Maar inderdaad, manlief vond Merlijn mooier (terwijl ík de naam aanbracht.. dus toch..)quote:Op maandag 5 februari 2007 09:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, in die genre.
Wou manlief niet meewerken?
Wil je Lis Mae er ook bij zetten?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gelijk Milo maar even in de OP erbij gezet.
Hier op de creche zit een Vinz. Vind ik net zoiets.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:49 schreef Piovan het volgende:
Jongen: Fitz
Volledige naamquote:Op maandag 5 februari 2007 09:52 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hier op de creche zit een Vinz. Vind ik net zoiets.
dat doet me zo denken aan hagelslagquote:Op maandag 5 februari 2007 09:52 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hier op de creche zit een Vinz. Vind ik net zoiets.
Merlijn en Tristan vind ik dan het mooiste uit die lijst hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:31 schreef lcicle het volgende:
Potverdorie jij bent snel
[..]
Maar inderdaad, manlief vond Merlijn mooier (terwijl ík de naam aanbracht.. dus toch..)
Gelukkig ook maar, want ik vind Evan niet bij hem passenOok al de andere namen op mijn lijstje niet..
Evan
Yvar
Miko
Tristan
Elmar
Lucan
Mikay
Evin
Reese.com zou de lijst gaan updaten en dat is er niet van gekomen. Milo schoot me net zo even te binnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef lcicle het volgende:
Simon
Thies
Kyllian Robin Jayden
Brent
Kaithlynn
Lotte
Renzo
Maud Janne Jacqueline
Nune
Jenna
Juliette
Julia Rebecca
Senni
Charlie Livina
Tijn Willem
Jay Dean
Quinten Mitchell
Zijn ook nog namen van fok-kindjes die ontbrekenLijken me stuk voor stuk minstens nét zo bijzonder
Gaat fijn een eindje oto-rijden of zoquote:Op maandag 5 februari 2007 01:22 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dus alles wat jij neit mooi vind is fout![]()
Kom op dat shevonna misschien inde verste verte is afgeleid van iets heeft toch niets te maken met de spelling van auto oiddit is echt miereneuken om niets.
![]()
Mag het met iets meer respect misschien?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:58 schreef desiredbard het volgende:
Je spelt een naam behoorlijk of niet, maar het phonetiseren van een naam is voor domme mensen/Amerikanen
Renske ontbreekt ookquote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef lcicle het volgende:
Simon
Thies
Kyllian Robin Jayden
Brent
Kaithlynn
Lotte
Renzo
Maud Janne Jacqueline
Nune
Jenna
Juliette
Julia Rebecca
Senni
Charlie Livina
Tijn Willem
Jay Dean
Quinten Mitchell
Zijn ook nog namen van fok-kindjes die ontbrekenLijken me stuk voor stuk minstens nét zo bijzonder
Slaap lekker verder die zijn er wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:11 schreef lcicle het volgende:
[..]
Mag het met iets meer respect misschien?
Er zijn geen regels wat betreft spelling van namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |