Jep, dat is mquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:40 schreef tessie het volgende:
Ok, nog een poging danMet plaatjes van de achterkant ook.
http://www.oriononlinesho(...)ame=herren%20hipster
Nee, het is geen vermogen, maar vergeleken met 'normaal' ondergoed is het duurquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:46 schreef tessie het volgende:
19,95 is toch niet zo duur?![]()
Ik vind die wite met die diamantjes trouwens ook errug leuk...DIe hebben ze ook nog in het zwart, nog beter
![]()
Nee, daar heb ik het eigendomsrecht op!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wacht eens, is dat jouw kontje en die in het blauw ook![]()
![]()
Niet jouw kontje, wel eigendomsrechtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:06 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik het eigendomsrecht op!
Maar begin nu wel nieuwsgierig te worden naar jouw kontje in een mooie heren hipster (zoals jij die bedoeld!)....![]()
Wauw! lkker kontje dan....quote:(For your information, ik heb een bolle kont, jep, dat krijg je door veel squatten. Dat is de reden dak een gewone boxer niks vindt, want mn bovenbenen zijn ook breed (gespierd) en die pijpen zitten dus strak )
Die ministrings vind ik wel interessant of die jockstrapdinges.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:16 schreef Nikonnijntje het volgende:
[..]
Wauw! lkker kontje dan....![]()
Moet je wel oppassen dat de hipster niet te strak zit want anders kruipt dat helemaal naar boven en vallen die 2 helften als het ware er doorheen....(kun je net zo goed een string dragen)
Gekke homo, tochquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef Nikonnijntje het volgende:
GADVERDAMME!!! ministrings.....da's in mijn ogen wel het meest foute wat een man of jongen kan aantrekken...zoooo klef.
Een string voor een jongen kan supermooi zijn maar moet dan wel wat 'stof' hebben! Geen touwtjes
En ja een Jockstrap...als een jongen die aanheeft wil die voor mij maar 1 ding....
Laten we eerst maar eens een hipster voor je vinden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |