That's my point. Sanne moet zich nog steeds écht bewijzen. Ook al ben ik wel onder de indruk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:42 schreef Mirri het volgende:
Ik vind Joss wel beter zingen, maar dat komt misschien ook doordat ik vind ze errug leuke liedjes heeft op haar album
Dus ze heeft zich al bewezen voor mij![]()
Ik vind Sanne een stuk relaxter om naar te luisteren! Die moet telkens onder druk presteren en doet het ook nog is geweldig!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:47 schreef Woelli het volgende:
2 liedjes van Joss is leuk maar dan heb ik ook wel genoeg gehoord
Sanne vind ik fijner om naar te luisteren
onder drukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:42 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik vind Sanne een stuk relaxter om naar te luisteren! Die moet telkens onder druk presteren en doet het ook nog is geweldig!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef chansadres het volgende:
Al kreeg je hem gratis bij een pak wasverzachter, dan zou ik nog niet willen
Wat dacht jij dan? Dat een show van X-Factor relaxt is.. dat brengt spanning met zich mee, en dat bedoelde ik nou net..quote:
jah maar ze is niet de enige hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:30 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat een show van X-Factor relaxt is.. dat brengt spanning met zich mee, en dat bedoelde ik nou net..
}quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah maar ze is niet de enige hoorElke kandidaat heeft dat
iddquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:07 schreef BVO het volgende:
Laten we niet doordraven zeg. Ze zingt leuk, maar meer ook niet. Vergelijkingen met Joss Stone of wie dan ook gaan nu echt nergens over.
Haha idd..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:07 schreef BVO het volgende:
Laten we niet doordraven zeg. Ze zingt leuk, maar meer ook niet. Vergelijkingen met Joss Stone of wie dan ook gaan nu echt nergens over.
Dat begreep ik, maar anderen begonnen al dat Sanne eigenlijk veel beter is da Joss Stone. Dat vind ik dan wel een beetje doordravenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha idd..
Het enige wat ik zei is dat ik aan Joss Stone moet denken bij Sanne's stem![]()
Geen vergelijkingen...
Ik ook, maar ik dacht ik hou mijn kritiek daarop wel een beetje voor me..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat begreep ik, maar anderen begonnen al dat Sanne eigenlijk veel beter is da Joss Stone. Dat vind ik dan wel een beetje doordraven.
Van mij niet!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:23 schreef PeRi het volgende:
Ach ja, sommigen dromen graag, nou van mij mogen ze!
quote:Jij krijgt als eerste te horen wat de drie meest gekozen nummers zijn voor de verschillende acts.
Aanstaande zaterdag zullen de X FACTOR-kandidaten één van de nummers ten gehore brengen.
Welke dat is? Dat blijft nog even een verrassing...
Jullie kijkers kozen, in willekeurige volgorde, voor deze liedjes:
Voor Sharon:
- 'Unfaithful' van Rihanna
- 'MacArthur Park' van Donna Summer/ Richard Harris
- 'Hips don't lie' van Shakira
Voor X6:
- 'Push the button' van Sugababes
- 'Don't cha' van The Pussycat Dolls
- 'Love me just a little bit more' van Dolly Dots
Voor Richy:
- 'Wonderful world' van James Morrison
- 'New York, New York' van Frank Sinatra
- 'Bad Day' van Daniel Powter
Voor Anja:
- 'Like the way I do' van Melissa Etheridge
- 'Woman in Love' van Barbra Streisand
- 'My heart will go on' van Celine Dion
Verrassend dat deze erbij zit trouwens. Zou je niet echt verwachten als keuze van het publiek.quote:Voor Sharon:
- 'MacArthur Park' van Donna Summer/ Richard Harris
Met hun christelijke achtergrond? Don't Cha maakt evenveel kans. Nee, dat worden de Dolly Dots in gospeluitvoering vrees ikquote:
Maar het publiek bepaaltquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Met hun christelijke achtergrond? Don't Cha maakt evenveel kans. Nee, dat worden de Dolly Dots in gospeluitvoering vrees ik.
Ze mogen er zelf uit kiezen hoor..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar het publiek bepaalt![]()
Al moeten ze een lied zingen van Marilyn Manson![]()
Ik vind haar stem inderdaad beter ja.. Joss Stone's stem houd ik niet zo van!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik dacht ik hou mijn kritiek daarop wel een beetje voor me..![]()
Ik dacht juist dat deze 3 liedjes uitgezocht waren en dat wij er nu op mochten stemmen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:08 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ze mogen er zelf uit kiezen hoor..
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:42 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ik vind Sanne een stuk relaxter om naar te luisteren! Die moet telkens onder druk presteren en doet het ook nog is geweldig!
quote:X6 was bijna X1
Het scheelde niet veel of Ryanne was als enig lid van X6 overgebleven. Nu al een split?
Nee, geen split. Maar wel veroorzaakte één van de dames van X6 spannende momenten in de sauna van het hotel waar de acts van X FACTOR verblijven.
Watskeburt?
Loïs vertelt wat er gebeurde: “Nadat we een uurtje gesport hadden, dachten we even lekker te gaan ontspannen in de sauna. ‘We’ is in dit geval alle meiden van X6 - behalve Ryanne - en Sharon. Eén van ons was verkouden. En een ander kwam op het idee om Dampo te doen, in het water dat je op de kolen doet. We dachten eens lekker te gaan dampen, wat goed is voor de verkoudheid.”
Oeps!
Toen gebeurde er iets wat ook heel anders had kunnen aflopen. Loïs vervolgt: “Toen we het water over de kolen goten, kwam er tot onze schrik een steekvlam en was er enorm veel rook. Ook ging het brandalarm af. Wij lagen in een deuk! Veel mensen in het hotel sliepen en waren in hun pyjama’s naar buiten gegaan. Later hoorden we dat de sauna op gas liep. We beseften toen ook wat er gebeurd was en dat we flink geboft hebben.”
X1
Gelukkig hebben de meiden geen letsel overgehouden aan het sauna-incident. Of het moeten de bijnamen zijn die de dames kregen. De geluidstechnici van X FACTOR bedachten dat Ryanne bijna de enig overgebleven X6-er was geweest. Ze had dan haar carrière kunnen gaan vervolgen onder de naam ‘X1’. Al snel volgden er ook bijnamen voor de meiden die wel aanwezig waren in de sauna:
Amber: Bam-ber!
Daniëlle: Pyro-daan
Loïs: Glowiss
Roos: Rooster
Sanne: Saune
Sharon: Sha-boom!
Inderdaadquote:
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben ik nu de enige hier vanavond?
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmmm ik moet om kwart over 10 wegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Morgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond maar hopen op de exit van die wandelende Colgayte-reclame:Richy
en ja het is bewust zo geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |