Blöfquote:Op maandag 5 februari 2007 12:02 schreef -Hans- het volgende:
Je zult deze band wel missen als de zeespiegel stijgt.
iemand een idee?
ik ook nietquote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef D.Rose het volgende:
logsich ook, Blöf staat wel onder water, maar missen zal ik ze niet
Wrongquote:Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef -Hans- het volgende:
Novastar, daar hoor je tegenwoordig ook maar weinig van..
Never Back Down is wel een van zijn betere nummers, imo. Claudia is trouwens niet iemand die, net zoals Gerard Ekdom, staat te jumpen op platen.. Al valt er op Never Back Down natuurlijk ook weinig te springen.
*klik*quote:Op maandag 5 februari 2007 12:48 schreef Remzz het volgende:
Wat staat die webcam kut....
Ik wil Hilde zien
Ook een erg mooi liedje!quote:
Therapy? - Diane.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:39 schreef Toad het volgende:Morgen Vandaag ga ik naar Maricha bellen tijdens de request
voor Mika - Grace Kelly!
Cool, dat zal dus nog spannend worden of het één van deze twee dames gaat worden. Ik zal vanuit de collegezaal voor jullie duimen.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was voor een request
*wijst naar TT
MutZ en Seraphina
he, radiostukje?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:00 schreef IedeK. het volgende:
Zeg D.Rose, haal jij steeds jouw radiostukje uit de OP?
Ik blijf hem er in zetten hoor.![]()
Wanneer?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef Numbie het volgende:
Haha, ben zelf ook al eens bij Michiel in de uitzending geweest, voor niemand anders dan John Mayer - GravityErg fijn....
Cool!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:53 schreef Numbie het volgende:
Oooh, dat was ergens eind december. Hij had toen net de single die dag binnengekregen; ik wilde eigenlijk Belief horen (in de veronderstelling dat dat de tweede single werd), maar het werd Gravity... Dus had een primeur aangevraagd blijkbaarAls ik thuis ben kan ik het wel opzoeken wanneer het precies was. Heb het meteen geript van de podcast natuurlijk
![]()
Nu ook weerquote:Op maandag 5 februari 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
plaat van de coen en sander show
Zo graag wil je die eend dus helemaal nietquote:Op maandag 5 februari 2007 18:31 schreef Seraphina het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond ga bellen hoor, zie wel of ik zin heb
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo graag wil je die eend dus helemaal niet
Ik mag niet meer mee doenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bel zelf maar, dan trek ik het wel weer uit de podcast.
Ik was afwassen met mp3`s aan op radioquote:
[clinton-mode]Waar wil je 'm hebben?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Sigaartje ook maar meteen?
Leuk stukje hoor!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:40 schreef IedeK. het volgende:
[..]D.Rose (MetMichiel, 1 februari 2007)
Deze ja!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |