Ja maar vanavond mogen we toch al hopenquote:
Ik hoop het eigenlijk al 3 wekenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar vanavond mogen we toch al hopen![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk al 3 weken![]()
Gelukkig zingt Sharon geen Unfaithful... als ik iets een kutplaat vind dan is het die wel...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuws vanuit de studio:
Ze gaan een groepsnummer doen: Freedom van George Michael.
Alle eerste nummers zijn akoestisch!
X6 gaat de Sugababes doen en Sharon 'hurt' van Christina Aguilera![]()
Thx mensjes van de meet![]()
ik ben ook wle blij met deze keuzequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig zingt Sharon geen Unfaithful... als ik iets een kutplaat vind dan is het die wel...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Sharon 'hurt' van Christina Aguilera![]()
ik baal wel... ik had dus nu in de studio kunnen zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er zin in, voorbereiding voor morgen.
Dat zal Sharon ook doen, die maakt er een Aguilera-kopie van en dan zal Henkjan weer zeggen dat het geweldig is dat ze een eigen stijl heeft. Vervolgens zal ie 5 minuten uit beeld verdwijnen om een droge boxer aan te trekkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Alleen Aguilera heeft altijd van die vreselijke uithalen..
Bedankt, nu heb ik ook honger en dorstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik zit er al klaar voor....Ik ga nu even sinaasappeltjes persen.... en verse ananas klaarmaken....
![]()
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik ook honger en dorst
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mn XFactor snack vandaag is chocoladevla.
Yes, met slagroomquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met slagroom?
Ik ben aan het minderen met snoepen... dus ik eet gezondHeb al heel de week niet gesnoept!
![]()
nou sinds ik werk ben ik aangekomenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yes, met slagroom.
Ik heb gemerkt dat als je af wilt vallen gewoon moet werken of in mijn geval stage lopen, nauwelijks tijd om te eten daar, behalve in de pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |