dat is omdat ze ronduit zit te liegen en schijtmisselijkmakend is. En dan durfde de redactie haar de tweede nena te noemenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub onderbreekt Amanda al 2 keer, in haar afscheidswoordje.
Hulde !quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef My_ het volgende:
Baar heeft het over drank en kapot gaan, en Huub schenkt bij!![]()
Dat gaat niet lukken denk ikquote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef kijhart het volgende:
we kunnen ook heel dat huis bestormen hahahahahaha
Geen nood, de tattoo is nog niet af en moet nog op sommige plekken ingevult worden en daar op die plekken staan die namen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef worker het volgende:
[..]
Dat méén je niet. Samen met die tribal tattoo?
Als de tijd op is moet Huub vertrekkenquote:
Over de tijd dat er veel streamers af gaan hakenquote:
BIG Time, Fuck upquote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Missy_1974 het volgende:
Dit is een MEGA verlies, serieus, DGK kijk nog een duidelijk naar de beelden, want dit is een drama
Mee eens. DGK_REDACTIE faalt keer op keer op keer op keer op keer. GDK exit voor mezelf (na 12.00 uur).quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Huub is voor mij eigenlijk de eerste ECHTE real life soap held ever. Ze gaan hem ECHT niet kunnen vervangen. En het debiele is dat ze zelf bewust de keuze maken hem eruit te flikkeren terwijl de beelden gewoon voor zich spreken en ze er héél eenvoudig onderuit kunnen komen.
Klok tikt op het scherm .. 4 minuut oidquote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe lang heeft Huub nog?
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Over de tijd dat er veel streamers af gaan haken
ik ga ook 24 uur aanvragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mee eens. DGK_REDACTIE faalt keer op keer op keer op keer op keer. GDK exit voor mezelf (na 12.00 uur).
Ik heb de beelden nu wel 20 X gezien, met geluid, stilzetten, terugspoelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Missy_1974 het volgende:
Dit is een MEGA verlies, serieus, DGK kijk nog een duidelijk naar de beelden, want dit is een drama
Kun je dat niet beter tegen figuren als Natasia en Brian zeggen?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef teamlead het volgende:
pff.. komop huub.., don't overstay your welcome
Ik ga met je mee, bij deze vraag ook ik m'n 24 uur aan !quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Danny het volgende:
En dan durfde de redactie haar de tweede nena te noemen
die zouden dat niet snappen vrees ik.,....quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter tegen figuren als Natasia en Brian zeggen?
wat een origineel ideequote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef nlboy het volgende:
Laten we allemaal morgen een brief sturen naar DGK...bestemd voor Huub (als protest).
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
Dat dramaaueen zeikstemmetje van vals kutloeder Natasia.
God wat hááááááát ik dat kutklotewijf.![]()
Kan het niet uitstaan dat ze me zo weet te raken met haar bestaan.
het is maar tv, zeg ik de hele tijd tegen mezelf, maar het helpt niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef Gert het volgende:
Dat dramaaueen zeikstemmetje van vals kutloeder Natasia.
God wat hááááááát ik dat kutklotewijf.![]()
Kan het niet uitstaan dat ze me zo weet te raken met haar bestaan.
quote:
ik kan het niet zo goed zien, maar dat NL zegt hij heeft me geschopt is BS want het was de andere kantquote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb de beelden nu wel 20 X gezien, met geluid, stilzetten, terugspoelen.
En ik kom niet verder dan een schop tegen de stoel.
Ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef agter het volgende:
[..]
Ik heb de beelden nu wel 20 X gezien, met geluid, stilzetten, terugspoelen.
En ik kom niet verder dan een schop tegen de stoel.
Waarom denk je dat ze die trut gisteren blond hebben geverft.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is omdat ze ronduit zit te liegen en schijtmisselijkmakend is. En dan durfde de redactie haar de tweede nena te noemen
HEAR HEAR!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef Danny het volgende:
Nog een minuutje of vijf en de boel kan hier permanent op zwart
It hurts ....quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef Danny het volgende:
Heel mooi gesproken iddquote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef raggende_annie het volgende:
super slotwoord: de gouden kooi was het beste wat mij kon overkomen en ik was het beste dat de gouden kooi kon overkomen
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef partyyboyy het volgende:
hahaha morge Illona eruit
Syl moet er ook uit en dan gewoon dat huis in de fik steken![]()
eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef Danny het volgende:
welkomquote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En het merendeel van jullie kneuzen post hier morgen weer....
Ja, ho ho! Gisteren of eergisteren zei je nog heel cool tegen me, this is tv men.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:00 schreef 2live het volgende:
[..]
het is maar tv, zeg ik de hele tijd tegen mezelf, maar het helpt niet.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |