Ja maar vanavond mogen we toch al hopenquote:
Ik hoop het eigenlijk al 3 wekenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar vanavond mogen we toch al hopen![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk al 3 weken![]()
Gelukkig zingt Sharon geen Unfaithful... als ik iets een kutplaat vind dan is het die wel...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Nieuws vanuit de studio:
Ze gaan een groepsnummer doen: Freedom van George Michael.
Alle eerste nummers zijn akoestisch!
X6 gaat de Sugababes doen en Sharon 'hurt' van Christina Aguilera![]()
Thx mensjes van de meet![]()
ik ben ook wle blij met deze keuzequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig zingt Sharon geen Unfaithful... als ik iets een kutplaat vind dan is het die wel...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
Sharon 'hurt' van Christina Aguilera![]()
ik baal wel... ik had dus nu in de studio kunnen zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb er zin in, voorbereiding voor morgen.
Dat zal Sharon ook doen, die maakt er een Aguilera-kopie van en dan zal Henkjan weer zeggen dat het geweldig is dat ze een eigen stijl heeft. Vervolgens zal ie 5 minuten uit beeld verdwijnen om een droge boxer aan te trekkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Alleen Aguilera heeft altijd van die vreselijke uithalen..
Bedankt, nu heb ik ook honger en dorstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik zit er al klaar voor....Ik ga nu even sinaasappeltjes persen.... en verse ananas klaarmaken....
![]()
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik ook honger en dorst
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsjeblieft
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mn XFactor snack vandaag is chocoladevla.
Yes, met slagroomquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met slagroom?
Ik ben aan het minderen met snoepen... dus ik eet gezondHeb al heel de week niet gesnoept!
![]()
nou sinds ik werk ben ik aangekomenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yes, met slagroom.
Ik heb gemerkt dat als je af wilt vallen gewoon moet werken of in mijn geval stage lopen, nauwelijks tijd om te eten daar, behalve in de pauze.
Stond hij daar samen met Melanie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Jullie moeten trouwens allemaal de groeten hebben van Christian.... ik kwam hem vanmiddag tegen in de wei en heb hem maar een paar suikerklontjes gegeven als dank
Nee die was al afgevoerd naar het abbatoirquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Stond hij daar samen met Melanie?
klopt, die had ik vanmiddag op mijn broodjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die was al afgevoerd naar het abbatoir
Het publiekquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
Wie loopt er zo te gillen?
Ze ziet er altijd vreemd uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sharon ziet er zo even vreemd uit..
Tis wel ff wennen, maar ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Sharon ziet er zo even vreemd uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |