Ik vond All my life nog mooier, maar deze was ook steengoed inderdaadquote:Op maandag 5 februari 2007 08:57 schreef Robar het volgende:
Ik von de vertolking van window of hope van X6 zo ongelofelijk goed, kreeg er kippenvel.
All my life was ook heel erg mooi, maar ik heb iets met dit nummer, als ik het van Oleta Adams hoor krijg ik ook een glimlach op mijn mond. Maar X6 is na deze vertolking echt een van mijn favorieten voor de finale. (daarnaast ook leuk dat het meiden "uit de buurt" zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 12:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik vond All my life nog mooier, maar deze was ook steengoed inderdaad![]()
Ik vind Richy iig wel erg goedquote:Op zondag 4 februari 2007 22:26 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heeft Richy hier weinig fans
in 't begin nog wel, toch??
Ik acht die kans ook heel erg groot, omdat Richy gewoonweg minder was dan Christian.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:31 schreef Antal het volgende:
Ja Natuurlijk zit X6 in de volgende ronde, anders had Marianne nooit meer een 'eerlijke' kans (like if ever) om te winnen
Er moeten er zowieso van elke groep 1 overblijven...
Dat hoop ik ook end at gebeurd denk ik ook nog welquote:Op maandag 5 februari 2007 14:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik acht die kans ook heel erg groot, omdat Richy gewoonweg minder was dan Christian.
Ik hoop alleen wel dat Anja opgerot is voor de finale
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef Lynx666 het volgende:
Oh ja, deze was er ook nog.
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:14 schreef Hockeylotje het volgende:
Zowiezo
Eerst Anja.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:14 schreef Hockeylotje het volgende:
Richy moet er nu eerst echt UIT! deze week eigenlijk al.. en net als Marianne en HJ begreep ik er ook geen zak van.. Zowiezo niet dat X6 meer stemmen had dan Anja!
Ik zag het..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef BVO het volgende:
Net bij Boulevard Christian en ook Henks uitspraak: "Ik wilde je eigenlijk zeggen: Ik wil je verlossen van dit programma."
Gelijk heeft ie.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Christian beweert dat hij de dupe werd van de ruzie tussen Henkjan en Henk.
Sanne vind ik mooier zingen dan Jossquote:Op maandag 5 februari 2007 18:04 schreef Mirri het volgende:
Ik weet ineens waar ik Sanne's stem op vind lijken: Joss Stone!![]()
Dat lijkt me ook onzin. X6 was gewoon beter, ik denk dat de meesten dat wel met me eens zijn. Christian is alleen eventueel slachtoffer van het feit dat Henkjan er nog 3 had en Marianne maar 1, en dat de programmaleiding zelf een evenwichtige verdeling wilt.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zag het..![]()
Christian beweert dat hij de dupe werd van de ruzie tussen Henkjan en Henk.
Sufferdje, het is meer dan terecht dat hij eruit ligt...![]()
Zou Henk beinvloed worden door de programmaleiding?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook onzin. X6 was gewoon beter, ik denk dat de meesten dat wel met me eens zijn. Christian is alleen eventueel slachtoffer van het feit dat Henkjan er nog 3 had en Marianne maar 1, en dat de programmaleiding zelf een evenwichtige verdeling wilt.
Ik weet het niet. Maar ik denk dat ze van tevoren wel een beetje gepusht zijn om vooal niet Anja of X6 weg te sturen. Maar dat zijn speculaties he, of dat zo is weten we toch nooitquote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zou Henk beinvloed worden door de programmaleiding?
Ja hoor (nou ja, heb het meer aanstaan op de achtergrond terwijl ik op de computer bezig ben).quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef superhero87 het volgende:
Zijn er meer mensen die naar de herhaling kijken??
Halfquote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef superhero87 het volgende:
Zijn er meer mensen die naar de herhaling kijken??
Ik vind Ryanne wel lolligquote:Op maandag 5 februari 2007 21:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee dat volg ik niet meer
Eerste 4 seizoenen waren genoeg
Direct aansluitend aan de herhaling van de show. Maar helaas wel ingekort.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:29 schreef Mirri het volgende:
Wanneer wordt de uitslag herhaald? Dat is hilarisch![]()
en wat is daar zo erg aan? (dat het is ingekort dus)quote:Op maandag 5 februari 2007 21:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
Direct aansluitend aan de herhaling van de show. Maar helaas wel ingekort.
Het is op de verkeerde manier ingekort.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
en wat is daar zo erg aan? (dat het is ingekort dus)
Waarop baseer je dat? Joss heeft al veel meer laten zien dan Sanne ooit heeft durven dromen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:06 schreef Woelli het volgende:
Sanne vind ik mooier zingen dan Joss
Misschien dat ze haar stem mooier vindt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:16 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat? Joss heeft al veel meer laten zien dan Sanne ooit heeft durven dromen.![]()
Juistquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Misschien dat ze haar stem mooier vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |