Dat was mij uiteraard ook wel duidelijk. Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:41 schreef Flitspaal het volgende:
Uiteraard bedoel ik de Olympisch kampioen 10km schaatsen van 2006.
Amsterdam en Den Haag zijn beiden fout.
Het zijn verschillende plaatsjes. Niet zo groot, maar wel als bekend te veronderstellen.
Er moet iets voor...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:41 schreef Homdeck het volgende:
Muiden staat me bij
Iets anders voor muiden...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:52 schreef PhysicsRules het volgende:
IJmuiden?
Kudelstaart is de woonplaats:quote:Op maandag 5 februari 2007 11:55 schreef slaveloos het volgende:
leimuiden
Men zou het gezien kunnen hebben...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:40 schreef ScottTracy het volgende:
Is dit algemene kennis?
ja ik weet ook niet meer wat ze op het 8uur journaal van 26 juni 1987 hebben uitgezondenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Men zou het gezien kunnen hebben...
Toen was er een studentendemonstratie tegen de nieuwe studiefinancieringquote:Op maandag 5 februari 2007 12:45 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet meer wat ze op het 8uur journaal van 26 juni 1987 hebben uitgezonden
Ja, doe maar..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:49 schreef slaveloos het volgende:
nieuwe vraag dus?
Nembrio +1quote:Op maandag 5 februari 2007 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen was er een studentendemonstratie tegen de nieuwe studiefinanciering
Noujaquote:
NELEOS +1quote:
Amsterdam Rotterdambank is AMRO..quote:Op maandag 5 februari 2007 12:58 schreef PhysicsRules het volgende:
Rotterdam Amsterdambank
en
Boerenleenbank
Dat bedacht ik me ook toen ik op Invoeren drukte.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Amsterdam Rotterdambank is AMRO..
Inderdaad. Maar ook The Black Dahlia is nu natuurlijk een hot item..quote:Op maandag 5 februari 2007 13:21 schreef Neleos het volgende:
Vooral LA Confidential zou toch wel iemand moeten weten.
Ikzelf heb geen idee.
Dan mis ik weer iets. Waar gaat dat over?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ook The Black Dahlia is nu natuurlijk een hot item..
natuurlijk!!quote:
Weet niet precies want ik heb alleen de trailer gezien. Maar het is een erg recente verfilmingquote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan mis ik weer iets. Waar gaat dat over?
over een onopgeloste moord op een aankomend filmsterretje in de jaren 40, onlangs verfilmd.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan mis ik weer iets. Waar gaat dat over?
quote:The disk of the Milky Way galaxy is about 100,000 light years in diameter (one light year is about 9.5 x 1015 meters), but only about 1000 light years thick.
quote:The main disk of the Milky Way Galaxy is about 80,000 to 100,000 light-years in diameter.
Daar zetelt wel de regering en het is ook de grootste stad, maar het is niet de officiële hoofdstad.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:52 schreef U het volgende:
La Paz
Als je een vraag stelt zul je wel het juiste antwoord moeten goedkeuren. 1 miljoen is gewoon incorrect. Controleer je bronnen!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:06 schreef Yestuuur het volgende:
je krijgt de punten niet physics...helaas
Sucre is de officiële hoofdstad. Een land kan toch geen twee hoofdsteden hebben?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:09 schreef PMI84 het volgende:
Sucre terwijl La Paz volgens mij al goed was ...
Ik lees op elke site iets anders, maar dit lijkt me wel een betrouwbare bron.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:14 schreef U het volgende:
hm, volgens wikipedia is La Paz de bestuurlijke hoofdstad en Sucre de wettelijke
Het is geen Baars, maar de eerste letter is goedquote:Op maandag 5 februari 2007 14:36 schreef slaveloos het volgende:
baars
Dat kloptquote:Op maandag 5 februari 2007 14:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, het is natuurlijk een Brasempie.
quote:is een muziekstijl ontstaan uit een combinatie van reggae, hiphop en calypso. Deze muziekstijl is ook bekend onder de naam
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |