik niet srry, maar wat heb ik die map veel gespeeld zeg, eerst 15 bombers langs gooien, dan snel een hoop van die tanks droppen, hmmm the good old days, of als NOD turtlen als een gek en steets een beetje meer optrekken zodat je de artillery steeds dichterbij kon zetten
Hangars noemen ze zoietsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef RickoKun het volgende:
tering, die tanks zijn net zo groot als de gebouwen!
Maar dan graag onder een andere naam, ipv een totale nieuwe game maken onder een grote naam. Op een harvester die tiberium pakt na heeft het helemaal niks met C&C te maken aan de screenshots te zien. Het lijkt er niet eens op...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef EleQusion het volgende:
Altijd leuk, probeert EA iets nieuws door aliens in de C&C serie toe te voegen, gaat iedereen klagen, jullie willen toch wat nieuws?
Ik denk dat velen "conventionele" legers (dus niet van die insecten) als die GDI en NOD beter pruimen. Dat is de grote kracht achter C&C geweest, voor alienbagger moet men maar Starcraft gaan spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef EleQusion het volgende:
Altijd leuk, probeert EA iets nieuws door aliens in de C&C serie toe te voegen, gaat iedereen klagen, jullie willen toch wat nieuws?
neej ik wil hetzelfde in een nieuw jasjequote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef EleQusion het volgende:
gamer.nlquote:Volgende week dinsdag (20 februari) verschijnt er een demo van Command and Conquer 3: Tiberium Wars, zo heeft Electronic Arts bekend gemaakt. De demo komt ongeveer een maand voor de daadwerkelijke game, die op 23 maart in de winkel ligt.
Mooi zo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |